"Ağzın kokuyor çekil şuradan Taehyung"
"Sende ter kokuyorsun ben bir şey diyor muyum?"
"Madem ter kokuyorum niye sülük gibi yapıştın?"
"Belki ter kokusunu seviyorum?"
"Sorgulamayacağım"
Kollarını biraz daha sıkı sarmış, yüzünü boynuma koyup yanağıma bir öpücük kondurmuştu.Taehyung napıyorsun?
"Öp dedim mi?"
"Öpme de demedin?"
"Ya sabır"
"Beğendin mi birini?"
"Bunlar Seo Joon gibi değil ki, beğenemedim"
"Boşver başka bulurum sana, bak bu nasıl?"
Kendi fotoğrafını gösterdiğinde gözlerimi devirmiş, ona dönüp tek kaşımı kaldırmıştım.
"Maymuna benziyor sevmedim"
"Güzel si-sever ama"
"Eski sevgililerinin fotoğrafını göstersene"
"Yok ki"
"İnandım bende"
"Ciddiyim benim hiç sevgilim olmadı"
"At yalanı"
"Olum ciddiyim olmadı"
"Namusluyum diyorsun, hoşlaştığında mı olmadı lan?"
Kafasını olumsuz anlamında sallayınca doğrulmuş ona dönmüştüm.
"Seks ya da normal bir ilişki istemiyorum bunun neresi anormal?"
"Hiç mi canın çekmedi?"
"Şu an seni çekiyor mesela"
"Siktir git"
"Ne abarttın? Sadece böyle şeylere önem veriyorum, 2 dakikalık zevk almak için yapılmaz bu bana göre"
"Alınmalı mıyım?"
"Biraz alınsan iyi olur"
"Neyse konuşma çok farklı yerlere gidiyor. Fransa'da arkadaşların var mı?"
"Birkaç tane var"
"Olum sen ne okuyorsun? Ben senin hakkında hiçbir şey bilmiyorum bahsetsene kendinden"
Yalan.
Taehyung'un göğsünde küçük yarası olduğunu ve o yarayı kapattırmak için dövme yaptırdığını bile biliyordum, sadece böyle güzel bir ortamda onu kendi ağzından dinlemek istemiştim.
"Sonra çay içer miyiz Seda Hanım?"
"Siktirip gitmen için 3 saniyen var"
"Şakaya da gelmiyor. Moda okulunda okuyorum, sende dans okuluna gidiyordun değil mi?"
Nasıl da biliyor.
"Evet, Fransa'da da Taehyung adını mı kullanıyorsun?"
"Hayır, Vante'yi kullanıyorum, peki ya sen neden Jimmy'yi kullanıyorsun?"
"Amerikalı bir arkadaşım var bana Jimmy diyor, oradan gelme"
Bu da yalan. Fransa'ya ilk gittiğimde Taehyung'un yanında bir çocuk vardı adı Jimmy'ydi ve Taehyung onun adını çok sevdiğini söylemişti, şükür ki çocuk taşınmıştı ve artık konuşmuyorlardı.
Her şeyim ona bağlıydı, farkında değildi ama üzerimdeki parfümden lakabıma kadar ona bağlıydım. Onu inceliyordum, her şeyini, ama onda bana bağlı olan bir tane bile bir şey yoktu. Ya duygularını saklamayı iyi beceriyordu ya da benden hoşlanmıyordu. Sahi nereden aklıma geldi bilmiyorum ama her birlikte zaman geçirdiğimizde içimdeki bir ses onun benden hoşlandığını söylüyordu, some ben problems.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐜𝐨𝐮𝐬𝐢𝐧 ↬ 𝐯𝐦𝐢𝐧 ✓
Fanfiction'Yurt dışından gelmiş gıcık kuzenleri kimse sevmez değil mi?' 𝟏𝟖𝟎𝟔𝟐𝟎-𝟑𝟎𝟏𝟎𝟐𝟎 /texting + düz hikaye /küfür, argo kelimelerle dolu bir kitaptır. /yan çift; namjin, sope /mpreg