11. Wyznanie uczuć ( ͡° ͜ʖ ͡°)

564 18 22
                                    

Bakugou Katsuki

Od kilku dni Bakugou sprawiał wrażenie, że Cię unika.
Pierwszego dnia myślałaś, że poprostu ma zły humor i nie ma ochoty na Twoje towarzystwo, więc dałaś mu spokój. Ale z każdym kolejnym dniem coraz bardziej czułaś, że jest na Ciebie o coś zły lub poprostu ma Cię dość.

Próbowałaś dopytać a to Minę, a to Kirishimę, czy wiedzą coś o dziwnym zachowaniu blondyna, lecz kiedy tylko zaczynałaś pytać o Bakugou, mówili Ci żebyś się nie martwiła i odrazu zmieniali temat rozmowy.

Miałaś już tego dość, więc postanowiłaś wkońcu spytać chłopaka o co chodzi.


~pewnego dnia po lekcjach~



-Bakugou!- krzyknęłaś wybiegając za chłopakiem.- Zaczekaj!

Blondyn się zatrzymał, ale nie odwrócił się i nadal Cię ignorował.

-Chciałam tylko zapytać..-zaczęłaś spuszczając głowę w dół. - Jesteś na mnie zły..?

Chłopak milczał.

-Zrobiłam coś przez co jesteś na mnie zły?.. Zraniłam Cię w jakiś sposób..? A może poprostu masz mnie dość..? - mówiąc ostatnie zdanie, Twój głos lekko się załamał. Poczułaś, że po Twoich policzkach spływają łzy.

Chłopak wkońcu się odwrócił w Twoją stronę i poszedł do Ciebie.
Położył swoją rękę na Twojej skroni i delikatnie Cię pocałował.

Przez pare sekund stałaś zdziwiona, lecz po chwili odwzajemniłaś pocałunek.

Blondyn odsunął się delikatnie od Ciebie.
-Przepraszam..-zaczął, a ty starałaś patrzeć mu prosto w oczy.-Nie wiedziałem jak Ci to powiedzieć.. Ale.. Ja..
Przerwałaś mu ponownie go całując.
Oderwałaś się od niego i przytuliłaś.

-Ja Ciebie też..- powiedziałaś uśmiechając się.
-Cieszę się, że ty mnie też.-zaśmiał się blondyn odwzajemniając przytulasa.


Midoriya Izuku

Izuku zaprosił Cię do kina. Wiedziałaś, że to zwykły wypad dwójki przyjaciół, jednak ty postrzegałaś to trochę inaczej odkąd zdałaś sobie sprawę, że czujesz coś do chłopka.
Założyłaś więc swoją ulubioną [kolor] sukienkę. Chciałaś wyglądać jak najładniej.



~miejsce spotkania~



Byłaś umówiona z Izuku w parku. Siedziałaś na ławce czekając na chłopaka.

Po paru minutach czekania, wkońcu zobaczyłaś Twojego "przyjaciela".
Zarumieniłaś się na jego widok. Chłopak był ubrany w białą koszulę i czarną kamizelkę. Wyglądał uroczo a zarazem przystojnie.
Wstałaś z ławki zmierzając w stronę Izuku.

-C-cześć Izuś- przywitałaś się nieśmiało.
-Witaj [T/i]-c-chan- powiedział i uśmiechnął się.-Może l-lepiej już pójdźmy.
-Do-dobrze..


~koniec seansu~


-[T/i]-chan..- zwrócił się do Ciebie chłopak.-Muszę Ci coś powiedzieć..
-Coś się stało Izuś?-spytałaś zmartwiona
-Nie..-odpowiedział.- Chodzi o to.. Że..
Przerwał swoją wypowiedź i spojrzał się na Ciebie.
-Ja Cię kocham..-powiedział patrząc Ci prosto w oczy.

°×°×𝙱𝚗𝙷𝙰~𝙿𝚛𝚎𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚌𝚓𝚎×°×° (❗Zawieszone❗)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz