Medyayı Çok Seviyorum Jfjkdkspağpakdkfğğ
P S Y C H O
...
Yazar Anlatımından
Ten, Geldikleri Restoranda Etrafına Baktı. Tanıdık Çıkmasını Katiyen İstemiyordu. Özellikle De Eski Arkadaşlarından.
'Tanrı Aşkına, Sakin Olmalıyım. Burası Kore Değil. Burada Ne Arasın Eski Arkadaşlarım?'
"Gel Güzelim, Bu Taraftan."
Kendisini Herkesten Uzakta, Özel Odaların Olduğu Yere Sürükleyen Jaehyun İle Rahat Bir Nefes Verdi Ten.
En Azından Bu Özel Odada Yalnız Olacaklardı. Kimse Görmeyecekti Onları.
'Bir Saniye, Bu Daha Da Kötü-'
"Sonunda Gelebildiniz Jaehyun."
Ten, Odaya Girdikleri Anda Jaehyun Ve Kendisine Gülümseyerek Bakan Hansol'la Karşılaştığında, Neredeyse Dilini Yutacaktı. Yüzü Bembeyaz Kesilmiş, Nefes Almayı Unutmuştu Adeta.
"Beklettiğimiz İçin Kusura Bakma Kardeşim. Bazı Sorunlar Yaşadık Da Gelirken."
Jaehyun, Ten'i Bırakıp Hansol İle Tokalaşırken; Ten, Ayakta Dahi Zor Durduğunu Hissediyordu.
"Oh, Merhaba Ten. Görüşmeyeli Uzun Zaman Oldu."
Hansol Gülümseyerek Ten'e Elini Uzattığında, Ten Kendisine Uzatılan Eli Tuttu Ve Nefesini Verdi. Anlaşılan Jaehyun, Çoktan Herkese Haber Vermişti.
Ve Hansol, Kore'den Çin'e Kadar Sırf İkiliyi Tebrik Etmek İçin Gelmiş Olmalıydı.
Doğru Ya, Onların Aşkı Çok Büyüktü Ve İlk Aylarda, Kimse İkilinin Ayrıldığına İnamamıştı.
"Evet, Uzun Zaman Oldu Hansol."
Yapmacık Bir Şekilde Gülümseyip Başını Yere Eğdi Ten. Sessiz Kalmayı Tercih Ediyordu Şu Anlık.
"Kun Yok Mu?"
Ten, Jaehyun'un Dediği Şeyle Başını Şaşkınlıkla Kaldırdı. Kun Da Mı Gelecekti?
'Tanrım, Daha Ne Kadar Kötü İlerleyebilirdi Ki Günüm?'
"Birazdan Burada Olur."
Hansol Saatine Bakıp Tekrardan Jaehyun'a Döndüğünde Suyuna Uzanıp Büyük Bir Yudum Aldı Ten.
Bu Gece, Bitmeyecekti.
...
"Geciktiğim İçin Üzgünüm."
Kun, Mükemmel Gülümsemesiyle İçeriye Girdiğinde, Jaehyun'un Ayağa Kalktığını Fark Eden Ten De Ayağa Kalkmıştı. Üç Yakın Arkadaşın Sarılmasını İzledi İlk Başta. Ama Bakışlar Kendine Dönünce Yutkundu Ve Yüzüne Adeta Yapışan Yapmacık Gülümsemeyle Kun İle Selamlaştı Ten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Butterfly | Jaeten ✓
Short Story"Çünkü Sevgilim, Senin Aşkın Bir Kelebeğin Ömrü Kadardı." Jung Yoonoh × Chittaphon Leechaiyapornkul 15 Bölümde Final Serisi-4