İyi okumalar🌙
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
Hayatımın neden sıkıcı bir hal almaya başladığını az çok anlamış bir halde yataktan kalktım.Saat 07.12'de uyanmış ve son yarım saattir hayatımın gidişatını göz önünden geçiriyordum.
Ben hiçbir zaman okulu eleştirip onunla ilgili çeşitli dertlerimi dile getirmedim.
Çünkü ne dersem diyim yine; aynı okula giden, aynı sınıfa giren ve aynı kişilerle aynı ortamda bulunan yine ben oluyordum.
Bu yüzden de hiçbir sitem de bulunmadan, okula hazırlanmakla meşguldüm.
Lacivet eteğimi ve beyaz gömleğimi giydim. Saç uçalarıma maşa yaparak, yeşil gözlerimi belirginleştirmesi için göz kalemi ve rimel sürdüm.
Daha sonra alt kata inerek, mutfağa girdim. Annem uyuduğu için kahvaltıyı kendim hazırlamam gerekiyordu.
Aslında bugün, annemi uyandırmayı hiç düşünmüyordum da. Çünkü çalıştığı yerden bir günlüğüne izin almıştı.
İzin almasının nedeni çok yorulmuş olmasıydı ve ben bu yorgunluğun sebebini biliyordum.
Gözlerimin dolduğunu hissettiğimde onları geri göndermeye çalıştım. Daha sonra da hazırlamış olduğum leziz sandiviçi yemeye başladım.
Uzun ince bir bardakta bulunan portakal suyumu da arada sırada yudumlurdum.
Sandiviçimi bitirdikten sonra tabağı ve bardağı beyaz tezgaha bırakarak mutfaktan çıktım.
Hole geldiğim de siyah çantamı sırtıma taktıktan sonra siyah demir kapıyı açarak, dışarı çıktım. Ayakkabılıktan almış olduğum yüksek topuklu, beyaz spor ayakkabılarımı giydim.
Kapıyı kapattıktan sonra apartmandan çıktım. Okulum evimize beş dakikalık yürüme mesafesinde olduğu için yürümeye başladım.
Daha sonra eteğimin cebinde ki telefonun titrediğini hissettim. Telefonu cebimden çıkaramayacak kadar üşengeç biri olduğum için birkaç saniye hiçbir şey olmamış gibi yürümeye devam ettim.
Ama daha sonra ne bildirimi geldiğini merak ettim. Elimi eteğimin cebine attığım sırada telefonum tekrar titredi.
Telefonu elime aldığımda bilinmeyen bir numaradan mesaj olduğunu gördüm.
Hemen ekran kilidini açıp mesajlara girdim ve mesajı okumaya başladım.
0538******* : Tüm sevdiklerim teker teker gidiyor ama sen gitme lütfen...
İlk okuduğum da anlam veremedim. bu yüzden bir kaç defa daha okuma gereği duyudum.
Gece : kimsiniz? Tanışıyor muyuz?
0538******* : hayır tanışmıyoruz ve sen beni tanımasanda, ben seni kirpiklerine kadar ezbere biliyorum, Gece.
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
Umarım bölüm hoşunuza gitmiştir.🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece | Texting (Askıya Alındı.)
Novela Juvenil0538******* : tüm sevdiklerim teker teker gidiyor ama sen gitme lütfen... Gece : kimsiniz? Tanışıyor muyuz? 0538******* : hayır tanışmıyoruz ve sen beni tanımasanda, ben seni kirpiklerine kadar ezbere biliyorum, Gece. ••••••••••••••••• - 11.06.2020 ...