Episode 1

620 60 12
                                    

Kini , selepas sesuatu yang telah terjadi kepada kumpulan gangster yang digeruni dahulu , kini masing-masing sudah berpecah.

Hae Yoon yang dahulu ayu , tidak sukakan kekerasan malah mahu keluar dari dunia mereka namun, Hae Yoon telah berubah menjadi satu sisi yang mereka tidak jangkakan.

Hae Yoon pula yang menjadi orang kanan Kim Hyun Po selepas kehilangan Jungkook beberapa tahun lepas. Hae Yoon dahulu yang suka berlembut , sekarang lebih sukakan kekerasan.

Jeritan yang kedengaran di dalam rumah itu membuatkan seorang lelaki mula melutut kepada Hae Yoon.

" aku merayu dekat kau, jangan sakitkan keluarga aku. Apa yang aku buat?! "

Lelaki itu memegang rapat kaki Hae Yoon untuk meraih simpati darinya.

" aku sebenarnya dah penat jadi baik, takut kena pijak. Aku taknak tunggu lama " kata Hae Yoon lalu mengarahkan Jimin untuk memegang kedua tangannya.

Pisau tajam mula dikeluarkan Hae Yoon . Dengan perlahan, dia menuju kearah lelaki tersebut.

Hae Yoon mengarahkan Taehyung untuk memaksa isteri lelaki tersebut melihat kesengsaraan lelaki itu. Rambut wanita itu ditarik kuat oleh Taehyung membuatkannya mula menjerit kesakitan.

" explain dekat laki kau , apa yang kau buat" kata Hae Yoon

" ap-apa maksud kau ?! Aku buat apa ?! "

" bagitahu sekarang kalau tak aku bunuh kau" kata Hae Yoon lantas membuatkan wanita itu takut.

Pada mulanya , wanita itu teragak-agak untuk memberitahu suaminya tentang kegiatan yang dia lakukan.

" susahlah kalau mulut taknak jalan ni" kata Hae Yoon dan mula mengambil alih tempat Taehyung. Rambut wanita itu mula ditarik kuat dan diseret pergi kearah suamninya.

" Hae Yoon , bagilah aku buat kerja jugak. Pegang mamat ni bosanlah" kata Jimin

" kau nak kerja ? Boleh . Rogol perempuan ni depan suami dia " kata Hae Yoon membuatkan mata Jimin mula terbeliak.

Jimin mula membisik " kau gila ?! " apabila mendapat task yang tidak dijangkakan olehnya.

Pisau yang Hae Yoon pegang tadi mula ditusuk ke belakang wanita itu secara perlahan.

" jangan sakitkan isteri aku ! "

" woi dayus , isteri kau yang tikam belakang kau sebenarnya. Opps tercakap, aku cuma nak selamatkan kau dari perempuan neraka ni" kata Hae Yoon

" seben-sebenarnya , aku jua-jual dadah sebab aku taknak lagi hidup dengan lelaki miskin macam kau ni ! "

" dan dadah tu aku punya . Dia kata kau boleh bayar sebabtu aku cari kau " kata Hae Yoon

" dia tikam belakang kau bro , kau kena kencing hidup-hidup dengan isteri kau sendiri " kata Jimin

Hae Yoon memberi lelaki itu pistol .

" balaslah dendam sekarang , ni je peluang yang kau ada " kata Taehyung

Lelaki itu mula merampas pistol tersebut dan menembak tepat di kepala isterinya sendiri berulang kali sehinggakan peluru habis.

Lelaki itu rebah di atas lantai selepas ditembak oleh Hae Yoon dari arah belakang. Dia mula memeriksa kedua-dua mayat itu untuk memastikan yang tiada lagi jasad yang bernyawa.

" sedap kau je nak habiskan peluru aku , tak guna" kata Hae Yoon sambil mengambil semula pistol yang terletak di genggaman lelaki itu. Pisau yang mempunyai darah tadi dilap menggunakan baju wanita itu.

BTD ( Breath To Death ) - Season 2Where stories live. Discover now