〽ZARF

24 3 3
                                    

BÖLÜM ŞARKISI : İndila /S.O.S

Multi Medya :Efdalya salvador

Dünyaya gönderilmemin üzerinden yaklaşık altı ay geçti ve hiç bir sorunla karşılaşmadım.Bu benim için muceze gibi bişey neden diye soracaksınız anlatıyım.

Adım eftalya salvador benim geldim gezegenin adı ise  HD 189773b yani sizin anlayacanız dilde mavi cam bu gezegen Jüpiter'den biraz daha büyüktür ve Dünya'dan yaklaşık 62 ışıkyılı uzaklıkta yer alır.

Çoğunlukla silikat atomları ve parçacıklarından oluşan tuhaf atmosferinden gelen derin, güzel masmavi bir rengi vardır. Gezegendeki rüzgar hızları aslında saatte 5.400 mile ulaşabilir, yani saniyede yaklaşık 2 kilometre! Ses hızından daha 7 kat daha hızlı bu rüzgarların yanısıra 900 ° C'lık sıcaklık ve sık sık yağmur da görülür.

Bizim derimiz sizin derinize göre daha yumuşak ve saydam ama dokunsanız insan derisinden farkı yoktur .

Gezegenimizin kralı ludving(çılgın hayal perest).
Kralımızı severdim son zamanlarda  Wasp -12b(karanlık gezgen)kral henry gezegenimize saldırdı.

Bu saldırdırıda çok kişi hayatını kaybetti .Kralımız ludving,herny 'in iblis oğlunu büyü sayesinde bir taşın içine hapsetti ve onu başka gezegene gönderdi .

İblis Kral herny duruma çok sinirlendi ve gezegenimizi yerle bir etti .

İşte sonuç ben ve diyer geri kalan hekez dünyaya   gönderildik .İki gün sonrada büyülü geçitler sayesinde akademiye gidicez .

Şimdi ise  Rusia/moskova 'dayım .Şirin küçük bir evimiz var .Gezegenimde ki diğer arkadaşlarımdan
Biri olan alis var, zaten çok fazla takılmayı seven birisi değilimdir .Genede beni bilen çok kişi vardı çünkü kralın kızı sayılırım.

Size onu anlatmadım kral beni çok küçükken sarayın kapısında bulan yardımcı beni krala götürmüş oda beni sahiplenmiş .

Anlıcanız kimsesizim bu benim için sorun değil alışkanlıklar kolay kazanılır.

"Efdalyaaaa çabuk gell" alis'in sesini duymamla yataktan fırladım evet lanet olsun fırladım ve masaya ayağımı çarpmam bir oldu ağzımdan küfürleri savurarak aşagıya indim .

Alisi kapının önünde kırmızı zarfı tutarken gördüm ."lanet olsası zarf için mi bağırdın bişey oldu sandım!"alis bana sen gerizekalımısın der gibi baktı "şu amerikan dizilerinden vazgeçmeni öneriyorum canım arkadaşım ve bu zarf kırmızı hani anladınmı" onun yüzüne aval aval bakmamla "bazen salakmısın zeki misin anlamıyorum .Kralın gönderdiği zarflar kırmızı olur hani ".

" tamam kızım be anladık açta ne yazmışlar okusana bana bakcana "onu sinir etmek en sevdiğim şeylerden biri ,saçları çekerek " of"diye bağırmasıyla gülmeye başladım .

"Sevgili mavi cam halkı akedemiye gidiş sürenizde değişikler olmuştur bu nedenle bugün saat 2 civarı sizi almaları için görevliler gelecektir. Lütfen hazır olun sevgiler kral ludving. "

"Lanet girsin bir saatimiz kaldı ." ikimizde aynı anda bağırıp odalarımıza koştuk .

Odama girip direk dolabın içinde ki bavulu çıkardım içine tüm eşyalarımı ve malzemelerimi koyup bavulun derinleşmesi için büyülü sözlerimi okudum "inquiratur altiore ratione in vidulo".

Yatağın üstüne koyduğum şort deri ceket takımını giydim .Odamsan çıkmamla alisle karşılaştım ,zilin çalmasıyla  ikimizde aynı anda" tam zamanında " deyip kapıya koştuk.

Kapıda iki muhafız baş selamı verip çantalarımızı aldı dev arabanın arka koltuğunu açıp ikimize geçmemiz için yer verdi .

Arabaya bindik ve araba hareket etmeye başladı şimdiki yolculuğumuz akademi.

Mavi cam gezegnin sarayı:

Mavi cam gezegnin sarayı:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Mavi cam gezegeni:

Mavi cam gezegeni:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Karanlık gezegen:

Karanlık gezegen:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ÖLÜMÜN ESİRİ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin