☎☎☎
Off
Gun
Bugün müsait misin?Gun bildirim sesini duyar duymaz telefonu eline aldığında bu hallerine gülmek geliyordu içinden. Uzun, çok zorlu süreçler atlatmış ve şimdi bir daha yapmam dediği hatanın içine bile bile yürüyerek ilerliyordu.
Dört ay önce Mew Ve Gulf onu orada utanç ve yıkılmışlıkla bıraktıklarında yüzünü masaya gömüp saatlerce ağlamayı düşünüyordu ama kendisine acımadan karşısına oturan adamla bunu ertelemek zorunda kalmıştı.
4 Ay Önce
"Kimsiniz? "
"Oo.. Beni hatırlamadın mı? Hastanede karşılaşmıştık ve sana gül gönderdiğim için beni azarlamıştın. Ama tabi bunlar bir tanışma sayılmaz. Ben Off Jumpol. "Diye gülümseyerek elini uzattığında Gun az önce olan şeyleri duymuş olma ihtimalini göz ardı edememiş, elini uzatmak yerine aklına geleni utançla sormuştu.
"Sen...az önce olanları... "
"Görmüş olmam beni ilgilendirir. Ve şuan karşında oturduğuma göre geçmişinin beni ilgilendirmediğini düşünüyorumdur .Ayrıca seni tavlamak istediğim için yılışık görünmüş olabilirim ama istemediğin sürece etrafında olmayacağıma emin olabilirsin."
.
.
.Günümüz
Gun
Evet
Beni alman gerekmiyor.
Hastahaneye yakınım
Ben seni alırım.O
ff
Ooo
Gerçekten mi?
Beni alacak mısın?
Gun bebeğim iyi misin?
Ateşin falan yok değil mi?Gun
Bebeğim mi?Off
Yanii
Şey hehehehe
Hiçbir açıklamam yok.
Dedim çünkü demek istedim.
Minicik bir bebek gibisin.
Gerçekten çokk güzelsin.Gun
Hop hop hoppp
Bu biraz fazla geldi.
Kapa çeneni ve gelip seni
almamı uslu uslu bekle.O
ff
Peki bebeğim.
Seni bekliyorum. 😘
Bu aşktan deli divane olmuş doktoru
Çok bekletme.Gun
🙄Off
😗😙😚😘.
.
.☎☎
Mew günün yorgunluğuyla kapıyı açtığında yere yığılmak üzereydi. Sabah beşte uyanmış ve tüm gün düzgün bir şey yemeden çekimden çekime koşuşturmuştu.
"Tanrım al canımı demeyeceğim ama lütfen acı bana. "
Diye sızlanarak kendini soğuk bir duş haliyle merdivenden çıkarken bulduğunda yatak odasının açık ışıklarıyla duraksamıştı."Bir hırsızım eksikti...Off"Diye derin bir iç çekip sırtını dikleştirerek eline geçen vazoyla odaya girdiğinde burnuna dolan şampuan kokusuyla tekrar duraksamıştı.
"Bir de duş mu almış. Aagghhhh banyommmm"diyerek hızla banyonun kapısına ulaşıp açacakken diğer taraftan açılması ve gözüne ilişen beyaz bornozuyla afallamıştı.
Bakışları çıplak esmer bacaklardan yukarı kalkarken banyodaki buharın da dışarı süzülüşle kafayı yemek üzereydi.
Sonunda karşısındaki bedenin yüzünü gördüğünde kalbinin durup tekrar attığına yemin edebilirdi.
.
.
.Diğer bölüm Finall[M] 🙈Smut yazmayalı asırlar olduğu için fazla bir şeyi şey etmeyin. Beklentiler yerlerde felan olsun lldlflgg
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 Years Of Love ||MEWGULF||
Short Story"Neden beni onunla karşılaştırıyorlar? " "Ne zaman Gulf olarak yanında dimdik durabileceğim Mew? " Bir Gulf Kanawut ve Mew Suppasit hikayesi. Kitabın dizinin 2.sezonuyla alakası yok sadece isim çok hoşuma gitti yada isim bulamamışta olabilirim. ^_^...