3. Kiedy dowiadujecie się że chodzicie razem do klasy

482 15 11
                                    

Do wszystkich postaci:

Cieszyłaś się, że dostałaś się do twojego wymarzonego liceum- U.A.
Rano szybko wstałaś i ubrałaś się w mundurek. Wbiegłaś do kuchni, przytuliłaś rodziców i wybiegłaś z domu.
Gdy byłaś już w szkole, postanowiłaś poszukać swojej klasy.
Po paru minutach poszukiwań, wkońcu znalazłaś się pod wielkimi drzwiami do twojej klasy.

Bakugou Katsuki

Bez zastanowienia weszłaś pewna siebie do sali. Twoją uwagę przykuł niebieskowłosy chłopak w okularach krzyczący na Bakugou.
-Zdejmij proszę nogi z tego stołu! Przez to okazujesz brak szacunku osobom które wykonały ten stolik!- wykrzykiwał okularnik przy czym wymachował rękami jak robot.
Blondyn prychnął i odwrócił wzrok.
Po chwili podbiegł do ciebie Midoriya witając Cię.
-Cześć [T/i]-chan! Cieszę się że jesteśmy razem w klasie!- powiedział entuzjastycznie zielono-włosy. Katsuki musiał to widzieć, bo szybko wstał z miejsca i podszedł do Waszej dwójki. Złapał Cię za rękę, posadził w ławce obok niego i wrócił na swoje miejsce. Spojrzałaś na niego pytająco.
-Nie chcę, żebyś zadawała się z tym deklem.-powiedział szorstko czerwonooki.
Uśmiechnęłaś się lekko i zaczęłaś wyciągać książki z torby/plecaka.

Midoriya Izuku

Niepewnie otworzyłaś drzwi. Po twoim wejściu, podszedł do Ciebie Izuku z dwoma innymi osobami.
-C-cześć [T/i]-chan.- powiedział lekko się rumieniąc
-Hej Izuku!- odparłaś uśmiechając się- Kto to? Twoi nowi znajomi?- spytałaś z błyskiem w oku.
-Ta-- nie zdążył skończyć, ponieważ przerwała mu brązowowłosa dziewczyna
-Jestem Ochako Uraraka!- powiedziała drapiąc się po karku- Jestem tą dziewczyną którą uratowałaś razem z Izuku na egzaminach, heh..
Nagle przypomniało Ci się jak w gabinecie Recovery Girl dziewczyna patrzyła jak ty i Izuku się przytulacie. Zarumieniłaś się lekko.
-A ja jestem Tenya Iida. - powiedział chłopak w okularach przy czym się ukłonił.
-Miło mi Was poznać!- odparłaś z uśmiechem.
Usiedliście do ławek i rozmawialiście jeszcze chwilę przed rozpoczęciem lekcji.

Todoroki Shoto

Zanim zdążyłaś nawet podejść bliżej do drzwi, zauważyłaś jak ktoś Ci je otwiera. Był to Todoroki.
-Proszę.- powiedział dając ci wejść jako pierwszej do klasy.
Rozejrzałaś się po sali. Było tam wiele ciekawych osobistości. Todoroki poszedł usiąść do wolnej ławki na samym końcu, natomiast ty podeszłaś do jakiś trzech dziewczyn.
-Cześć dziewczyny!- przywitałaś się
-Ohayo!- powiedziały wszystkie trzy
-Nazywam się [T/i] [T/n], miło mi Was poznać!- powiedziałaś dość spokojnie.
-Ja jestem Tsuyu Asui, ale mów mi Tsu. Kum!- powiedziała jedna z nich dziewczyna.
-Ja jestem Ochako Uraraka!- stwierdziła szatynka
-A ja Mina Ashido!- powiedziała dziewczyna z żółtymi rogami.
Gdy skończyłaś rozmawiać z dziewczynami, podeszłaś do Todorokiego.
-A ty? Zakolegowałeś się już z kimś?- zapytałaś z uśmiechem.
Chłopak przez chwilę milczał.
-Nie przyszedłem tu się kolegować.- powiedział obojętnie. - Poza tym. Ty mi wystarczysz.
Na jego ostatnie słowa, zarumieniłaś się.

Kirishima Eijiro

Z łatwością otworzyłaś masywne drzwi. Ledwo weszłaś do sali i odrazu podbiegł do Ciebie Kirishima.
-Ale czad! Jesteśmy w jednej klasie!- chłopak prawie że wykrzyknął te słowa.
-Tak, heeh, ale nie krzycz- powiedziałaś drapiąc się po głowie.
Rozmawiałaś z przyjacielem jeszcze przez pewien czas. W pewnym momencie ktoś Cię popchnął i "poleciałaś" (Każdy wie o co mi chodzi raczej xD - dop. aut.) na przyjaciela. Chłopak naszczęście Cię złapał.
Kirishima odwrócił się w stronę osoby która Cię popchnęła. Był to blondyn z czerwonymi oczami.
-Ej! Czemu to zrobiłeś?! - czerwono-włosy zaczął się wydzierać na blond "winowajcę". - Wiesz jakie to było nie męskie?!
-A co mnie to. - powiedział poddenerwowany blondyn. - To po cholerę stała w przejściu.-prychnął.
-Kirishima, uspokój się. Nic mi się przecież nie stało. - uspakajałaś przyjaciela.
-No doobraaa..-jęknął
Usiedliście do ławek i kontynuowaliście rozmowę.

Kaminari Denki

Otworzyłaś drzwi. Pierwsze co rzuciło Ci się w oczy to znajoma ci fryzura. Odrazu poznałaś że to Denki.
Widziałaś że chłopak z kimś rozmawia. Jego rozmówca był znacznie niższy od całej reszty klasy. Jego włosy przypominały winogrona.
Mimo tego, że obydwoje byli zajęci rozmową postanowiłaś przytulić blondyna aby go tym przestraszyć.
Zakradłaś się od tyłu i rzuciłaś się na chłopaka przytulając się do jego pleców.
-Buu!!- krzyknęłaś tak aby tylko Denki i jego kolega to słyszeli.
-O, ty tutaj? Nie dziwię się, kto by nie chciał tak ładnej bohaterki~- chłopak zaczął flirt.
-Ha ha. Bardzo śmieszne. - odpowiedziałaś z sarkazmem i puściłaś chłopaka.
-Denki, to twoja dziewczyna?- zapytał winogrono.
Denki spojrzał na Ciebie z Lenny Face'em.
-No jasne!- odpowiedział Pikachu.
Na te słowa lekko się zarumieniłaś po czy kopnęłaś chłopaka w kostkę.
Chłopak zwijał sie z bólu leżąc na podłodze.
-Nie, nie jestem jego dziewczyną. - odpowiedziałaś kurduplowi- jestem jego przyjaciółką, [T/i] [T/n].
-Minoru Mineta. - przedstawił się miło.

°×°×𝙱𝚗𝙷𝙰~𝙿𝚛𝚎𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚌𝚓𝚎×°×° (❗Zawieszone❗)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz