☎☎☎
Arm
Hayatım
Düşünüp taşındım
Ve senin yanında olmaya karar verdim.
Bu akşamki uçakla
Yanına geliyorum.
Sabah buluşalım..
.
.Gulf burnuna gelen yemek kokularıyla gözlerini araladığında yıldızlarla kaplı tavanla paniklemiş, üzerinden attığı çarşaf yataktan kalkarken ayağına dolandığında acıyla inleyerek zemine düşmesine neden olduğunda altında boxer dışında bir şey olmadığını fark etmesiyle şaşkınlığı dahada artmıştı.
"Siktir! "
"Ne oldu? İyi misin? "
Mew duyduğu çığlıkla önce gülümsesede sonra bir yerini incitmiş olabilecegini düşünerek hızla yukarı çıkıp yerde bulduğu adama bakmıştı.
"Sikeyim! Ne işim var burada? Üstelik çıplağım"dedikten sonra farkındalıkla yerdeki çarşafla üzerini kapatmıştı.
"Dün akşam bu halde annene açıklama yapamayacağımı düşündüm ve sende buraya gelmek istedin. "
"Saçmalık! Hayatta bu eve gelmeyi istemiş olamam! "
Gulf yerden tekrar inleyerek kalkarken Mewin dudaklarını dişlediğini fark etmesiyle ağzını kapatmıştı.
"Beni yiyecekmiş gibi bakma! "
"Dün akşam sınırlarımı çok fazla, zorladın.Dudağımdaki şu yarayı görüyor musun? "Diyerek alt dudağındaki diş izlerini gösterdiğinde Gulf kocaman açılmış gözlerle yatağa çökmüştü.
"Gece üzerime kalkıp sütünürken delirecektim. Ama yinede sabah uyandığında bunun pişmanlığı yaşamanı istemedim. "Diyerek sona doğru kırık sesiyle konuştuğunda Gulf, o görmeden kısa bir gülümsemeyle ona bakmıştı.
"Teşekkür ederim. Üzgünüm yıllardır içki içmiyorum, direncim kırılmış olmalı. Seni buraya getirmeye zorladığım içinde üzgünüm. Şimdi elbiselerimin yerini söylersen giyinip gitmek istiyorum. "
"Elbiselerine kustuğun için banyodalar. Dolapta kıyafetlerim var onlardan giyebilirsin ve senin için kahvaltı hazırladım. Lütfen o masaya tekrar birlikte oturalım. "diyerek odadan çıktığında Gulf bir süre sessizce oturmuştu.
"Üzgünüm Mew."
.
.
."Mew, benim gitmem gerekiyor. "Gulf Mewin dolabından giydikleriyle aşağı indiğinde onu masaya kafasını yaslayarak uyuyakalmış gördüğünde yanına gidip dizlerinin üzerine çökmüştü.
"Mew... Mew uyan. "Diyerek yüzüne gelen saçları geriye yasladığında Mew gözlerini aralayıp karşısındaki esmer adama bakmıştı.
"Geldin mi? "Diyerek kalkacakken hala yüzündeki ellerle duraksamış, Gulfun gözlerinin içine bakmıştı.
"Üzgünüm gitmem gerekiyor. Arm gelmiş. Beni bekliyor. Akşam başına bela olduğum için tekrar özür dilerim. Bir daha olmayacak ve sanırım bir daha görüşemeyeceğiz. Ben Arm ile geri döneceğim. "Diyerek Mew'in dudaklarına eğilip hızla geri çekildiğinde Mew yenilmişlikle donmuştu.
'Yine terk ettin beni... Hiçbir suçum yokken yine beni bir başıma bıraktın Gulf. '
.
.
.Gun günlerdir şirkete gelen çiçeklere bugün yenisinin eklenmesiyle sinirlenmişti. İlk aldığı çiçeğin Mew'den olduğunu düşünmüş sonra üzerindeki notla hayal kırıklığına uğrayıp çiçekleri bir köşeye atmıştı.
Üçüncü gün tekrar gelen çiçekle sinirlenip çiçeği getiren teslimatçıdan gönderen kişinin telefon numarını zorla alarak tüm sinirini ondan çıkarmaya karar vermişti.
45667
Yeter artık!Sinir Bozucu
Yeter derken?45667
Bana artık çiçek gönderme
Bu sinirlerimi bozuyor.Sinir Bozucu
Siktirrr
Gun..
Sen nasıl?45667
Cümle kuramıyor musun?Sinir Bozucu
Hayır yani ben şaşırdım.
Sadece seni mutlu görmek istediğim
İçin çiçek göndermiştim.
Ama sanırım mutlu etmek yerine
Seni kızdırdım.45667
Evet aynen öyle oldu.
Lütfen bir daha gönderme.Sinir Bozucu
Peki
Ama kim oldugumu hiç sormadın
Neden?45667
Merak etmiyorum.
İyi günler.Sinir Bozucu
Bu kalbimi kırdı
İşte.
Bu kalp kırıklığıyla nasıl yapabilirim?
😢Gun
😑Mesaj attığıma beni
Pişman edecekmişsin gibi
Hissediyorum.Sinir Bozucu
Etmemi mi
İstersin?Gun
Hayır.Sinir Bozucu
Peki o zaman
Edeceğim..
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 Years Of Love ||MEWGULF||
Short Story"Neden beni onunla karşılaştırıyorlar? " "Ne zaman Gulf olarak yanında dimdik durabileceğim Mew? " Bir Gulf Kanawut ve Mew Suppasit hikayesi. Kitabın dizinin 2.sezonuyla alakası yok sadece isim çok hoşuma gitti yada isim bulamamışta olabilirim. ^_^...