14

321 35 141
                                    

Yazar Anlatımından

"Çocuklar, Her Şey İçin Teşekkür Ederim..."

Birkaç Günün Ardından Kendi Evlerine Geri Dönen Arkadaşlarını Uğurluyordu Ten. Hepsine Uzun Uzun Sarılıyor, Yanaklarını Sulu Sulu Öpüyordu.

Ve Son Kişiye, Yani Bambam'e Geldiğinde, Durdu Ten. Kızlar Da, Gruplarındaki İki Erkeği Yalnız Bırakıp Arabaya Gelmişlerdi. Sorn Ve Minnie Arkaya Geçip Kıkırdaşırken, Lisa Ön Koltuğa Geçip Merakla Bambam Ve Ten'e Bakıyordu.

"Ten, Gitmeden Önce Sana Söylemek İstediğim Bir Şey Var."

Bambam Gözlerini Kaçırdığında, Ten Merakla Bambam'in Elini Tuttu Ve Ona Güç Vermek İstercesine Gülümsedi.

"Nedir O, Bambam?"

Bambam Derin Bir Nefes Aldı Ve Gözlerini Kapattı. Ardından Yavaşça Nefesinini Vererek Açtı Gözlerini. Doğrudan Ten'in Gözlerinin İçine Bakan Bambam, Yavaşça İzin Verdi Ağzından Çıkacak Olan Kelimelerin Firarına.

"Bay Jung, Her Ne Kadar Seni Geçmişe Çağırmış Olsa Da, Bunu Tek Başına Asla Yapamazdı. Biri...Ona Yardım Etti."

"Biri Mi..?"

Başını Salladı Ve Lisa'ya Döndü Bambam. Lisa İse Gülümseyip Başını Sallamıştı. İşaret Alan Bambam, Ten'e Geri Döndü Ve Gülümsedi.

"Bu Dünyadan Biri. Gelecekten Biri."

...

Chittaphon Leechaiyapornkul

Jung Konağını Yavaşça Terk Eden Arabanın Arkasından El Salladım Bir Süre. Ardından, Araba Tamamen Gözden Kaybolunca Hafifçe Kıkırdadım.

"Teşekkürler Lalisa, Bay Jung'a Yardım Ettiğin İçin."

Başımı İki Yana Sallayıp Arkamı Döndüm Ve Anında Duvara Tosladım. Acıyla Burnumu Okşarken, Çarptığım Duvar Bana Gülmüştü.

Evet, Bahsettiğim O Duvar Jung Jaehyun'dan Başkası Değildi.

"Gülmesene, Burnum Acıdı."

Dediklerimle Yanaklarımdan Tuttu Ve Burnuma Küçük Bir Öpücük Kondurdu Jaehyun. Bu Hareketiyle Kalbimi Tekletmişti, Kabul.

"Çok Tatlısın Chittaphon."

Gözlerimi Kırpıştırdım, Yanaklarım Kızarmıştı Büyük İhtimalle. Jaehyun O Güzel Gülümsemesi İle Bana Bakarken, Heyecanlanıp Kızarmamak Elde Değildi Zaten.

"Jaehyun-"

"Hadi Gel, Akşam Yemeği İçin Bir Yerlere Gidelim."

Neşeyle Kısıldı Gözlerim, Ardından Ağzımdan İstemsizce Çıkmıştı O Kelimeler.

"Hansol Ve Kun Da Gelsin!"

...

Pekâlâ, Ortam Kesinlikle Korkutucu Görünüyordu. Daha Önce Bize Hizmet Eden İki Garson Vardı Ve Kalın Kaşlı Olanın Bakışları, Beni Bile Ürkütmüştü.

"Burada Tay Yemeği Var Mı?"

"Var Efendim."

Butterfly | Jaeten ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin