☎☎☎
Win karşısındaki çifte bakarken gözlerini devirmek üzereydi.
"Bu da ne demek şimdi, nasıl bir sevgilisi olur? "Diye yanındaki Brighta yakınırken Bright, Win'i ilk kez böyle sinirli gördüğü için şaşkın olduğu kadar bu adamın onu daha ne kadar şaşırtacağını merak ediyordu.
Sette iki saniye susmayıp, yerinde durmayarak etrafa neşe şaçıyordu, herkesle iyi anlaşıp derin sohbetler ediyor, yemekler yiyordu. Bright ona karşı da böyle olsun isterken Win onunla arasına set kurmuş gibi davranıyor oluşunu sevgilisi oluşuna bağlasada aralarındaki bağın derinleştiğini bildiğine emindi
ama bu yinede onu değiştirmemişti."Ne düşünüyorsun? Neden bana cevap vermiyorsun Phi?Bu sahne seninde gözlerini kanattı değil mi ?'
Win, Bright'ın yüzüne ifadesiz bakışına dayanamayıp dürttüğünde yakışıklı olan kendine gelip omuz silkmişti.
"Bu onun hayatı neden bu kadar karışıyorsun? "
"Hayır daha benimle sevgili olması için ikna edemiyorken bu yeni tanıdığı herifle nasıl sevgili olmuş?Saçmalık gerçekten."
"Ne!! Ona seninle sevgili olmasını mı söyledin? "
"Tabiki ama P'Mew'den önceydi. Arkadaşlığımızın ilk yıllarında ruh eşi gibiydik ve bende denemek istedim ama o kafama terlikle vurup beni evden atmıştı. "Diye güldüğünde Bright kanında kaynayan şeyin kıskançlık olmamasını umuyordu. Aksi halde ne yapacağını bilemeyecek raddeye gelip çıkmaza girecekti.
.
.
.
"Win yeter surat astığın."
Gulf hala bir açıklama bekleyen arkadaşına dönüp konuştuğunda Arm çokça duyduğu Win ile iyi anlaşmak istiyordu.
"Ben hala seni... Her neyse neden hiç ondan bahsetmedin? Sürekli olmasada sık konuşurduk ve bana ondan hiç bahsetmedin. "
"Bilmiyorum, konusu hiç açılmadı senin gündemin her zaman daha yoğun olunca ancak onları konuşabiliyorduk. "
"Olabilir ama bu yinede yıllardan sonra bir erkek arkadaşın olduğunu bilmeme engel değildi. "
"Kapatalım bu konuyu şimdilik, zaten yarından sonraki gün gideceğim. İyi ve güzel vakit geçirelim olmaz mı? "Diyerek yanına geçip onu kucakladığında Win hemen tüm yelkenleri suya indirdiğinde Bright Win'nin hala Gulfa karşı bir şeyler hissedip hissetmediğini yada sevip sevmediğinden emin olamamıştı. Ama bir gerçek vardı ki bu ihtimallerden nefret etmişti.
.
.
Mew
GitmeMew
Gulf yalvarırım gitme bu sefer..
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 Years Of Love ||MEWGULF||
Short Story"Neden beni onunla karşılaştırıyorlar? " "Ne zaman Gulf olarak yanında dimdik durabileceğim Mew? " Bir Gulf Kanawut ve Mew Suppasit hikayesi. Kitabın dizinin 2.sezonuyla alakası yok sadece isim çok hoşuma gitti yada isim bulamamışta olabilirim. ^_^...