Gece | 5

30 6 8
                                    

1139 kelime. Kolay gelsin mçşkfnçdş
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
İyi okumalar🌙
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
Hala şaşkındım ama mutluluğum şaşkınlığımı bastırıyordu. Bana adını söyleyecekti.

Gece : evet? Hadi söyle?

0538******* : üzgünüm ama benim şu anda gitmem gerekiyor. Daha sonra konuşalım.
      
Son görülme bugün 09:48

Gece : ne?

Gece : benim sözümü bana karşı mı kullanıyorsun?!

Gece : aptal.

Gerçekten benim sözümü bana karşı kullanıyordu ve hala trip atıp atmadığı konusundan kararsızdım.

Şu anda tanımadığım biri bana trip atıyor olabilirdi. Ben buna katlanacak değildim. Ben onu düşünerek bu mazereti sunarken, o bunu bana trip atmak için kullanıyordu.

Onu engellemek istemiyordum ve engellemeyecektim de, sadece hiçbir mesajına cevap vermeyecektim. Genel olarak nefret edilen hareketi yapacaktım; görüldü atacaktım.

Bunları düşünürken zil çaldı ve düşüncelerimle vedalaştım. On dakikalık tenefüs sanki, beş dakika gibi çok hızlı geçmişti.

"Kiminle mesajlaşıp duruyorsun, burada ben dururken?" diyen Arya'ya baktım.

"Sadece bir arkadaşım. Başka bir şehirde oturuyor o yüzden mesajlaşmak veya telefonda konuşmak zorunda kalıyoruz."

Arya, beni dikkatle süzdü, yalan söyleyip söylemediğimi düşünür gibi bir hali vardı ama asla anlayamayacağından emindim.

"Bana yalan söylüyorsun."

"Ne? Ha? Ben mi?"

"Yani hamile amcam olamayacağına göre...hadi söyle o kim? Bak valla kızmayacağım.

"Ama..."

"Gece?"

Arya'yı sadece kahvenin ikinci bardağını içmeme konusunda ikna edebiliyordum neredeyse ama hala anlamadığım şey, onun benim yalan söylediğimi nasıl anladığıydı.

"Pekala. O anonim biri. Beni sevdiğini söylüyor. Ilk mesajı bu sabah attı."

"Sapık falan mı acaba?"

"Of Arya...çocuk bana, beni sevdiğini söylüyor sen sapık olabilir diyorsun."

"Her neyse hadi sınıfa çıkalım ders başlayacak."

Arya'yla sınıfa doğru yürümeye başladığımızda, ona dikkatle baktım. Ne olmuştu bu kıza? Ilk defa dersin başlayacak olupta bizim hala kantinde olmamızı sorun etmişti. Umursamamaya çalıştım ama gerçekten garipti.

Tam da bu sırada, bana çarpan hızlı birşeyin, beni düşürmesiyle dalmış olduğumu farkettim.

Merdivenlerden yuvarlanmamıştım ama kafamı çok sert bir şekilde duvara vurmuştum ve de en kötüsü duvara yalnız kafamı değil sırtımı da vurarak nefesimin birkaç saniye kesilmesi olmuştu.

Hava ciğerlerime nüfus etmeye başladığında, nefesimi düzenlemeye çalışırken, kafamda ki ağrı şiddetlenerek gözümün kararmasına neden olmuştu.

Ve en son hatırladığım ise, benden birkaç yaş büyük olan bir çocuğun bana, gece!, diye bağırması ve titreyen elleriyle başımı tutması oldu.
~
Gece, gözümün önünde bayılmıştı ve sadece dikkatsiz ve aptal bir çocuk yüzünden.

Gece | Texting (Askıya Alındı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin