⇨18⇦

1.8K 78 15
                                    


☎☎☎

"Evimizi temiz tutup, orada yaşa, biliyorsun kirli şeylerden ve salya sümük ağlayan insanlardan hoşlanmıyorum. "

.
.
.



Mew 4 ay önce Gulf'un söylediği bu cümleyle uyuyor, bu cümleyle uyanıyordu. Evlerindeydi. Her gün setten, yada  sponsor çekimlerinden döndükten sonra her yeri temizliyor. Elbiseleri düzenli olarak yıkıyor,aşçılık becelerilerini geliştirip, sağlıklı beslenmeye dikkat ediyordu.


Tüm bunlar sadece onun geri döneceğine dair verdiği umut için... Tabi Gulf sayesinde eski arkadaşlarıyla tekrar bir araya gelmiş daha sosyal, düzenli bir hayata adım atmıştı.

Sonunda mutfaktan bir bardak suyla çıktığında kapının çalmasıyla temiz evine acınası bir bakış atmıştı. Yerinde duramayan ve durmadığı gibi yediği her şeyi etrafa saçan Win ve ne oldukları belli olmayan arkadaşının geldiğine adı kadar emindi.



Ev sahibi kapıyı zoraki bir gülümsemeyle açtığında Win yanındaki adamla hararetli konuştuğu için onu pas geçip kanepeye kendini atmıştı.



"Bakma öyle, sen Gulfa hesap vermek ne kadar zor biliyor musun? O yanındaki heriften ayrılıp Mew için geri dönecekse, Mew'i her gün kontrol etmeye katlanırım demiştim ama artık yapamıyorum.Yüce tanrılar bu zavallıya acımayı ne zaman düşünüyorsunuz?"


Bright gözlerini devirirken Mew ile selamlaşıp izin isteyerek konuşan partnerinin yanına geçmişti.

"Bu kontrolü telefonla da yapabilirsin bence, ayrıca arkadaşın benimle konuşmak yerine neden seninle konuşuyor? "



Win gözlerini devirip oyun kolunu eline almıştı.

"Nedenini sen de çok iyi biliyorsun,niye sorarak beni yoruyorsun Phi?"

"Hayır bilmiyorum. Gerçekten neden benimle hiç iletişim kurmuyor?Bana beklememi söylerken bu kadar bekleyeceğimden bahsetmedi bile ve hiçbir şekilde konuşmuyor oluşumuz şizofrenmişim gibi hissettiriyor. Sevgimin  karşılıksız ve hayal olduğunu düşünmeye başladım. O orada Arm denilen adamla yaşarken ben burada her gece bu evdeki anılarla boğuşuyorum. "Derken Win Mew'in aslında haklı olduğunu düşünsede arkadaşını ezdirmeyi düşünmüyordu.


"Onuda anlamalısın, bir düzeni vardı ve şimdi her şeyi birden bırakıp dönemeyecek bir yerde. Zamana ihtiyacı  var "derken Bright'da  konuşmaya karışmıştı.


"En azından farklı konulardan olsa da onunla konuşsa, ilişkileri için daha sağlıklı olur Win, bunu Gulfla konuş bence. "

"Bir ilişkide neyin iyi neyin kötü olduğunu sen nerden bileceksin? Bu konuda fikir beyan edecek son kişisin."

"Konu niye bana geldi ben Mew ve Gulf'un ilişkisinden bahsediyorum. "



"Zaten konu hiçbir zaman sen olmuyorsun. Bıktım artık. Hem neden benimle buraya geldin ki? Sevgilinin evine gitmeyecek miydin? Ayrıca çekimlerimizde bitti sürekli fanservis yapmamıza gerek yok. Sürekli benimle ilgilenmen gerekmiyor Phi! Bakıcıya ihtiyacı olan bir bebek değilim."Win sinirle kalkıp bahçeye çıktığında Bright ve Mew birbirlerine bakakalmıştı.

"İkinizin derdi ne? "Diye Mew Win'nin kalktığı yere oturduğunda Bright ellerini saçlarından geçirip oflayarak geriye yaslanmıştı.


"İnan bilmiyorum. Haklı, şirketten çıkarken sevgilime gidecektim ama yalnız buraya geleceğini duyunca gelmek istedim."

"Ona bir şey yapacağımdan mı korkuyorsun? "

Mew kaşlarını çattığında Bright panikle hemen üst üste hayır demişti.

"O zaman sorun ne? "

"Onunla vakit geçirmeyi seviyorum. Normalde hep yalnız takılırdım. Ama şimdi onun başkalarıyla vakit geçireceğini duyduğumda kendimi onunla takılırken buluyorum. Ve iki lafımdan biri bu. Sevgilimle bu yüzden iki gün önce tartıştık. Evime onu bile çağırmamışken Win nerdeyse her gece benimle ve yanımda uyuyor. Bugün aramızı düzeltmek için ona gidecektim ama bilmiyorum P'Mew kendimi anlayamıyorum. "Dediğinde Mew onu yönlendirmek istemediği için düşündüklerini söylemeyip sadece omuzunu sıkmıştı.

"Eminim kendin sonuca varacaksındır sadece akışına bırak. Şimdi kızgın ve çekilmez tavşanı yumuşatmaya git yoksa birazdan mutfağıma geçip orada  katliam yaratacak. "Diyerek onu bahçeye gönderdiğinde koltuğa yayıldı.



"Gulf şimdi burada olsan, bunları çoktan birleştirmiştin. Şirkef halini bile özledim. "



☎☎☎☎

Çirkef Gulf sevilmez mi ya dlfkgkkh

Çirkef Gulf sevilmez mi ya dlfkgkkh

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
7 Years Of Love ||MEWGULF||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin