Частина одинадцять

6 0 0
                                    

- Доброго ранку! - промовила Гвен до Чонґука й відкрила штори.
- Доброго,- відповів їй той.

Дівчина була в сорочці хлопця, що робило її мініатюрною проти нього.

Спершись на підвіконня, дівчина почала милуватись хлопцем, він же також робив це у відповідь.

Чонґук піднявся з ліжка й підійшов в притул до Гвен, обійнявши її своїми гарячими руками з виступившими венами.

- Я нікому тебе не віддам! - сказав він.

Дівчина лише посміхнулася й направилась у ванну.

6 годин потому.
Гвен сходила до магазину за продуктами й очікувала, що зробить Чонґукві щось приємне.

Але повернувшись, вона нікого в дома не помітила...

Ось лише пелюстки троянд, що вели через всю вітальню по сходах до їх спальні. Коли дівчина відкрила двері, то побачила хлопця в сірій сорочці та чорних джинсах з рожевою трояндою в руках, який стояв біля маленького столика зі свічами та шампанським або вином.

- Привіт,- сказав Чонґук.
- Привіт. Це мені? - спитала Гвен.
- Звичайно...

Він підійшов до дівчини, вручив їй троянду та поцілував в пухлі губи...

- Ви хоч сьогодні повечеряєте зі мною? - крикнув Те.
- Добре, повечеряєм! Тільки змийся! - відповів Чонґук і почав вдягатись.

Після вечері всі розійшлись по кімнатам й лягли спати.

На цьому історія закінчується. Чонґук і Гвен одружилися, а після весілля в них народилися хлопчик та дівчинка. Чонґук перестав жити життям бандита і створив свій власний бізнес. Те також знайшов свою другу половинку, як і Діо.

         К
             І
                Н
                     Е
                          Ц
                               Ь
                                   !

В полоні твого коханняWhere stories live. Discover now