'' Ayazda Bir Çiçek ''
Film eski dönemleri ve saray entrikalarını anlatıyor ama bütün bunların ortasına aşk ve tutkuyu koyuyor ki, bütün filmi şekillendiren de bu oluyor zaten..Ülkenin kralı, küçük yaşta bir grup çocuğu himayesi altına alarak; onları kralın özel korumaları olacak şekilde yetiştiriyor.Bu arada kralın kendisi de daha onlu yaşlarında... Daha o zamanlardan bu çocuklar arasından birine ayrı bir ilgi göstermeye başlıyor; gözleri onu takip ediyor, herkesten önemli görmeye başlıyor onu..Yıllar yılları kovalarken; bizim ikili büyüyor ve şu yukarıda gördüğünüz posterdeki görüntülerine kavuşuyorlar..Kral, kendisinden daha güçlü bir ülkenin prensesi ile evleniyor bu süre zarfında ama kraliçesine karşı hiçbir ilgisi yok; gözleri onu korumakla görevlendirilmiş diğer adamda. Bu ilgi pek de boş değil.
ikisi yıllar yılı "birlikteler.." Kraliçe de bu durumun farkında ancak ağzını açıp tek bir kelime söylediği yok.Kraliçe bunca yıllık evliliklerinde tek bir varis doğuramayınca konsey bir araya gelip, krala onun kanından olmayan birini varis göstermesi için baskı yapmaya başlıyor. Kral, kendisinin karısına bir yararı dokunmayacağını bildiğinden, onun bir çocuk sahibi olmasının önünü kendi bildiği ve aklına yatan yolla açmaya çalışıyor.Sevdiği adamla karısını bir araya getirecek ve böylece doğacak çocuk, kolaylıkla sevebileceği sahiplenebileceği, bir evlat olacak. Ancak işler pek de planladığı şekilde ilerlemiyor...
Filmde oldukça "açık" sahneler var, bu kadar açık olmalarına da gerek yoktu ama adamlar her şeyi bütün "çıplaklığı" ile göstermeyi tercih etmiş.