Uzun süredir hatta iki üç aydır bölüm yazmıyorduk. Hepsini okuyup düzenledik.Tabii yayımlamadığımız için bir bok bilmeyeceksiniz. Çünkü kitap taslaklarda snslshksjs.
Çok saçma yazmışız cdkdkdkdkdkd.
Neyse
Multimedya; Ali Kaan 💜
İyi okumalar
×
_×
Taha'nın ağzından;
2 hafta sonra
Sabah zilin bozulmaya yemin etmiş gibi çalmasıyla kalkmak zorunda kaldım.
Ve sabah sabah hatırladığım şeyle yataktan fırladım adeta. Kapıyı açtığımda Bükem bana bakıyordu.
"Taha ben seni şimdi hatırladım lan!" dedi heyecanla.
"Ne?"
"Ya içeri gireyim bir çık şuradan" dedi ve beni itip salona gitti, koltuğa oturdu. Ardından konuşmaya başladı.
"Sen hatırlamıyor musun ya? Ortaokulda iki sene beraber okumuştuk. Yedinci ve sekizinci sınıfta.
Hatta senle ben çok yakındık.Sonra sen liseye gidince aramız açıldı falan. Sen, ben, Duygu ve Medine. Yakındık baya o zamanlar" dediğinde aklıma dolan anılarla gözlerim açıldı.
"HASİKTİİRR! LAN HATIRLADIM." diye bağırdım bir anda.
"Gel bi' sarılayım. Özledim seni." dediğimde sarıldık bir süre. O sırada söylene söylene içeri giren Batın'ı fark ettim.
"Ya amına koyayım. Bu saatte kim bu kadar zile basıyor ya" dedi uykulu bir şekilde. Ona cevap verecekken duyduğum fısıltıyla yan tarafıma döndüm.
"Allah'ım çookk şirin tipe bak ya" diye fısıldadı Bükem. Ona şaşkınca bakarken bir anda kendine tokat attı ve tekrar mırıldandı.
"Salak Bükem ne diyorsun sen? Kendine gel kızım"
"Taha niye kendine tokat atıyorsun özürlü?" dedi Batın'da. Elimi yüzünün önünde salladım.
"Uyan gerizekalı." dedim.
"Ayakta uyuyor" diye mırıldandım.
"Kardeşim burada ne arıyor la?" dedi Bükem'i göstererek.
"Bir kardeşin olmadığım kalmıştı Batın" dedi Bükem'de. Sonra da onu itekleyip
"Git bi' elini yüzünü yıka öyle gel mal" dedi. Batın ise uyuşuk adımlarla banyoya ilerledi.
"Saat kaç?" dedi bana dönüp.
"On" dedim bende.
"Hadi gel kahvaltı hazırlamama yardım et." deyip kolumu omzuna attım. Ve mutfağa geçtik.
"Günaydın. Hoşgeldin yenge" dedi Batın mutfağa yanımıza gelerek.
"ÇOCUK BENİM SEVGİLİM YOK, YOK" diye cırladı Bükem.
"HÖŞT LAN! BU NE GÜRÜLTÜ AMK SABAH SABAH" diye içeri girdi Ali.
"Hadi Eray çık git odamdan" deyip Bükem'i yakasından tutup ilerletti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahiden
Teen Fiction"Sahiden, sevmemiş beni meğersem. Bilmeden geçmişim hayatından bir iz bırakmadan.." dedim dolu gözlerim ile ona bakarak. Beni hiç sevmeyen, ve hiç sevmeyecek birinden sevgi bekliyordum.. Bu çok ezikçeydi. "Sahiden, seni hiç sevmedim."