Bölüm şarkısı :Emin feat.Jony/KAMNH
Medya:Akedemi
Çok geçmeden akademiye geldik .Lacivert ve siyah ağırlıklı renklerden oluşan devasa büyüklükte ki şatoya benziyen bir okulla karşılaştım.
"Kızım bizim saray gibi bu " alis ise ıslık çalarak "aynen şu güzelliğe bak" ikimiz de kıkırdarken ,görevlilerden biri gelip bavullarımızi verdi .
"Buradan hanımlar " demesiyle ikimizde ön kapıdan içeri girdik .İçeri dışarısına nazaran grimsi ile beyaz renkler vardı açıkcası biraz ürküdücu görünüyor kral buraya hangi akılla yaptı kim bilir.
Bize doğru yaklaşan otuzlu yaşlarda kıvırcık saçlı kısa boylu bir bayan geldi."hoşgeldiniz sevgili öğrencilerim benim adım sahra bu okulun müdüresiyim "ikimizde alisle aynı anda "hoşbulduk"dedik.
Sonra bana bakıp" ah sen efdalya olmalısın kralın kızı sana iyi bakmanızı söyledi "gülümsiyerek bana baktı kral normelde böle bişi yapmazdı ben düşüncelere dalarken alis benim halimi anlamış olcak ki " efendim odalarımızı gösterirmisniz malum yoldan geldik ".
Müdrire bize gülüm seyip" ah peki çocuklar şurda asılı panolarda odalarınız ve numaralarınız yazıyo keyfinize bakın".
Alis 'le beraber panoların oraya gittik ."ne garip biri değil mi sencede?"alise bakıp"bence tatlı biri "
Omuz silkip kağıtlara baktım."198" ikimizde aynı yerdeydik odamıza çıkmaya başladık .Şuan kimse yoktu okulda "niye kimse yok?" alis omuz silkip "bilmem yeni gelmişlerdir bizim gibi ".Odamızın önüne geldiğimiz de kapıyı açtık ve açmamızla içeride dumanların arasında bağdaç kurup otuuş kız gördük .
Kız birden öksürmeye başladı ve dumanları kontrol edemedi alis beni koluyla dürtükleyip bişeyler fısıldadım.
Dumanlar yok oldu kız gözlerini açtı iri mavi gözlü sarı saçlı çok güzel bir kız vardı karşımda .Ayağa kalkıp" vay canına nasıl yaptın bunu bu arada ben mina yeni oda arkadaşlarımsınız heralde "tanışma şeylerini sevmediğim için sırayla cevap verdik "efdalya"dedim .Uzattığı eli görmezden geldim "bende alis memnun oldum bakma ona sen karamsal ruhludur kendisi"ona yandan bakıp "sensin o".
Kendimi yatağın üstüne attım .Oda haddinden fazla büyüktü " efdalya sen kralın kızısın değilmi ay bende diyorum nerden biliyo bu büyüleri ama siz mavi gezegenden gelmediniz mi ?benim üzerimde nası büyü yaptın?"
Kıza bakıp kaşlarımı çattım"sen şu siyah olan gezegen den bu geliyon?"kız gülümseyerek "evet malum gezegenlerimiz birbirine girince bizimde gezegenimiz yok oldu krallar barış anlaşmasına karar verdiler ve bam işte burdayız".
Bizim bundan niye haberimiz yoktu kral ne işler çeviriyo lanet olsun kafam dondu." ah şey neyse hepimiz kardeşiz sonuçta "alise bağırarak " ben onlarla kardeş falan değilim "
Mina bana alınmış bir şekilde baktı cevap vermedi "neyin var senin kral senin aklını yıkamış onların suçu yok" ilk günden bu kızı koruduğu için sinirlerim gerildi .
"Bana bak kral'ın aklımı yıkadığı falan yok kafana sok şunu heryerde bu lafı diyip durma " tısladım daha fazla bu odada kalmamak için kapıyı çarparak dışarı çıktım.
Söylene söylene aşağıya indim .Nereye gittiğimi bilmiyorum sadece gidiyorum işte.Belki kütüphaneye gidersem kafamı dağıtabilirim .
Yön bulma büyüsü yaparak kütüphaneye girdim.
Girişten içeri girmemle bir kaç kişi hariç kimse yoktu hemen kenarlarından geçip arka raflara yöneldim.Kocaman devasa bir yerdi burası.Sırayla tüm kitaplarda elimi gezdirdimve kalın siyah bir kitapta durdum kitabın kapağanda derin bir boşluk ve sebboller vardı.
Kitap'ı alıp arka masalara oturdum ,açamaya çalıştıkca sanki japonla tekrar yapışıyor birden derimin alttında yanma hissettim. Elimi boynuma götürdüğüm de kolyem kırmızı rengi almış dikkatli baktığımda ,kitap daki şekille aynıydı.
Kolyemi boynumdan çıkardım ve kitabın üstüne koydum .Burden kolye karadı kitap dan 'çıt'sesi geldi.
Kitap'ın açıldığını görünce nerdeyse sevinçten ağlıcaktım .Kolyemi elime alıp kitabın sayfalarını çevirdim ama hiç bi şey yazmıyordu.
"Boşu boşuna uğraştım " az önce ki gibi tekrar yanmaya başladı ama bu sefer elim yanıyordu direk kolyeyi kitabın üstüne attım.
Elimi üflerken kitaba yandan bir bakış attım.Kitabın üstünde yazılar belimeye başladı"demek bundan yanıyordun "
Kendime sırıtıp kolyenin aydınlattığı sayfayı okudum .Burda bir yerin daha doğrusu mağara gibi bi şey'in tarifi verilmiş.
Diyer sayfaları çevirdim ama hiç bi şey yazmıyordu.Mağra baya yüksekteydi ama bu raya yakındı akşam mağaraya gitmeye karar verdim en fazla ne olablabilir ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMÜN ESİRİ +18
Gizem / GerilimAdımlarımı geriye doğru atıyordum birden gür kadifemsi sesi ile tüm orman çınladı"Yaklaş ,yaklaş benim eftalyam"dedi.Bir sihir dalgası gibi kendimi onun önünde buldum eliyle çenemi okşuyor gözleri keskin avcı misali yüzümü inceliyordu ."Ölüm eftal...