☎☎☎
"Win, niye beni buraya sürükledin? "
Gulf hiç modunda olmasada sürüklendiği bara sessizce göz gezdirirken söylendi.
"Seni partnerimle tanıştıracağım Phi, böylelikle onu keskin gözlerinle elden geçirebilirsin. Çünkü artık beni delirtmeye başladı. "
Win kadehi kafasına diktiğinde Gulf kadehi tutarak gülmüştü.
"Şimdi içmeye başlarsan seni onun üzerine atar kaçarım buradan. "Diye gülerken Win kadehi tekrar kafasına dikerken yutamadan içeri giren adamla öksürmeye başlamıştı.
"Guffy , bu o, geliyor. Normal ol. Anormal arkadaşlarım olduğunu düşünmemeli. "Diye paniklediğinde Gulf gördüğü tanıdık manzaraya hüzünle gülümsemişti.
"Şimdiden yanmışsın dostum."diye mırıldanırken Win bara giren arkadaşını çekiştirmiş ve ağzı kulaklarında en iyi arkadaşıyla tanıştırmıştı.
"Gulf bu P'Bright, benim dizide sürekli memelerime dokunmak isteyen sapık partnerim. "Diye gülerken Bright, Winin ağzını panikle kapatıp delirdin mi bakışları atarken utandığı açıktı.
"Win bunu senin set dışında yaptığına eminim ama elimde kanıt yok...ve aslında senin şimdiye kadar onun patavatsızlıklarına alıştığını düşünmüştüm Bright, tanıştığımıza memnun oldum.."Diye Gulf elini uzattığında Bright şaşkınlık ve hayranlıkla Wini bırakarak elini sıkmıştı.
''Seni biliyorum. Yurtdışına gittiğini okumuştum. Hatta bizimle aynı şirketteymişsin. Yüklü bir tazminat bile ödediğini söylüyorlar P'Gulf. "
Bright konuşurken Gulf bu kadar çok şey bildiği için biraz tedirgin olmuş geriye yaslanmıştı.
"Phi ,neden birden böyle şeyleri soruyorsun?Bunlar çok eskide kaldı. Gulfun eskiyi hatırlamak istediğini sanmıyorum. "
Diye Win Brigtın omuzuna vurduğunda Bright boşboğazlığı için özür dilemiş önüne konulan içkiyi kafasına dikmişti."Önemli değil, duydukların doğru. Ülkeyi terk ettim. "
"Phi bir şey daha sormak istiyorum. Gerçekten kariyerinin zirvesindeyken P'Mew den ayrıldığın için mi her şeyi bıraktın? "
Win böyle bir tanışma ayarladığı için pişman olurken Brightin bu kadar meraklı olduğunu hiç fark etmeyişine kaş çatmıştı.
"Evet. Şimdi içelim ha? "Gulf bardakları tokuşturmak için kaldırdığında Win gergin havayı dağıtmak için konudan konuya atlayarak uzun gecenin temellerini atmıştı.
.
.
.Üç saat sonra
"...Sonra Win üzerime düştüğünde sarhoş oluşumuz kafamı bulandırmış, kızarmış yanaklarını öpmek isterken aniden yüzünü çevirmesiyle dudaklarına yapışmıştım ve o geri çekilmek yerine dudaklarımı kanatana kadar öpmüştü. "
Bright şuan çakır keyif olmanın verdiği rahatlıkla konuşurken Win utançtan yerin dibine girmenin yollarını arıyordu.
"Evet ama sen benden daha ayıktın, üstelik çıktığın bir sevgilin varken dudaklarım uyuşana kadar bana eşlik ettin. "
Winin konuşmasıyla Bright sessizleşmiş ve Gulfa dönmüştü.
"Sen, P'Mew ile nasıl sevgilin oldun? Sizinde sette mi başladı yoksa öncesinden mi? "
Win, Bright'ın sizinde demesine kısa bir an takılsada Gulf'un Mew ile tanışmasını hatırlıyordu.
"Diziden çok önce deli gibi içtiğim bir gece üzerine düşerek ağzına kusmuştum ama o hala bu anıyı hatırlamaz çünkü o da sarhoştu."
"Evet ve sonrasında kalkmaya çalışırken dokunmaması gereken bir yere dokunup sıkarak onunla sevişmemi istemişti. "
Gulf ve masadakiler sesle arkalarına döndüğünde Gulf Mew'in çapkın ve düştüğü gülümsemesini görmesiyle sarhoşluğun verdiği rahatlıkla kafasını hızla masaya çarpıp onu görmezden gelmişti.
"Neden şimdi burada ve hatırlamış olmak zorundasın?"
Boğuk çıkan sesiyle sorduğunda Mew daha önce tanıdığı Win'e selam vermiş masaya oturmuştu.
"P' burada ne işin var? "Win, Mew hayranlığını arkadaşı için bile olsa bir köşeye atamayıp gösterdiğinde Bright kaşlarını çatıp onu kendine çekerek kollarını etrafına dolamıştı.
"Bright ne yapıyorsun?
Bright "Başka erkeklere gitme diye seni tutuyorum. 'Diyerek başını omuzuna yasladığı adama aşağıdan bakarken Win nefessiz kaldığını hissetmişti.
"Birden nasıl bu kadar sevimli bir kıskanç bir saksağan olabiliyorsun? "
"Saksağan değilim ama istersen seni gagalayabilirim. "Diye gülüp gözlerini kapattığında Win sarhoş adamı daha sarhoş olmadan evine götürmeye karar vermişti.
.
.
.☎☎
Bilmeyenler için Bright ve Winin başrol oldukları "2gether the series "adlı dizileri var, çok tatlılar. 😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 Years Of Love ||MEWGULF||
Short Story"Neden beni onunla karşılaştırıyorlar? " "Ne zaman Gulf olarak yanında dimdik durabileceğim Mew? " Bir Gulf Kanawut ve Mew Suppasit hikayesi. Kitabın dizinin 2.sezonuyla alakası yok sadece isim çok hoşuma gitti yada isim bulamamışta olabilirim. ^_^...