⇨6⇦

2.1K 89 26
                                    


☎☎

Hastane

"Neden buradasın? "

"Sana benden uzak dur demekten yoruldum Gun. "

Mew hastane yatağından çıkıp dolaptan elbiselerinin alırken Gun, kollarından tutup durdurarak önüne geçmişti.

"Onun burada ne işi vardı? 5 yıl sonra ne yüzle burada. Onun yüzünden mi bu haldesin Mew? " diyerek elleri yanağından yukarı çıkarken Mew onu geri itip biraz uzaklaşmıştı.



"Gun yıllardır aynı şeyleri söylemekten bıktım. Arkadaş olarak yanımda kaldığını unutma. Bundan fazla olmayacağız. Eğer durumunu göz ardı edebilseydim çoktan seni hayatımdan çıkarmıştım. Ama yapmadım çünkü en zor zamanlarımda sende benim yanındaydın. Ama yalvarırım onunla aramda artık bir engel olma. "

Diyerek elbiselerini değiştirip odadan çıktığında Gun boş yatağa oturmuş bir süre öyle kalmıştı.


"Bende istiyorum. Senden gitmeyi, gerçekten mutlu olmayı ama yapamıyorum. Dünya nasıl güneş yörüngesinden ayrılamıyorsa bende senden ayrılamıyorum Mew neden anlamıyorsun..."



Gun bir süre  öylece kaldığı odadan çıkmak için  kapıyı açtığında onunla aynı anda kapıyı açan biri yüzünden geriye sendelemiş ve düşmeden kolundan yakalanarak tutulmuştu.

"Üzgünüm, bana odanın boşaldığını söylediler kontrol listesini almak için gelmiştim. Siz iyi misiniz? "

Gun hala kolunda duran elden silkinip bir kaç adım geri çıktığında karşısındaki genç utançla saçlarını karıştırmıştı.

"Tekrar üzgünüm. "

"Önemli değil, oda boş. İzininizle. "

Gun odadan ayrılırken odaya giren başka bir kızla karşılaşmıştı.




"Seni salakk hastandan kaçmak için bu işleri yapabileceğini kim söyledi, derhal odana gidiyorsun. Kadın seni yarım saattir bekliyor Off, tamam sapık olabilir ama hasta hastadır. "Diyerek kadın Off'u odadan çekiştirdiğinde Off az önce çarptığı küçük adamda takılı kalmıştı.

"Hey  Marry az önceki hastanın adını biliyor musun? "

Marry onu çekiştirmeyi bırakıp bir kaç saniye Gun'nın hala koridorda ilerleyen bedenine bakarak ona dönmüştü.

"Evet. Mew Suppasittin sevgilisi yani eski sevgilisi. Uzun zaman önce ayrıldılar ve şimdi arkadaşlar sanırım. Ne oldu dikkatini mi çekti? "


"Evet.... haa hayır yani sadece merak ettim."





.
.
.

☎️☎️

Mew
Gulf konuşmadık daha bana
Ayıracak vaktin var mı?



Gulf
Yok.
Zaten bu hafta sonu geri dönüyorum.
İşim ve sevgilim beni
Bekliyor.

M

ew
O adamı gerçekten sevmiyorsun
Bunu anlamamak için
Aptal olmak gerek.




Gulf
Asıl o adamı sevip, değer verdiğimi
Görmediğin için aptal olan sensin.
Dur bir dakika
İlişkim hakkında nasıl böyle
Rahat konuşuyorsun?



Mew
Sadece tahminimi
Söylüyorum.



Gulf mesajla şaşırmıştı çünkü onu savmak içim sadece bir ilişkisi olduğunu söylemişti ama bunun nasıl ilerlediğine dair hiçbir şey dökmediğine emindi.

☎☎

Gun ve Off

Gun ve Off

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


7 Years Of Love ||MEWGULF||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin