Selam Okurcanlar.İlk instagram bölümünü yazacağım.Aslında karakterler tam gelmedi ama yine de bir deneyelim nasıl olacak dedim.Biraz kısa oldu kusura bakmayın lütfen.
Bu arada küfür ve argo sözcükler içerir, rahatsız olanlar bölümü geçebilir, baştan uyarı yapayım dedim 🛑
YENİ YILINIZ HAYIRLARA VESİLE OLSUN. UMARIM GEÇEN SENEDEN DAHA İYİ BİR YIL OLUR🙏🏻
Turan_Öykü
1000 beğeni 57 yorum
Mutluluk başka kalplerde saklı sanırdımm🎶
Yorumlar
Ateş_Barutçu: Sen hep böyle gül bir tanem❤
↪ Turan_Öykü: Yaaaa, sen de gül. Hatta şuan senden güldüğün bir gönderi istiyorum 😊💞
↪ Ateş_Barutçu: Yeter ki sen iste gönderin geliyor.
↪Dedikodu_dedikodu: Yeni kız ve Ateş sevgili mi? Detaylar hikâyemizde. Gel ve izle👊🏻Crazy_boys: Şu kızı sırf Leke'ye benziyo diye takip ediyorum.
Senisevdim_mal: Ağlayın Leke ölmeden önce bana çıkma teklif etti.
De_siktir_lo:@senisevdim_mal'e:De siktir lo. Madem seni seviyodu Leke'yi etkileyen her erkek diğer kızları da etkiler. Bunu da etkile de görelim.
Senisevdim_mal:@De_siktir_lo'ye: Etkilerdim de bu Leke'ye benziyom diye götünü kaldırmıştır. Şimdi uğraşamam.
Yavşaklara_hayır: Bu afet benim. Yavşayana koyarım.
Baran_Topçu: Öykü bacım, ben senin kadar güzel olsam değil fotomu instagrama atmayı, kendimi eve kapatırdım valla. Bence sen de öyle yap bu güzelliği görmeyi hiçbir şerefsiz haketmiyor.
↪ Turan_Öykü: Çok teşekkür ederim, ama ben almayayım. 🤗
↪Baran_Topçu: Yine de teklifimi değerlendirmeni öneririm.
↪Dedikodular_okuldan: Hikayemizde Baran, Öykü'ye mi yavşıyor sorusunu cevapladık. Kaçırmadan izle!!!!Bora_kaya: Vay be kankam da pek yakışıklı haa.🔥
↪ Turan_Öykü: What dedin gülüm?
↪Bora_Kaya: Pardon Öykücüm gönderiler alt alta olunca seni Aras sandım. Bir içim su diyecektim.
↪Turan_Öykü: Ha tamam Bora eyvallahSafoş_Arkeolog: Çok tatlısın güzelsin.
↪Sanoşun_renklidünyası: Şekerci mii baban senin?
↪Safoş_Arkeolog: Kaşın karaa gözün kara
↪Sanoşun_renklidünyası: Kömürcü müü baban senin?
↪ Turan_Öykü: Çok teşekkür ederim o sizin güzelliğiniz😊😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Aydınlığı
Teen Fiction"Bak avuçlarına, gökyüzünü aydınlatan yıldızlar avuçlarımızdaki Karanlığı siler mi?" ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ Hayat hiçbir zaman onlara adil davranmamıştı. Bir düşmanlık yüzünden her bir zerresiyle karanlığa gömülen genç kız, ismini bile karanlıkla...