Yazar Anlatımından
Ten, Geldikleri Ev İle Gülümsedi Ve Arabadan İnip Koşarak Eve Doğru İlerledi. Jaehyun İse, Ten'in Arkasından Gülmüş, Ona Yetişmek İçin Adımlarını Hızlandırmıştı.
"Ten, Beni Mi Beklesen?"
Jaehyun, Kapının Önünde Heyecandan Yerinde Duramayan Ten'e İthafen, Konuşup Güldüğünde; Ten Jaehyun'u Umursamayıp Kapıyı Çaldı.
Ve Kapıyı Açan Bedeni Gördüğü Anda Ten'in Gözleri Doldu, Gözlerinden Akan Yaşları Önemsemeden Karşısındaki Bedenin Boynuna Sarılıp Hıçkırıklarını Serbest Bırakmıştı.
"Benim Minik Yangyang'ım!"
Yangyang İlk Başta Donakalmıştı, Tepki Veremedi. Gerçekten Ten Ge'si Miydi Ona Sarılan?
Sonunda Kendine Gelen Yangyang Da Ten'in Sarılışına Karşılık Verdi Ve O Da Gözyaşlarına Hakim Olamadı.
Ama İkisinin Bu Duygusal Anını, Jaehyun Ve Hendery Bölmüştü.
"İçeri Geçin De Öyle Ağlaşmaya Devam Edin Ten."
"Yangyang, İçeri Geçip Öyle Mi Ağlasaydınız? Kapı Önünde Olmuyor Ama."
...
Chittaphon Leechaiyapornkul
Yangyang İle Deli Gibi Sohbet Etmiş, Bir An Bile Susmamıştık. Jaehyun Ve Hendery Bu Durumdan Bıksa Bile, Umrumuzda Bile Olmamıştı. Hatta Bir Ara Hendery Ofldığında Yangyang Bebeğim Yapıştırmıştı Cevabı Hemen.
"Kaçırmasaydın O Zaman Beyefendi Benim Gibi Çenebazı."
Tabii, Hendery Susmak Zorunda Kalmıştı. Ama Gözlerini Devirip Jaehyun'a Döndüğünü Çok Net Bir Şekilde Görmüştüm.
"Senin Yüzünden Düştüğüm Hallere Bak Jaehyun."
"Ne Varmış Hâlinde Hendery?"
Dedi Yangyang, Tek Kaşını Kaldırıp. Hendery İse Anında Mum Gibi Erimiş, Cevabını Vermişti.
"Bir Şey Demedim, Konuşmanıza Devam Edin Hadi Siz."
Hendery'nin Dedikleriyle Birlikte, Yangyang'ın O Sinirli Yüzü Gitmiş, Neşeli Gülümsemesi Sarmıştı Dudaklarını. Ardından Bana Dönüp Fısıldadı Yangyang, Göz Kırpmadan Önce.
"Otoriteyi Elden Bırakmamak Lazım, Her Ne Kadar İlişkide Üstüm Olsa Da."
Gözlerim Sonuna Kadar Açıldı. Yangyang, Benim Minik Bebeğim Ne Diyordu Böyle?!
"Yangyang-"
"Şşh, Hendery Henüz Söylememi İstemedi. Ama...Biz Çıkıyoruz Sanırım."
Gözlerimi Abartılı Bir İfade İle Büyüttüğümü Biliyordum, Ama Daha Da Abartmam Gerekiyordu Be! Hangi Ara Olmuştu Bunlar?!
"Ne?! Nasıl Oldu Bu?!"
Fısıldayarak Bağırdığımda -Nasıl Yaptığımı Sormayın, Ben De Bilmiyorum Anlık Bir Şeydi O- Yangyang Gülümsedi Ve Benim Elimden Tutup Sohbet Eden Jaehyun Ve Hendery'e Döndü.
"Biz Bahçedeyiz!"
"Ne-"
"Görüşürüz!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Butterfly | Jaeten ✓
Short Story"Çünkü Sevgilim, Senin Aşkın Bir Kelebeğin Ömrü Kadardı." Jung Yoonoh × Chittaphon Leechaiyapornkul 15 Bölümde Final Serisi-4