Yâ kebikeç!
Özgürlüğe adanmıştır.
Montauk Oteli okyanus ve ormanın birleştiği ve Tanrı'nın unutmuş olduğu bir yerde kurulmuş lüks bir oteldir. Buna rağmen fazlasıyla turist çeker. Yirminci yüzılın dünyası için fazla moderndir. Ünlü cazcıların şenlendirdiği partilerle, fazlasıyla paran olsa bile yaşayamayacağın lüks imkanlarla, birbirlerinin kirli sırlarını bilmelerine rağmen gülümseyip kahkaha atan burjuvazilerle dolu bir şamata mekanıdır. Eğer uğrayacak olursanız hiç pişman olmazsınız.
Amerikalı dostlarından bu otelin adını sıkça duyan Namjoon o otele gitmeye karar verir. Hayatını romancılığa ve felsefeye adamış olmasına rağmen bu işler ona para getirmediği için dostlarından borç alarak oraya gider. Amacının sadece otel hakkında bir makale yayımlamak olduğunu söyler.
İnsanlar onu parasal durumuna rağmen fazlasıyla kibar bir şekilde karşılarlar çünkü Namjoon insanları etkilemek konusunda tam bir kurnazdır. İnsanların onunla anlaşamamasının imkanı yoktur.
Orada kalışının üçüncü gününde o ve otelin aşçısı Veronica Kruczynski, otelin sembolü hâline gelmiş Mavi Serçe tablosunu çaldılar. Namjoon başka suçlar da dahil olmak üzere tam 10 yıl hapis yedi fakat Veronica'ya olanları henüz bilmiyorum. Ayrıca Namjoon'un hapisten çıktıktan sonra otelin sahibi olması da ayrı bir konu.
Olayın buz dağının altında kalan tarafını anlatması ve otel hakkında fazlasıyla gerçek bir tarihçe yazabilmem için Namjoon ile irtibata geçtim ve beni otele davet etti. Yıllar geçse de görünüşü hâlâ tutuklandığı zaman çekilmiş siyah-beyaz gazete fotoğraflarındaki gibiydi. Gayet hoş ve sıcak üslubuna da etkilenmemek elde değildi.
Aradan bir-iki gün geçtikten sonra kendisiyle konuşmaya başladık.
"O dramatik anları hatırlamak kahkahalara boğulmama sebep oluyor. Yaptıklarımdan pişman olmamanın haklı gururunu yaşıyorum. Söylemeliyim ki, her şeyi başlatan Veronicaydı."
✁- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
➵ | playlist ׂׂૢ་༘࿐
⇢ Pink Floyd - Wish You Were Here
⇢ Aurora - Runaway
⇢ Lana Del Rey - Lucky Ones
⇢ Alt-J - Matilda
⇢ Dreamgirl - Teenage Blue
⇢ Dream, Ivory - Dream, Ivory
⇢ Lykke Li - I Follow Rivers
⇢ Bernadette Carroll - Care A Little
⇢ Frank Sinatra - It Was A Very Good Year
⇢ Simple Minds - Don't You Forget About Me
⇢ Lana Del Rey - Never Let Me Go
⇢ Taylor Swift - Getaway Car
⇢ The Mamas & The Papas - California Dreamin'
⇢ Death Cab for Cutie - I Will Follow You Into The Dark
.˚◞♡ ⃗ 🕊*༄
spotify: odnossophile
playlist: the montauk hotel© Serenad Snitkina (Bûtimâr)
220620
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the montauk hotel | kim namjoon
FanfictionHenüz hiçbir kitabı yayımlanmamış olan roman yazarı Kim Namjoon ve ortağı, Montauk Oteli'nin gözde simgesi olan Mavi Serçe tablosunu çalarlar. Olaydan bir süre sonra ortağı hafızasını sildirir, Kim Namjoon ise hapistedir. ❝ Eğer beni özlerseniz beni...