☎☎☎
Mew gergindi. Gulftan bunca yıl boyunca yapmadığı bir şey için ayrı kalmış olduğuna akıl erdiremesede bundan sonra buna katlanmak gibi niyeti yoktu.
"Beni artık sevmediği için gittiğini düşünüyordum. "Diye sessizce mırıldanırken Gun'nın içeri girmesiyle derin bir iç çekmişti.Başka biri olsaydı şimdiye çoktan öğrenip onu olayı kapatmıştı ama konu Gun olduğunda elinden hiçbir şey gelmiyordu. Gençliğinden bu yana sürekli yanında olup onu hep bir adım öteye gitmesinin en büyük destekçisiydi.
Her şeyden vazgeçip normal bir hayat yaşamaya karar verdiğinde Gun buna karşı çıkıp hayallerinin peşinden gitmesi için onu ikna etmişti.
Ve şimdi ona direk soramayacağının farkındada olsa bir şekilde o resimlerin nasıl Gulfun eline ulaştığını bilmeliydi.
.
.
."Yarım saattir sessizce oturup içeceklerimizle oyalanıyoruz daha ne kadar buna devam edeceğiz? "
Gun sabırsızlıkla önündeki içeçeceği biraz ileri ittiğinde Mew hala göremediği Gulf yüzünden üzgündü.
"Gun, seninle açık konuşacağım..."diyerek kısa bir bakış attığında Gun nedense kötü bir şeylerin olacağını hissediyordu.
"Dinliyorum seni... Sonunda benden kurtulmuşken neden beni görmek istediğini merak ediyorum. "
"Peki... Direk soracağım Gulfun neden beni terk ettiğini biliyor musun? "
Gun soruyla az önce öne ittiği bardağı çekip etrafına parmaklarını sıkıca sardığında Mew sorusunu yenilemişti.
"Ben Gulfun beni sevmekten yorulduğunu düşünüyordum. Ona verdiğim sevginin artık onu mutlu etmediğini, sürekli fanların onu seninle kıyaslamasına katlanamadığını düşünüyordum. Bu yüzden elimden hiçbir şey gelmeden bunca zaman bekledim.Ama dün akşam bana eline geçen şuan dile getiremeyeceğim açıklıkta resimler olduğu için çekip gittiğini söyledi. Bu resimlerde sen de varmışsın.Şimdi bana bildiğin varsa açıklamanı istiyorum. Geçirdiğimiz tüm o zamanların hatrına yalvarırım doğruyu söyle. "
Gun her kelimede gözlerini kaçırıp, Mewin karşısında küçülürken bugünün geleceğinden emindi ama hiçbir zaman hazırlıklı olmamıştı.
"Gun, bunların seninle bir ilgisi var mı? "
Mew her saniye sinirlenirken Gun en sonunda omuzlarını düşürmüştü.
"Ben çok çok özür dilerim. Böyle bir şey yapmak aklımın ucundan geçmezdi Mew. Yapan ben değilim. Ama en az onun kadar sorumluyum. Bunu sana söylememek benim tercihimdi..."
"Ne! Nasıl? Bana bu kadar kendini düşürmediğini söyle Gun! "Mew duyduklarıyla ayaklanacakken omuzunu sıkan elle arkasına dönmüştü.
"Gulf? "
"Gelmeyecektim, ama ilerde bundan pişman olmak istemediğim için buradayım. "Diyerek masaya oturduğunda Gun titremeye başlamıştı.
"Dökül! "Gulfun tehditvari sesi kafede yankılandığında Gun ikisine bakmamaya çalışarak soğumuş kupasındaki kahveye odaklanmıştı.
"Parti günü seni şirkete bıraktığımda menajerim bu kadar kendimi yıpratmama artık dayanamadığını, bir şeyler yapacağını söylediğini az biraz hatırlıyorum. İyi değildim. Seni hala köpekler gibi seviyordum beni bir zamanlar düşürmediğin dilinden sadece Gulfun adını tüm gece sayıkladın. Ona aşkı ilan edip durdun. Bu kendimi kaybedercesine ağlamama yetmişti..."
"Eve döndükten sonra günlerce evden çıkmamış, hiç kimseyle görüşmemiştim. Sen beni kovduktan sonra Phi gelip bana hastaneye yatmam gerektiğini böylelikle senin bana döneceğini söylediğinde ilgilendiğim tek şey sendin. Nedeni, nasılı hiçbir zaman önemli olmamıştı.
Ve geldin. Yanımdaydın. Benimle eskiden olduğu gibi ilgileniyordun. Arada aşk olmasada bir kardeş sevgisine bile razı gelmiştim. Gulfun seni terk ettiğini söyleyip her omuzuma ağladığında onun böyle bir şey yapmayacak biri olduğunu biliyordum ama yine mutluydum. Çünkü bencil biriydim ve bu bencilliğim sonucunda sen benimleydin.
"Gerçekten piçin tekisin. "Gulf, yumruklarını ve dişlerini sıkarken Mew olayın sinirini atlatmış Gulfa odaklanmıştı. Onun öfkesinin saman alevi gibi hemen parladığını biliyordu ve şuan ateş topu gibiydi.
"Lütfen bölme, bunu anlatmak benim için şimdi hiç kolay değil. Evet kabul bencildim bunu söylüyorum zaten ama sende aynısını yapardın. Küçük bir hata yüzünden kaybettiğin sevgiliyi geri kazanmak için her şeyi yapardın. "
"Yanılıyorsun. Ben o kük hatayı deli divane bir aşk yaşadığım adama yapmazdım. Bencil değilim. Hiçbir zamanda olmadım. "
"Gulf sakin ol "Mew Gulfun sıkılı yumruklarını açıp tenine batmış tırnakları gördüğünde kendi canı yanmış, alıp öpücükler bırakmak istemişti ama şuan sadece izlerin üzerinde hafifçe parmaklarını dolaştırmıştı.
"Sakinim.... devam et! O resimler nerden çıktı?Sahte olmasına imkan yoktu."
.
.
.Geriye 4 bölüm kaldı. Ama şuan dışardayım. Gece atacağım. 💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 Years Of Love ||MEWGULF||
Short Story"Neden beni onunla karşılaştırıyorlar? " "Ne zaman Gulf olarak yanında dimdik durabileceğim Mew? " Bir Gulf Kanawut ve Mew Suppasit hikayesi. Kitabın dizinin 2.sezonuyla alakası yok sadece isim çok hoşuma gitti yada isim bulamamışta olabilirim. ^_^...