Uni
နောက်တစ်နေ့
KS Trainingဆင်းဖို့ ရောက်လာခဲ့တဲ့အချိန်မှာ အဖြူရောင်ပန်းဆီးလေး တစ်စည်းက သူ့နေရာမှာ အခန့်သားရောက်ရှိလို့နေပြန်ပါတယ်။သူ ပန်းစည်းလေးကိုကိုင်ကြည့်နေပေမဲ့ ပန်းနာမည်ကိုတောင်သူမသိပါ။ ပန်းကို စိတ်မဝင်စားတဲ့သူ့အတွက် ပန်းနာမည်တွေကိုမသိတာက မဆန်း။ သူပန်းစည်းလေးကိုကိုင်ပြီးကြည့်နေတုန်း သူနဲ့အတူလေကျင့်တဲ့ စီနီယာတွေနဲ့ သူငယ်ချင်းတွေရောက်ချလာလေသည် ။" Wow ဒီနေ့လည်းရပြန်ပြီလား "
လို့သူငယ်ချင်းတစ်ယောက်ကပြောလျှင်
" ဟုတ်တယ်......ဟိုလေ မင်း ဒီပန်းနာမည်ကိုသိလား "
" omm သိတယ် ဒေစီပန်းလေ "
" aww "
" ပန်းနာမည်တောင်မသိဘူးဆိုတော့ ပန်းရဲ့အဓိပ္ပါယ်လဲ သိမဲ့ပုံမပေါ်ဘူး "
" omm ဟုတယ်ပဲပြောရမှာပဲ ပန်းအကြောင်းစိတ်မဝင်စားဘူးဟ "
" aww "
သူတို့နှစ်ယောက်ကြား စကားသံတွေတိတ်ဆိတ်သွားသလို အခန်းထဲမှာလဲ သီချင်းသံနဲ့ အကလေကျင့်နေတဲ့အသံ တွေသာဆူညံနေတော့တယ်။
KS မသိလိုက်တာက သူပန်းစည်းလေးကိုကိုင်နေတဲ့အချိန်မှာ ပြုံးပြီးခိုးကြည့်နေခဲ့တဲ့ ကောင်လေးတစ်ယောက်ရှိနေခဲ့တယ်ဆိုတာ......
" ပန်းလေးရဲ့အဓိပ္ပါယ်က အပြစ်ကင်းသန့်ရှင်းပြီး စစ်မှန်တဲ့ချစ်ခြင်းပါတဲ့ "
တိုတယ်နော်😅
နောက်အပိုင်းရှည်ပေးမယ်။
Chan လေးလည်းလာမယ်။
Chan ကိုဘယ်သူလို့ထင်လဲဟင် ဖြေသွားပေးပါ။T.B.C.
အမှားပါရင်ခွင့်လွှတ်ပါ။ စာဖတ်သူတစ်ယောက်ချင်းဆီကိုကျေးဇူးတင်လျက်........Zawgyi
ေနာက္တစ္ေန႔
KS Trainingဆင္းဖို႔ ေရာက္လာခဲ့တဲ့အခ်ိန္မွာ အျဖဴေရာင္ပန္းဆီးေလး တစ္စည္းက သူ႔ေနရာမွာ အခန္႔သားေရာက္ရွိလို႔ေနျပန္ပါတယ္။သူ ပန္းစည္းေလးကိုကိုင္ၾကည့္ေနေပမဲ့ ပန္းနာမည္ကိုေတာင္သူမသိပါ။ ပန္းကို စိတ္မဝင္စားတဲ့သူ႔အတြက္ ပန္းနာမည္ေတြကိုမသိတာက မဆန္း။ သူပန္းစည္းေလးကိုကိုင္ၿပီးၾကည့္ေနတုန္း သူနဲ႔အတူေလက်င့္တဲ့ စီနီယာေတြနဲ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြေရာက္ခ်လာေလသည္ ။" Wow ဒီေန႔လည္းရျပန္ၿပီလား "
လို႔သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ကေျပာလၽွင္
" ဟုတ္တယ္......ဟိုေလ မင္း ဒီပန္းနာမည္ကိုသိလား "
" omm သိတယ္ ေဒစီပန္းေလ "
" aww "
" ပန္းနာမည္ေတာင္မသိဘူးဆိုေတာ့ ပန္းရဲ့အဓိပၸါယ္လဲ သိမဲ့ပုံမေပၚဘူး "
" omm ဟုတယ္ပဲေျပာရမွာပဲ ပန္းအေၾကာင္းစိတ္မဝင္စားဘူးဟ "
" aww "
သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ၾကား စကားသံေတြတိတ္ဆိတ္သြားသလို အခန္းထဲမွာလဲ သီခ်င္းသံနဲ႔ အကေလက်င့္ေနတဲ့အသံ ေတြသာဆူညံေနေတာ့တယ္။
KS မသိလိုက္တာက သူပန္းစည္းေလးကိုကိုင္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ျပဳံးၿပီးခိုးၾကည့္ေနခဲ့တဲ့ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ရွိေနခဲ့တယ္ဆိုတာ......
" ပန္းေလးရဲ့အဓိပၸါယ္က အျပစ္ကင္းသန္႔ရွင္းၿပီး စစ္မွန္တဲ့ခ်စ္ျခင္းပါတဲ့ "
တိုတယ္ေနာ္😅
ေနာက္အပိုင္းရွည္ေပးမယ္။
Chan ေလးလည္းလာမယ္။
Chan ကိုဘယ္သူလို႔ထင္လဲဟင္ ေျဖသြားေပးပါ။T.B.C.
အမွားပါရင္ခြင့္လႊတ္ပါ။ စာဖတ္သူတစ္ေယာက္ခ်င္းဆီကိုေက်းဇူးတင္လ်က္........