13 [M]

583 35 90
                                    

Son 2 Bölüm ಥ‿ಥ

Ve Yeni Sevişiyorlar ಥ‿ಥ

Neyse İyi Okumalar ಥ‿ಥ

...

Yazar Anlatımından

Ten Uyandıktan Sonra, Yine Başında Jaehyun'u Uyuklarken Buldu. Hafifçe Gülümsedi Ve Yataktan Kalkıp Jaehyun'un Saçlarını Okşadı Ten. Ve Saçlarında Hissettiği Parmaklarla Gözlerini Hızla Açmıştı Jaehyun. Elini, Hızlıca Saçlarındaki Ele Atıp Elin Sahibini Yatağa İten Jaehyun, Yataktaki Bedenin Üstüne Çıkıp Kollarını Başının Üstünde İki Yana Sabitleyip Sert Yüzüyle Ona Bakmıştı. Ama Altındaki Bedenin Ten Olduğunu Görünce, Oldukça Şaşırmıştı.

"Ten..?"

"Günaydın, Çok Hızlıydın. Ne Yapacağımı Bile Bilemedim Bir An."

Gülümseyen Ten İle Rahatladı Ve Üstünden Kalkıp Öksürdü Yavaşça. Ardından Derin Bir Nefes Verdi.

"Özür Dilerim, Refleksti-"

"Hm, Demek Refleks."

Dedi Ten, Jaehyun'u Birden Üstüne Çekerken. Jaehyun, Daha Ne Olduğunu Anlamadan Kendisini Ten'in Üstünde Bulmuştu. Boynuna Dolanan Kollar Da Ekstrasıydı Adeta.

"Ten..?"

"Aptalsın Jaehyun. Doğruları Söylemek Yerine Benim İnandığım Yalanlara İnanacak Kadar Aptalsın. Neden Her Şeyi Anlatmak Yerine Kaçtın Benden?"

Gözleri Dolu Olsa Dahi Acıyla Gülen Ten'e Baktı Jaehyun. Ağzını Bıçak Açmıyordu. Ten, Jaehyun'un Bu Hâline Güldü Ve Dudaklarına Küçük Bir Buse Kondurup Geri Çekildi. Ama Bundan Cesaret Alan Jaehyun, Dudaklarını Tekrardan Altındaki Çocuğun İnce Dudaklarına Yapıştırmıştı.

İkili, Hızlı Ve Islak Bir Öpücüğün İçinde Kendinden Geçerken, Ten'in Jaehyun'a Kendini Bastırmasıyla Jaehyun Kontrolü Kaybetmişti. Nefesi Kesilen Kaslı Beden, Kendini Yavaşça Altındaki Bedene Sürttü.

"Ah~Jaehyun~"

"Siktir, Ten...Beni Mahvediyorsun!"

Jaehyun, Ten'in Tişörtünü Bir Çırpıda Çıkarıp Göğüs Uçlarına Yöneldi Ve Küçük Isırıklar Bahşetti. Ten İse En Hassas Bölgesine Gelen Bu Küçük Isırıklar Yüzünden Delicesine İnliyordu. İlk Defa İlişkiye Girmiyorlardı, Bundan Önce -Sevgiliyken- Birlikte Olmuşlardı. Ama Bu...

"Jaehyun!"

Ten, Jaehyun'un Gömleğini Yırtarak Çıkartmış, Ardından Jaehyun'un Üstüne Çıkıp Hakimiyeti Kendi Eline Almıştı. Jaehyun İse Dudaklarını Isırarak Üstündeki Bedenin Kalçalarını Kavramış, Hafifçe Yoğurmaya Başlamıştı.

"Üstünlüğün Sende Mi Olmasını İstiyorsun Chittaphon?"

Jaehyun'un Kalçasını Yoğurarak Dediği Şeyle İnledi Ve Kendisini Altındaki Bedenin Kasıklarına Sürttü Ten. Ardından Jaehyun'un Pantolonunun Fermuarını Yavaşça Açmaya Başladı. Gözleri İse Jaehyun'un Üzerindeydi.

"Hmm, Olabilir. Üstte Ben Olabilir Miyim Bugün?"

Başını İki Yana Sallayıp Güldü Jaehyun. Ten'in Boştaki Elini Alıp Kaslarının Üstüne Koydu Ve Gözlerine Sabitledi Gözlerini.

"Kucağımda Zıplarken, Ellerini Kaslarıma Koymanı Seviyorum. Sen Sevmiyor Musun?"

Dudaklarını Büzerek Konuşan Jaehyun'un Dudaklarına Sulu Bir Öpücük Kondurdu Tem Gülerek. Ellerini İse Jaehyun'un Kaslarından Çekmeden Sürtünmeye Başladı Pantolonlarını Çıkarmadan. Kumaşlar Arasında Olsa Bile, Birbirlerini Yeterince Hissediyorlardı.

Butterfly | Jaeten ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin