Chittaphon Leechaiyapornkul
Gözlerimi Açtığımda, Jaehyun'un Beni Daha Önce Getirdiği Odadaydım. Başımı Yana Çevirdiğimde İse, Jaehyun'un Bana Donuk Gözlerle Baktığını Gördüm.
"Uyandın."
Dedi Rahat Bir Nefes Vererek. Ardından Gözlerini Yüzümde Gezdirmeye Devam Etti.
"Uyandım..."
Dedim, Gergin Havayı Dağıtmak İstercesine Gülümserken.
"Üç Gündür Uyuyorsun."
Duyduğum Şeylerle Gözleri Şaşkınlıkla Açıldı. Üç Gün Mü?
"N-Ne?"
"Acıkmışsındır Diye Düşündüm."
Ve Jaehyun, Yanındaki Tepsiyi Kendi Kucağına Aldı. Tepside Gördüğüm Yemeklerle Gülümsedim. Bunlar, En Sevdiğim Yemeklerdi...
"Yorgunsan Ben Yedirebilirim, Ama Sen Büyük İhtimalle İstemeyeceksin-"
"Yorgunum."
Dediğim Şeylerle Önceden Başını Tepsiye Eğmiş Olan Jaehyun, Kocaman Açtığı Gözleriyle Başını Kaldırmış, Ve Bana Şaşkınlıkla Bakmıştı.
Başımı Salladım Ve Tepsideki Bardağı Gösterdim.
"Önce Su Alabilir Miyim? Boğazım Kurudu Da."
Jaehyun, Şaşırsa Dahi Başını Salladı Ve Su Dolu Bardağı Alıp Tepsiyi Yanındaki Komodine Koydu. Ayağa Kalktıktan Sonra, Yanıma Yavaşça Yaklaştı Ve Suyu Yavaş Yavaş İçirmeye Başladı Bana.
Yudum Yudum İçtiğim Suyu Bitirince Jaehyun Bardağı Tepsiye Geri Koydu Ve Sandalyesini Yaklaştırıp Tepsiyi Yeniden Kucağına Aldı.
"Kaeng Khiao Wan Kai...En Sevdiğim Çorbayı Kime Yaptırdın Sen Jaehyun?"
Sorduğum Soruyla Gözlerini Kaçırdı Ve Kaşığı Ağzıma Uzattı Jaehyun.
"Yaptırdım İşte Birilerine, Boşver."
Çorbayı İçerken Bakışlarım Daha Da Derinleşti. Bu Çorbanın Tadı Tanıdık Geliyordu.
"Jaehyun-"
"Ona Neden Bizim Yaptığımızı Söylemiyorsun?"
Gelen Sesle Gözlerim Kocaman Oldu. Bu Ses...Lisa?
"Bizi Endişelendirdin Dostum."
Lisa'nın Saçını Çekip Arkasından Çıkan Bambam'e Bakarken Gözlerim Çoktan Dolmuştu.
"İnanmıyorum, Ağlayacak."
Gülerek Bana Bakan Sorn'a Karşı Ben De Güldüm Ve Ağlamaya Başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Butterfly | Jaeten ✓
Short Story"Çünkü Sevgilim, Senin Aşkın Bir Kelebeğin Ömrü Kadardı." Jung Yoonoh × Chittaphon Leechaiyapornkul 15 Bölümde Final Serisi-4