2

387 45 66
                                    

Yazar Anlatımından

Ten, Kendisini Siyah Bir Kapının Olduğu Odaya Getiren Adamlara Karşı Çıkamamıştı Bile. Sessizce Kendisini Odaya Atmalarına İzin Vermiş, Üzerine Kilitlenen Kapıyla Gözyaşlarını Serbest Bırakmıştı.

"Lanet Olsun, Lanet Olsun, Lanet Olsun!"

Saçlarını Tutup Çekiştirirken Hıçkırarak Ağlamaya Devam Etti Ten. Yangyang'ın Başına Bir Şey Gelirse Kendisini Asla Affetmezdi.

"Hâlâ Kendine Zarar Vermeye Devam Ediyorsun, Değil Mi Chittaphon?"

Duyduğu Sesle Ağlamayı Kesmiş, Donakalmıştı Ten. Arkasını Dönmeye Korkuyordu.

Başından Beri Odada Mıydı O?!

"Ne O, Donakaldın Sanki?"

Adım Sesleri Kendisine Yaklaşırken Nefes Almakta Zorlandı Ten. Vücuduna Söz Geçiremiyordu. Öylece Dikili Kalmıştı Odanın Ortasında.

"Herkese 'Benim İçin O Artık Ölü' Demişsin. Ama Bak; Yaşıyorum Ve Karşındayım, Chittaphon."

Önündeki Bedene Başını Yavaş Yavaş Kaldırıp Yaşlı Gözlerle Baktı Ten. Ardından Hemen Gözlerini Kaçırmıştı.

"Öldü Dediğin Adam Karşında, Bak!"

Bağıran Yoonoh İle Korkuyla Sıçradı Bir Anda Ten. Cevap Veremiyor, Sadece Ağlıyordu.

"Yo-Yoonoh..."

Diyebildiği Tek Kelime, Eski Sevgilisinin İsmi Olurken, Yoonoh Güldü Ve Ellerini Saçlarından Geçirip Yavaşça Ten'e Doğru Eğildi.

"Artık Adım Yoonoh Değil, Chittaphon. Adım Jaehyun."

...

Ten'in Ağzından

Ağlamaya Devam Ederken Başımı Eğdim. Ona Bakmaya Korkuyordum.

O, Çok Değişmişti. Hâl Ve Hareketleri, Tavırları, Hatta İsmi...

"Bana Bak Dedim Sana."

Kolumdan Tutup Sıktığında Korkuyla Başımı Kaldırıp Ona Baktım. Acıyla İnlememek İçin Alt Dudağımı Isırıyordum.

"Ölmüş Gibi Mi Gözüküyorum, Chittaphon?"

Başımı İki Yana Salladım. Ardından Gururumu Gram Önemsemeden Ağlayarak Konuşmaya Başladım.

"Bana Ne Yaparsan Yap, Ama Yangyang'ı Bırak Yoonoh. Ne Olursun, Onun Bizimle Hiçbir İlgisi Yok!"

Dediklerimle Gülüp Kolumu Daha Fazla Sıkmış, Ardından Yüzünü Yüzüme Yaklaştırıp Nefesini Yüzüme Vere Vere Konuşmaya Başlamıştı.

"Birincisi; Adım Artık Jaehyun. O Aptal Yoonoh, Geride Kaldı. İkinci İse; Artık Biz Diye Bir Şey Yok."

Kolumu Sertçe Bıraktığında Geriye Doğru Düşer Gibi Olmuştum Ama Hemen Toparladım. Sakin Kalmam Gerekiyordu, Ama Yoonoh Böylesine Sinirliyken Sakin Kalmam İmkansızdı.

"T-Tamam, Her Şey Dediğin Gibi Olsun. Ama Yangyang'ı-"

"Sikeceğim Şimdi İkinizi De! Sus, Chittaphon Sus!"

Birden Bağıran Yoonoh'la Korkmam Gerekirdi, Ama Bir Anda Cesaret Patlaması Yaşamıştım. İçimi Dolduran Bu Duyguyu İlk Defa Yoonoh'un Önünde Yaşıyordum Sanırım.

"SUSMAYACAĞIM! ONA ZARAR VEREMEZSİN TAMAM MI?! O MASUM!"

Bağırmamla Birlikte Yoonoh Şaşkınlıkla Bana Dönmüştü. Ama Anında Silinmişti O İfade. Yerini Korkutucu Bir Gülümseme Almıştı.

"Sen Bana Sesini Mi Yükselttin Az Önce?"

...

~Geçmiş~

ILivedInAmericaFor4YearsThat'sWhyI'mHereMan: Chittaphon Dinle Beni
Duydukların Doğru Değil!

Chittaphrrr: Doğru Değil Mi?!
Kendi Gözlerimle Gördüm Her Şeyi Yoonoh!
Baban Mafya, Sen De Onun İzinden Giden Bir Katilsin!
O Çocuğu Gözlerimin Önünde Resmen Hastahanelik Edene Kadar Dövdün!
Sana İnanmamı Nasıl Beklersin?!

ILivedInAmericaFor4YearsThat'sWhyI'mHereMan: Güzelim Göründüğü Gibi Değil Hiçbir Şey
Bir Dinle Beni, Anlayacaksın Her Şeyi

Chittaphrrr: Dinlemek İstemiyorum Yoonoh.
Hiçbir Şeyi Dinlemek İstemiyorum.
Bunca Zamandır Bir Katille Birlikteymişim Resmen...
Bana Bir Daha Mesaj Atma.
Arama, Sorma, Takip Etme Beni.
Bitti, Tamam Mı?
Bitti.

ILivedInAmericaFor4YearsThat'sWhyI'mHereMan: BU KADAR KOLAY BİTİREMEZSİNİZ İLİŞKİMİZİ CHITTAPHON!
DUYDUN MU BENİ?!
DİNLEMEK ZORUNDASIN!
HİÇBİR ŞEY BİLDİĞİN YOK!

(Bu Numaraya Mesaj Gönderemezsiniz.)

ILivedInAmericaFor4YearsThat'sWhyI'mHereMan: SİKEYİM TAMAM MI
BANA İNANMADIĞINA İNANAMIYORUM CHITTAPHON!

(Bu Numaraya Mesaj Gönderemezsiniz.)

...

:)

Butterfly | Jaeten ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin