Chapter 5 🍃

44 9 4
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


“It's you, my dear”

______________

[Jungkook Point Of View]

PEREMPUAN ni....

Hurmm... 

Dapat! Perempuan yang fed up bekas boyfriend kahwin dengan bekas girlfriend aku.

"Terima kasih banyaklah sebab hantar halabeoji dan halmeoni kami. Buat susah aje dengan Encik Jimin"

Wuhuu noona dah majuuu..... Kenal beb siapa dia ni.

Yang aku nak ber fanboy ni pahal?

"Sama-sama. Lagipun kebetulan kami nak balik dan terserempak dengan mereka" jawab Jimin dengan penuh berkeyakinan.

Aura yang aku rasa semua readers tahu.

'Pengaktifan kekacakan muka dan berkarisma tinggi'

Dah kenapa dengan mamat ni?

Aku perasan yang perempuan tu menayangkan muka jijik plus tak percaya multiply macam nak muntah.

Sama dengan, menyampah.

Ni kalau cikgu math aku dengar, mahu kena sula aku dengan rotan panjang dia. Seram dowhhh...

"Sebagai tanda terima kasih, saya nak jemput kamu berdua untuk ke majlis esok. Tak busy kan?"

Ni seorang lagi. Pahal noona ni? Tergedik-gedik aku tengok. Aku pulak yang buat muka menyampah.

"Kami free aje. Lagipun kami berdua–"

"Bukan berdua lah hyung!! Bertiga!! Hyung lupa Channie ke?"

Seorang budak lelaki yang mungkin umurnya lima tahun mencekakkan pinggangnya dihadapan Jimin.

Siapa pulak budak ni?

"Chan, nanti noona cakap dengan hyung suruh esok bawa Chan sekali pergi sini okay" perempuan itu mendekatkan diri kepada budak itu.

Jimin memjegilkan matanya yang menyatakan janganlah-nanti-menyusahkan.

Sekarang, budak yang mungkin dikenali sebagai Chan sedang berhadapan dengan noona Jihyo sambil buat muka aegyo.

Honestly | 전정국Where stories live. Discover now