part (2)

10.6K 641 32
                                    

Zawgyi
"လီယဲ႔ မင္းသားကို ေတာ္ေတာ္အလိုလိုက္ထားတာပဲ"

"ဒါက ေတာ့တဦးတည္းေသာသားကို"

"ေအးအဲ႔လိုဆိုျပီး မင္းက်ပ္က်ပ္အလိုလိုက္ ေနာက္မင္းႏိုင္မွာမဟုတ္ဘူး"

"အို အကိုကလဲ သားက က်မစကားကိုနားေထာင္ပါတယ္"

"သား Xiao Zhanအ ေပၚထပ္ကိုတက္လိုက္ျပီးခ်င္း ညာဘက္ေကြ႕လိုက္လို႔ ဒုတိယ ေျမာက္အခန္းက သားအခန္းသိလား ပထမဆံုးအခန္းကမင္းညီေလးရဲႈအခန္း"

"ဟိုဦး က်ေတာ္နဲ႔က ေဘးခ်င္းကပ္လားဟင္"

"အင္းေလ ဒါမွ ရင္းႏွိီးမႈပိုရမွာ ေပါ့ ကဲပါအရင္နားလိုက္ဦး ခန ေနမွ ထမင္းစားဖို႔ေဒၚက်ဴးကို ေခၚခိုင္းလိုက္မယ္ သားတခုခု အဆင္မ ေျပတာဟရွိရင္ ဦးကိုလာေျပာ ဦးတို႔အခန္းက ဘယ္ဘက္ျခမ္းမွာ"

"ဟုတ္ကဲ႔ က်ေတာ္သြားလိုက္ပါဦးမယ္"

"ေအးေအး"

Xiao Zhanလူႀကီး ေတြ ေရွ႕ကို ေခါင္းငံု႕ကာထြက္လာလိုက္သည္ အခန္းထဲဝင္လိုက္ေတာ့ တခ်ိန္က သူေနခဲ႔တဲ႔ ကိုယ္ပိုင္အခန္းေလးကိုသတိရမိသည္ ေပါက္ကနဲက်သြားတဲ႔ မ်က္ရည္ ေလးကိုလက္နဲ႔ဖိသုတ္လိုက္ျပီး ကုတင္ေပၚထိုင္လိုက္သည္ လြယ္အိတ္ထဲမွ သူ႔ရဲ႕မိသားစုဓာတ္ပံု ေလးကို ထုတ္ႀကညိ့လိုက္သည္

"ပါးနဲ႔မား တမလြန္မွာ ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္းရွိတယ္မလား သားက ေတာ့ ေလာကဓံကိုရင္ဆိုင္ရဦးမယ္ လမ္းေဘးကိုမ ေရာက္ေပမဲ႔လဲ သူမ်ားအိမ္မွာ အရိပ္ကဲႀကည့္ေနရမွာ သားကို ဦးေလးမင္ႀကြယ္က ေစာင့္ေရွာက္ဖို႔ေျပာေပမဲ႔သူ႔မိန္းမနဲ႔သားက သ ေဘာမက်ဘူးထင္တယ္ ဦးက က်ေတာ့္ကိုဒီအိမ္ ေခၚမလာခင္ထဲက ေသခ်ာ ေျပာျပထားပါတယ္ သူ႔ ေစာင့္ေရွာက္မႈ ေအာက္မွာပဲ ေနပါတဲ႔ သူသ ေဘၤာထြက္ရင္လဲဒီအိမ္မွာ ပဲ အဆင္ေျပ ေအာင္ေနပါတဲ႔ သားကတိေပးထားတယ္သူ႔ဆႏၵတိုင္းဒီအိမ္မွာေနဖို႔  သူ႔အရိပ္ေအာက္မွာႀကီးပ်င္းဖို႔ သားကို ေစာင့္ေရွာက္ဖို႔ မားက ေျပာထားတာကို သားမားရဲ႕ဆႏၵတိုင္းေနပါ့မယ္ ဦးမင္ႀကြယ္ကို သားေက်းဇူးရွင္လိုသ ေဘားပါတယ္ တ ေန႔လဲသူ႔ေက်းဇူးကိုဆပ္မွာပါ ပါးနဲ႔ မားကို သားသတိရတယ္ "

ခင္ဗ်ားကို ကြ်န္ေတာ္ပိုင္တယ္Where stories live. Discover now