19. Jak wygląda wasza pierwsza randka

480 12 9
                                    


Bakugou Katsuki

Wasza pierwsza randka odbyła się u chłopaka w domu. Przygotował posiłek, położył obrus ma stole, postawił świece i rozsypał pare płatków róż dookoła.
Było bardzo romantycznie. (( ͡° ͜ʖ ͡°))

Midoriya Izuku

Izuku zabrał Cię na randkę do restauracji. Uważał, że zasługujesz na najlepsze i dlatego zabrał Cię do jednej z najdroższych restauracji w mieście.
Po posiłku zabrał Cię na spacer do parku. Podczas spaceru patrzyliście w zachodzące słone i trzymaliście się za ręce.

Todoroki Shoto

Może nie tyle, że Shoto nie chciało się zabierać Cię na jakąś szczególnie ciekawą randkę. Nie. On postawił na skromne rozwiązania (Swoją drogą- według mnie takie "skromne" rzeczy [tego typu] są urocze. wiem że macie gdzieś tą opinię xD- dop. aut.).
Zabrał Cię wieczorem pod Wasze drzewo wiśni. Rozłożył pod nim koc, położyliście się na nim i trzymając się za ręce patrzyliście w gwiazdy.

Kirishima Eijiro

O dziwo, Kirishima nie zabrał Cię na jakąś super drogą randkę. Zabrał Cię najpierw na lody. Później natomiast, zabrał Cię do jakiegoś budynku. Weszliście po schodach na samą górę. Przed samym wejściem na dach, rekin zasłonił Ci oczy, po czym powoli wyprowadził Cię za drzwi. Gdy już wszystko widziałaś, przed sobą ujrzałaś widok na miasto. Wyglądało to niesamowicie, zwłaszcza że był wieczór.

Kaminari Denki

Chłopak, jak można się było po nim tego spodziewać, zabrał Cię na plażę. Pływaliście, wygłupialiście się itp. Denki kupił Ci nawet róże w pobliskiej kwiaciarni. Cały ten czas niemalże przytulałaś się do bukietu od twojego chłopaka (to nie ma sensu, ik - dop. aut.).Siedzieliście na piasku przytulając się do siebie i patrząc na zachód słońca. (Chciałbym tak kiedyś :'> marzenie ściętej głowy - dop. aut.)

°×°×𝙱𝚗𝙷𝙰~𝙿𝚛𝚎𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚌𝚓𝚎×°×° (❗Zawieszone❗)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz