☎☎
"Sana gelmene gerek olmadığını söylemiştim. "
Gulf cafede onu bekleyen sevgilisinin sarılışına karşılık verirken ona kızmayı ihmal etmiyordu.
Başı yeterince kalabalıkken şimdi onunlada ilgilenmek zorundaydı ve bu sabah Mew'i öyle görmek, gece olanları aslında hatırlıyor olmak düşünmekten kafayı yemesine neden olacaktı.
"Seni yalnız bırakmak istemedim ve yeni yıla geçen yıl birlikte girdik bu yılda öyle olmasını istiyorum. "
Diyerek ellerine uzandığında Gulf gerginlikle çekip ensesini kaşırken masalarına yaklaşmış iki bayanla sessizleşmişti.
"Sizi Gulf Kanawutsunuz değil mi? "
"E-Evet? "
"Tanrım... Ülkeye döndğünüzden kimseni haberi yok galiba... Biz sizin fanınızdık gittiğinizde gerçekten çok üzüldük, tüm fandom olarak ama sonunda sizin için iyi olanı kabullendik. "
Demesiyle Gulf şok olmuştu. Ülkeden gideli uzun yıllar olmuştu, onu hala hatırlayan insanların olması kalbinin ritmini değiştirmişti.
"Teşekkür ederim anlaşımız için gerçekten."
"Bir resim çekebilir miyiz? Bunu bize çok görmeyin. "Demesiyle Gulf utangaç bir gülümsemeyle kabul etmiş resim çekmişti.
Ondan uzaklaşan fanlar ne kadar yakışıklı olduğundan bahsederken sevgilisi onu hayranlıkla izliyordu.
"Arm iyi misin? "Gulf üzerindeki şoku atlattığında karşındaki adamın gözlerin ona dikmesinden rahatsız olarak kıpırdanırken Arm ellerini tekrar sıkıca kenetlemişti.
"Benim olduğun için gerçekten şanslıyım. Ve beni seçtiğin için pişman olmana izin vermeyeceğim. "Demesiyle Gulf dün akşam olanları söylemek ve söylememek arasında kalmıştı.
"Arm sana bir şey söylemem gerekiyor, böyle bir şeyi senden saklamak istemiyorum. "Derken Arm az çok söyleyeceğini tahmin etmişti.
"Mew ile ilgiliyse ve söylemekte kararsızsan bekleyebilirim Gulf. Ona hala aşık olduğunu biliyorum. Bunu biliyorken ilişkimize bir şans vermeni isteyen benim. Bana sadık kaldığın sürece hiçbir şey önemli değil. "
"Nasıl önemli değil. Aklım, kalbim bedenim onu istiyor. Kafayı yememe az kaldı Arm. Ne yapacağımı bilmiyorum. O kafamı allak bullak ediyor. Dün akşam sarhoşta olsam benimle sevişmesini deli gibi istedim. Ama bundan pişman olurum diye beni durdurdu. Kendide benden bir farkı yokken. Ben sana karşı açık olacağımı söylemiştim bunları bilmen gerekiyor ve gerçekten özür dilerim. "
Arm, Gulfun gördüğü çaresizliği kalbin kırarken hala onda çok az yer edindiğini görmek hoşuna gitmemişti.
.
."Mew nasılsın? "
Gun şirkette karşılaştığı adamı prova odasına çektiğinde Mew bu dünyadan kopmuş gibi görünüyordu.
"Ne istiyorsun Gun?Bak moralim bozuk sana çatmak istemiyorum. Beni sıkboğaz etmeyi artık bırak. "Diye ondan kolu kurtardığında Gun kızarmaya başlayan gözlerine lanet edip bir kaç adım geri çekilmişti.
"Artık peşinden koşmayacağımı söylemek istemiştim. Bunca yıl yoluna hep bir engel olduğum için üzgünüm... Birlikte olduğumuz zaman bana olan sevgine o kadar güvenip bel bağlamıştım ki başkasının olman beni delirtmişti. Ama şimdi onun tekrar gelmesi...senin yanında gerçekten yerimin olmadığını bana gösterdi. Bu sefer gerçekten senden vazgeçiyorum Mew. "Diyerek zorlukta konuştuğunda Mew şaşkınlıkla bakakalmıştı.
Gulf gittikten sonra havaalanından dönerken kaza geçirdiğinde Gunın onunla ilgilenmesinin ardından onu kovduğunda intihar edişi dün gibi aklındayken şimdi karşına geçip bunu söylüyor oluşu Mew için cennetin varlığına inanmak gibiydi.
"Gun... "
"Bir şey söylemeni istemiyorum. Söz bu sefer bende mutlu olmak için elimden geleni yapacağım. Sende yap.Ona git diyemem ama kalbindeki aşka güveniyorsan al onu. "Diyerek odadan çıktığında Mew akan yaşların sebebinin rahatlamama mı, yoksa Gulf'un artık ona karşı bir şey hissetmiyor oluşuna olduğuna emin değildi.
"Artık benim alamayacak kadar benden uzak... "
☎☎☎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 Years Of Love ||MEWGULF||
Short Story"Neden beni onunla karşılaştırıyorlar? " "Ne zaman Gulf olarak yanında dimdik durabileceğim Mew? " Bir Gulf Kanawut ve Mew Suppasit hikayesi. Kitabın dizinin 2.sezonuyla alakası yok sadece isim çok hoşuma gitti yada isim bulamamışta olabilirim. ^_^...