Kiddnapad...igen -10

321 11 4
                                    

Jag vänder mig om men ingen är där. Kan denna dag bli konstigare? Jag borde ha lärt mig att aldrig säga eller tänka så för, det blir oftast värre då. Plötsligt känner jag hur jag träffas av en hård knytnäve och så svimmar jag. Eller med mina ord, förlamad av smärta.

Jag vaknar upp på samma ställe som jag svimmade på, fast Frida ligger bredvid mig. Lika medvetslös som jag var. Och så står någon där fast mina ögon kan inte riktigt fokusera på vem. Han eller hon säger något men jag kan inte höra vad. Medan den försätter prata, om något jag inte kan höra, så tar sen upp Frida och stoppar henne i en skåpbil som jag nu upptäcker står där. Och sen vänder den tillbaka mot mig. Skönt, marken är så kall. Vänta...MOT MIG!?!?! "SLUTA NEJ, SLUTA" skriker jag om att i hopp den ska bry sig. "Sorry, lillen" säger han, som jag märker att det är, och slår till mig hårt. Men inte lika hårt som förra slaget. Det vad mer, övernaturligt hårt. Och han kalla mig lillen. Så liten är jag väl inte?:(

Han placerar mig lätt i bilen och stänger bildörren. Toppen. Jag försöker ändå kommunicera med Frida så gott det går. "Öh. Gillar du fortfarande glass? För jag tror vi har det hemma! Äh...det är inte värt de. Du kan ju inte höra mig". Så pratade jag typ i flera timmar med henne. Dock mumlar jag as mycket så även om hon skulle vara vaken skulle hon inte kunna höra. I vissa stunder tror jag hon kunde höra mig men ändå ihop ignorerade mig. Jag fattar varför i för sig. Inte för att jag är jobbig. Nej nej. Utan för att....mina vilsna och onödiga tankar vart störda av att bilen stannade, min första tänkte var..eller mening "Ska vi få mat på ett lyx hotell?!?". Känner mig rätt dum som tänkte så. Jag är ju utsvulten och jag älskar lyx hotells mat så mycket. Ja, jag har bott på över lyxiga hotell, men jag är rik ju? Eller inte jag. Jag fattar inte varför jag inte är det... Mina föräldrar har över mycket pengar rättare sagt. Så jag har bott på några få lyx hotell *host* *host*.

Sorry för korta kapitel, men jag kan verkligen inte komma på en till karaktär...:/ Måste ju hitta utseendet på min vackra kidnappare :} OCH TACK SÅ JÄFLOGHT MYCKET FÖR 1,53k Tack alla som läser och bara tacko så mkt💕..Men tack så gudomligt mycket, alla som läser💜 Och min kompis MissnerdyS (nörden)och jag har nu skaffat wattpad insta konton. Anledning att jag ens nämner MissnerdyS är för att hon kom väl på idén ju...så aaa. Men där heter jag Tvdneard_swag som här så följ gärna tack <3.

Finns vampyrer?Where stories live. Discover now