..5..

22 3 0
                                    

 ,Moje milá Vicky,

pokud tohle čteš, tak ses už nejspíš proměnila, tedy jinak se ti na zádech zjevila křídla, důkaz o tvé identitě andělky. Proto ti zkusím shrnout co nejvíc důležitých informací, aby ses snáz vzpamatovala. Nejdřív se ale chci omluvit, že jsem ti tak náhle zmizela ze života. Kdybych zůstala - a že jsem chtěla - ohrozila bych nás obě. Mohli by ti ublížit, protože jsi velice důležitá. Proč, zjistíš až na Akademii. Kdybych ti to napsala a tento dopis by se dostal do nesprávných rukou, mohla bys být v ještě větším nebezpečí.

 Před ostatními andělkami jsem tajila tvoji existenci. Jediní, kdo o tobě vědí, jsem já, ředitelka Akademie a její zástupkyně. Těmto dvěma ženám bych svěřila i svůj život. Právě zástupkyně tě v nejbližší době vyhledá - pokud tak již neudělala - a vezme tě na Akademii, kde budeš v bezpečí. Tam tě naučí plně ovládat tvé nové schopnosti.

 To ale přeskakuji. Ty, já a ostatní andělky máme za úkol chránit člověka, jehož nám na Akademii přidělí. (Pokud tě to hodně zajímá, mně přidělili tvého tátu.)

 Nechci ale odbíhat od tématu. Stejně jako andělky existují samozřejmě i andělé. Ti mají na práci předávání zpráv od Arenei, naší bohyně. Tedy až na to, že podle andělů je to bůh, Arenis. K tomu se vrátím později. Přestože andělé a andělky mají jiné uplatnění, studují spolu v jedné škole. A právě kvůli těmto rozdílům je Akademie rozdělená na dvě poloviny, aby se každý mohl věnovat tomu, co potřebuje nejvíce. Andělky se učí zejména sebeobraně a nenápadnosti, aby zapadly. Ani bys nevěřila, kolik andělek žije mezi lidmi, aniž by to kdokoliv tušil. Andělé se věnují létání a vstupování lidem do snů, aby mohli snadno předávat zprávy. Pár hodin ale budete mít společných, abyste se naučili spolupráci.

 Další věc, v čem se jeden od druhého lišíme, jsou naše schopnosti. Andělé se liší tím, jak v jakých znalostech vynikají. My andělky máme své specifické nadání, které většinou zdědíme po naší matce. A z toho, že každá má jinou schopnost, vyplývá, že všechny nebudeme stejně silné. Jistě sis všimla zbarvení konečků tvých křídel. Díky němu lze spolehlivě určit a porovnat síly dvou jedinců. U andělek je žluté zbarvení symbolem nejslabších. Síla přibývá stejně, jako se ze žluté stává oranžová, z té zase červená a ta přechází do fialové, barvy nejsilnějších. U andělů je systém stejný až na to, že nejslabší mají křídla zelená. Stejně jako u andělěk jsou nejsilnější tzv. purpurové. Naneštěstí andělé ani andělky s fialovými křídly již desítky let nebyli spatřeni. S každou generací průměrná síla našeho druhu slábne.

 Dej si ale pozor, když uvidíš někoho s křídly, jež jsou celá černá, drž se od něj dál. Takovým říkáme ,,Rebelové" a jsou to andělé - nebo andělky -, kteří odmítli své povinnosti a zneužívají dar ke svému vlastnímu prospěchu. Jsou velmi nebezpeční, bez mrknutí oka napadnou své spolužáky nebo přátele, jako by pro ně byli jen překážkou. To nejlepší, co můžeš při střetu s nimi udělat, je vzdálit se a nahlásit je někomu z učitelů, kdo se o ně postará.

 Jak už jsem zmínila dřív, věříme v Areneu (nebo Arenea, chceš-li). O pohlaví se s anděly přeme již dlouho, protože nikdo doopravdy neví, jak vypadá. Když o ní budeš s někým mluvit, jednoduše zkrať Její jméno na Aren, nebudeš se muset obtěžovat se skloňováním. Dále věříme v první andělku Kin a anděla Alexe, nejsilnější anděly a předky každého z nás. Jejich síla je opravdu neskutečná. Zatímco my máme jen jeden dar, oni ovládají všechny. Jsou něco jako Arenina pravá ruka. To je také důvod, proč jsou konce Jejich křídel zlaté.

 To jsou asi ty nejzákladnější informace, které potřebuješ vědět. Pokud tě bude zajímat ještě něco, neváhej a ptej se zástupkyně ředitelky, jistě ti vše ráda vysvětlí.

 Slibuju ti, že až budeš na Akademii, zařídím, abychom se setkaly. Mám tě moc ráda, tak se na mě prosím nehněvej, že jsem vás opustila. Těším se na naše shledání. S láskou

Máma'


 To byla taková kapitola nekapitola, ale uvedla Vás do světa andělů a andělek a to je v této knize základ. Stejně jako Eos má i Kinino jméno skrytý význam. Kin je původem z japonštiny a překládá se jako ,zlatá'. Jenom chci říct, že i jména jednotlivých postav můžou poukazovat na jeich dar, nebo na mé přátele v ,,realitě". Doufám, že se Vám kapitola líbila a že se budete těšit na další.

Vaše Danča

Andělská AkademieKde žijí příběhy. Začni objevovat