- Гвен...
- Що ти тут робиш? А хоча, ні не треба розповідати. Я зрозуміла, ти тепер грабуєш банки! І не соромно ж тобі за той випадок! - дівчина влупила ляпаса хлопцю.
- Я не...
- Знаєш скільки я страждала?
- Я не...
- Не перебивай! То знаєш?
- Я не...
- Мовчи!
- Техйон скажи їй, нехай послухає мене! - звернувся Чонґук до Те, який щойно отямився
- Тихо! Тихо ви обоє! Ви обоє не праві! Ти не перебивай! А ти більше не бий мене дверцями від шкафа! Тепер, слухаєте мене уважно!Хлопець скомандував їм йти на кухню й вечеряти, але ті все зостались на місці. Він розповів усе й кожному, на рахунок цієї ситуації.
- А мені всеодно! - сказала Гвен.
- Мені теж!
- А я тобі нічого й не зробила!
- Ти не спробувала все вияснити!
- А дівчина, твоя колишня, про неї теж була брехня?
- Я тобі не брехав! Вона була мертва для мене! Я так думав! Я знав, що вона мертва! Але вона виявмлася звичайною зрадницею...Я завжди говорив тобі правду! Та ти тепер мені не довіряєш через зроблене моїм братом?
- Вибач, я не...
- Тепер ти не перебивай!
- О господи! - крикнув Те і вийшов з кімнати.Його реакція була такою через поцілунок, яким Гвен закрила рота Чонґукові. Це було так ніжно і приємно, що героям хотілось вічності в такому поцілунку. На якусь мить вони забули хто вони є.
- Вибач...- прошептала вона.
Чонґук посміхнувся й поцілував її.Тепер йому не хотілося добивати цю дівчину. Тепер він зрозумів, якої болі їй приніс брат. Тепер він не хотів грати з її почуттями...
- Я не обманював тебе, не брехав...
Гвен штовхнула ногою двері, чим закрила їх. Чонґук почав насуватись на дівчину, підштовхувати її до ліжка.
(Як Те зрадіє, що на його ліжку була одна парочка, яка зіпсувала його...)
Хлопець розриває бірюзову сорочку дівчини й починає цілувати ключиці. Потім повільно опускається до грудей і зминає їх у своїх великих лодонях. Тим часом Гвен рве чорну футболку хлопця й перед нею повстає прекрасний вид на прес, який належить Чонґуку. Обводячи пальцем кожний кубик, дівчина ще більше збуджує його.
Стягнувши джинси Гвен, Чонґук знімає її білизну, а сама Гвен знімає штани хлопця.
- Народ, ви йдете вечеряти? - спитав Те.
Нічого не почувши у відповідь, хлопчина пішов їсти сам...
ВИ ЧИТАЄТЕ
В полоні твого кохання
RomanceЛюбов? Про неї багато відомо... але чи все ми знаєм? Вона вбиває людину зсередини, поглинає її сили і додає їх. Вона непередбачувана... Ти зможеш впоратись з нею?