Selamün aleyküm arkadaşlar. Bu kitap benim ilk deneyimim olacak.
Sizlerin oy ve yorumlarınızı bekliyorum İnşaAllah.
Yazım yanlışı gibi hatalarım olursa kusura bakmayın.
Sağlıcakla kalın, hoşçakalın😊😊Her sabah yaptığımdan farklı olarak bugün kendi arabamla işyerine gidecektim çünkü babamın şirket dışında işi çıkmış. Bende Nergiz'i arayıp işyerine beraber gideceğimizi haber verdim.
Nergiz ile arbada bol sohbetli yolculuğun sonunda işyerine vardık. Şirkette benimle samimi diyebileceğim sayılı insanlardan, aynı zamanda dostum. Her ne kadar patronun kızı olduğum için çalışanlar benimle mesafeli olsalar bile ben selam verip sohbet etmeye çalışıyorum. Benimle konuşmamalarını anlayamıyorum açıkçası.
Bende kendi odama geçip halı tasarımına kaldığım yerden devam ettim.
Liseyi öyle böyle bitirip hep hayalimde olan şeyi yaptım, babamın halı dokuma şirketine tasarımcı olarak girdim. Babam ülkenin ileri gelen halı dokuma şirketlerinden olmasının yanında Nevşehir'de de ünü yayılmış iş adamıdır.Kapının çalmasıyla daldığım düşüncelerden sıyrıldım. "Gir "dememle sekreter Rümeysa içeri girdi. Kendisi çok sevecen bir yapıya sahip. Konuşmaya başlaması için başımla komut verdim.
"Babanız odasında sizi bekliyor efendim" dedi. Bende " tamam" dedim. Kapı sesiyle onun çıktığını anladım. Tasarım dosyamı da ne olur ne olmaz yanıma alıp babamın odasına gitmek üzere odamdan çıktım. Babamın kapısını çalıp gir demesini bekledim ve "gir" demesiyle odaya girdim. Her zaman ki gibi tebessüm ediyordu.
"Selamün aleyküm babacım" dedim. "Ve aleyküm selam kızım" demesiyle karşısındaki koltukta yerimi buldum ve babamın konuşmasını bekledim.
"Kızım,iki gün sonra bir toplantı olacak ve bu bizim şirketimiz için çok büyük bir fırsat. Tasarımcımız olarak senide toplantıda görmek istiyorum"demesiyle biraz düşündüm ve benim için de büyük fırsat "neden olmasın babacım,elbette katılırım. Beni de bu toplantıda görmek istediğin için çok teşekkür ederim. Peki tanıyor muyuz bu toplantı yapacağımız şirketi,önemli bir iş adamı olmalı. Büyük fırsat dediğine göre.""ATEŞOĞLU Holding. Biliyorsun zaten ne kadar büyük bir holding olduğunu,ününü duymayan yok. Bizimle yatırım yapmak istediklerini söylediler e haliyle bizde kabul ettik.
"Anladım" dedim ve masaya bıraktığım tasarım dosyasını babama uzattım.
"Yeni çizimlerimi görmek istersin diye düşündüm"elimden alıp baktı ve
"MaşaAllah kızım kime çektin sen öyle. Ben çöp adam bile çizemem, anneni desen yada deme kalsın onun hali ortada. Bu konuştuklarımız aramızda kalıyor annene bahsetmek yok." demesiyle ikimizde kahkaha attık.
" Neyse baba ben seni daha fazla meşgul etmiyeyim hem benimde bitirmem gereken çizimlerim var" "tamam kızım sen bilirsin" demesiyle odadan çıktım ve odama doğru giderken Nergiz beni durdurdu.
"Napıyosun kızçe " "napayım babamla iki gün sonra yapılacak toplantıyı konuştuk ve benimde toplantıya katılmamı istedi,tabi ben kaçırır mıyım"
"Şükür sonunda istediğin olacak da ben şey dicektim hı buldum biz iş çıkışı bir cafeye gidip çay kahve birşeyler içelim mi ne dersin" " hmm bi düşüneyim aslında iyi fikir hem ilk büyük toplantıya katılmamıda kutlamış oluruz." "Tamam o zaman anlaştık" ben odama o da işinin başına döndü.Yaklaşık iki saattir hiç kesintisiz çizim yapıyorum. Neyse hareket etme bahanesiyle çalışan arkadaşların orda biraz dolanayım derken odadan çıkıp onların yanına doğru yol aldım. Herkes işinin başında.
Öyle böyle mesai saati bitti bizde Nergiz ile arabaya doğru yol aldık ben şoför koltuğuna o da yanıma geçti. Araba sürmeyi çok seviyorum. 18 yaşına bastığım gibi ehliyet aldım. Düşüncelerimin eşliğinde cafeye vardık. Nergiz ile sık sık geldiğimiz cafeye geldik yine.
Selam ve dua ile
Allah'a emanet olun☺☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKUMA KRALİÇESİ
General FictionMirza ATEŞOĞLU :27 Zişan KAYALAR :24 Başlangıç tarihi: 07. 06. 2020