⇨7 ⇦

2K 93 13
                                    

☎☎☎

Gulf şuan neden burada, onunla konuşmak için durduğunu  tam anlamıyla bilmiyordu. Bir zamanlar delicesine aşık olduğu adamın neden onunla konuşmak için direttiğini merak ediyordu bu kendisine söylediği bir yalan olsada, içten içe bu sefer gittikten sonra bir daha  dönmeyecek ve onu belkide bir daha hiç görmeyecek olmanın verdiği acı gerçeklik şuan onu buraya iten şeydi.






"Gerçekten geri dönmeyecek misin? "

Gulf, Mew'in yanında olmasını umursamadan iki yıl boyunca yaşadığı evi gezerken her şeyin dokulmadan aynı yerinde olmasına şaşırmıştı.

Gun'nın her şeyi atacağına emindi.

Ev sahibi  sevdiği adamın yüz ifadesini fark ettiğinde sessizce mırıldanmıştı."Sen... gittikten sonra bu eve hiç gelmedim ve hiçbir şeye dokunulmasına izin vermedim. "


Gulf, Mewin hemen arkasında olduğunu fark ettiğinde yakınlıktan rahatsız olup bir zamanlar en sevdiği olan koltuğa oturarak gözlerini ona dikti.

"Neden böyle bir şeye gerek duydun? Her biten ilişkinin izlerini böyle mi koruyorsun? "

"Hayır. Seninle olan hiçbir şeyi başkalarına yapmadım Gulf. Hala beni bırakıp gitmeni anlamdıramıyorum. Evet kavga etmiştik. Ama sana söylemiştim. Onu unutalı çok olmuştu. Onsuz olabilirim ama sensiz olamayacağımı söylemiştim. "


"Bunlara inanacak kadar aptal olduğumu hissetmiş olmalısın Mew! Biz ilk tanıştığımızda her gece setten sonra onun için ağlayıp içiyordun. "


"Bunları hiçbir zaman inkar etmedim çünkü sen bir yabancıydın. Ama zamanla senle doldum. Her günüm, saniyem sen oldu. Dizi bittikten sonra bunu çok düşündüm. Gerçekten benim olmayı kabul edecek misin diye. "

"Bunları anmamız bir şeyi değiştirmeyecek. Çıktıktan iki yıl sonra beni onunla aldattın. Hemde tüm arkadaşlarımızın olduğu bir partide... beni çağırmayıp onunla katıldın. Sonra... "


"Sonrası yok Gulf. Sonrası yok. O gece Gun kötü durumdaydı. Zaten partiye davetliydim bunu sana söyşedim ve giriş kapısında  onunla karşılaştık o kadar. Dahası yok. İnsanlardan çekindiği  ve oradaki tek bildiği insan ben olduğum için benim yanımdaydı."

"Hala senin yanında, görüyorum. "

"Evet. Ve bu hepte böyle olacak. Onunla  sadece arkadaşım. "


"Arkadaş... ne güzel bende sevdiğim, öpüp okşadığım bir zamanlar hep yatağımda benimle uyuyan insanla arkadaş olayım ve sürekli seninle olduğum ortamlara onuda getireyim ne dersin?"

"Öyle bir şey değil bu Gulf. Anlatsamda anlamayacağın şeyler var. Ama seninle çıktıktan sonra hiçbir şekilde başkası kafamı bulandırmadı. Yalnız sen vardın. Senin gülümsemen, senin kızman senin sarılışın senin kokun. Neden anlamıyorsun? "


"Çünkü yalan söylüyorsun! Lanet olsun Mew yalan söylüyorsun. Hala beş yıl geçmesine rağmen bana yalan söylüyorsun. Şuan sorunun ne bilmiyorum ama benden uzak dur. Sevmeye çalıştığım, beni anlayan bir adamlayım ve senin bana yaptığın gibi onu yarı yolda bırakmayacağım. "


Diyerek kapıya ilerleyeceken Mewin kolundan tutmasıyla geriye sendeleyip koltuğa düşmüştü.

"N-ne yapıyorsun?Çekil üzerimden"

Gulf üzerine eğilen adamı göğsünden ittirmeye çalışırken yüzüne damlayan su ile afallamıştı.


"Lütfen bize bir şans tanı Gulf. Sensiz yanıyorum. Her gün bir parçam yok oluyor. Her gün nefessiz kalıp ölecekmişim gibi geçiyor. Lütfen beni  tekrar kabul et.Bunu daha fazla kaldıramıyorum."

"Hayır. Mew, ağlaman hiçbir şey çözmeyecek karşında 23 yaşındaki çocuk yok artık. Eskiden dayanamadığım gözyaşların şuan beni senden iten tek şey. Sahtesin. O yüzden bırak beni. "

"Hayır. Bu sefer olmaz. Seni o gün havaalanında bıraktım ama bu sefer bırakmayacağım. Bu sefer imkansız. "

"Oradaydın... "

"Evet. "

"İçim sökülerek ağlarken orada durup sadece beni izledin. Eğlendin mi? Senin için ölüp biten iki sevgilin varken.. "

.
.
.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
7 Years Of Love ||MEWGULF||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin