"Baby..baby..Babi!!! Lepaskan dia la!!! Arghh!!" Stella mengetatkan lagi belitan Qai. Ryu sabagai SAP dapat merasakan senaknya.
"Uhukkk" Qai memuntahkan darah.
"Qai!!" Jerit Haru,Ryu dan Suki.
Suki dah mula bengang dan ingin meluru ke arah Stella dan Lucifer tetapi terbantut dek sengihan Qai.
Qai mengangkat muka dan satu sengihan mengerikan terukir.
"Sakit gak eh kena belit..sampai darah pon keluar." Ujar Qai memandang Lucifer dan Stella, sambil menjilat bibirnya yang ada kesan darah.
Semua tersentak dengan keadaan itu. Macam mana Qai boleh tersengih sedangkan dia dalam masalah.
"Sorry Ryu sakitkan kau..tak tau pulak kalau aku sakit ada kesan kat kau." Ujar Qai tersenyum kelat melihat Ryu yang melutut sakit.
Ryu hanya tersengih dek kata-kata Qai. Tapi masih dalam keadaan melutut.
"Hei babi's lover.." Panggil Qai kepada dua figura yang elok berpelukan didepannya.
"Apa kau cakap!!"Jerit Stella dan mengetatkan lagi belitan Qai.
"Arghhhh!!"Jerit Ryu.
"Uhukkk.." Qai pula termuntah darah sekali lagi.
"Rasakan!" Jerit Stella dengan pandangan membunuh.
Sekali lagi Qai mengukir senyuman.
"Tuihh...aikkk babi betina marah?..hahaha..korang ingat best sangat la dapat seksa orang!" Qai meludah darah dan menjerit ke arah mereka.
"Kauu.." Stella mula bengang dan ingin mengetatkan lagi belitan.
Belum sempat belitan Qai dieratkan lagi oleh Stella, Qai terlebih dahulu memotong sesungut rasaksa itu atau lebih dikenali sebagai Cyc. Qai melompat sebaik sahaja dia bebas dari belitan itu.
Lompatan Qai tidak kemas dek belitan Cyc yang melemahkannya. Dia terseret ke arah Haru dan Suki. Akibat tidak dapat menyeimbangkan badan, dia hampir terjatuh namun sempat ditahan oleh Haru dan Suki. Mereka bersama sedikit kebelakang dek impak yang kuat.
"Huhh..huff..." Qai menarik dan menghembus nafas sehingga dia lega.
"Fuhh..nasib baik kitorang dapat kau." Ujar Haru mengelap peluh dan memapah Qai bangun dari tunduknya.
"Heh..thanks Haru. By the way, Ryu kau okay? Sorry pasal tadi." Ujar Qai memandang Ryu.
"Kau bodoh!" Jerit Ryu memandang Qai. Tapi bukan dengan muka marah tapi dengan sengihan.
"At least aku hidup lagi. Dah..kau jangan nak pura-pura la..setakat sakit macam tu aku yakin kau boleh tahan. Lain la aku ni." Ujar Qai dan mengesat darah di mulut.
"Hahahaha..Tahan sangat...sakit dow." Gelak Ryu dan terus bangun.
"See..Aku dah agak." Ujar Qai.
"Hehh..ka...."
DUSHH
DUSHH
Tak sempat Ryu ingin mengahbiskan ayat satu pukulan hinggap dipipinya dan Qai.
"KAU ORANG INGAT..BENDA NI MAIN-MAIN KE BODO!!?!!" Jerit Suki seraya melepaskan tumbukan.
"Sabar Suki..jangan bertindak melulu." Ujar Haru cuba menenangkan Suki.
Nafas Suki turun naik dengan laju dek marah.
"Kau boleh bertenang tak?" Tanya Ryu membetulkan rahangnya.
YOU ARE READING
Not A Truly Vampire
ФэнтезиCerita ini mengisahkan perjalanan 'mereka' mendapatkan kebahagiaan dan keamanan yang kekal. Banyak dugaan dan rahsia yang akan diteroka dan dibongkarkan. **** Seorang gadis yang dibuang keluarga dan akhirnya tinggal bersama kawan baiknya.Hubungan du...