Stefan nej:( -7

433 13 8
                                    

.Bara för att inte förvirra er så la jag ut Info grejen före den här, men jag vet inte vad som hände...

"TYLER? Vad har hänt?!?!" Jag började gråta. Mycket. "Jag förklarar sen" mumlar han lågt medan jag försöker få loss han. Han är fast kedjad. Lite väl fastkedjad om jag ska vara ärlig. Jag lutar mitt huvud mot han och viskar. "Allt kommer bli bra" om och om igen medan jag försöker få upp kedjorna. När jag lutade mig för en 100 gång för att viska att det skulle bli bra (som jag dock stark tvekade på) så såg jag en flaska. Det var en vätska i den. "Vad är det där?" Frågade jag. "Inget speciellt.." Suckade Tyler. Jag gav upp den lilla chansen om att han skulle berätta och tog tag i kedjan, drog, och så var an fri. Jag släpade han ut in i den röda lilla bilen där vi nu satt säkra. "Så...jag har några frågor till dig om det är okej..." Klämde jag till sist ut från våran oändliga tystnad. "Frågor?" Han tittade på mig som om jag vore från en annan planet (Ledsen om jag dissar alla Aliens men....i'm to cool for them). "Ja frågor. Okej låt oss börja med Stefan, vem är det? Är han också vampyr som Damon? Känner du Damon? Och juste, vet du möjligen något om vad....Jermey! Jag Jeremy! Gjorde i vårt hus?" Allt det klämde jag ut från mig på några få sekunder. Han satt i några sekunder och stirrade på mig som om jag var från en annan galax. "Ja han är en vampyr. Jeremy?" Tack Tyler nu vet jag. "Nöjd?" Frågad han och tittar småsurt på mig.
Absolut inte.
Nej
"Ja"
Vi satt i tystnad där i bilen och diggade låtar från Justin Bäver till 1D. Till sist såg jag Stefan komma utspringande från huset. När jag såg han gasade jag allt jag kunde. "Vad gör du?" Frågade Tyler. "Låt oss bara säga att han inte gjorde ett så bra första intryck" muttrade jag medan vi kör i nästan 130 påväg hem. Jag små sjöng lite till Arianas låt "Love me harder" för att ljusa upp stämningen i bilen. Jag är väldigt duktigt som inte väller ut med dumma frågor heller. För jag vill ju fråga typ 'Undrar du inte vems bil det är' eller 'Undrar du inte hur jag hittade dig'. Båda frågorna är väldigt bra. Bilen är Stefans (antar jag...mohaha^^) och jag är ju så smart *host* *host* så jag hittade han. När vi var framme var jag inne i låten "Try" så Tyler fick be mig minst 10 gånger att vända. Efter dom där 10 gångerna körde jag tillbaka och Tyler for snabbt in i huset och jag satt kvar och fortsatte att sjunga till alla låtar som om jag vore en idiot *som jag är*. Mitt i en jätte bra låt störde den starka vinden mig. "Fan..." Muttrade jag surt när jag missade hela refrängen på låten som var så bra. Jag fick inte in i min hjärna (Som jag förmodligen inte har....) att jag satt ensam i bilen och sjöng så högt så att alla hörde. Även våran läbbiga granne hörde, fast ibland brukar jag undra om han kan höra för att en gång så försökte jag be honom om en....Ett ämne som inte borde nämnas helt enkelt. Fast han kanske ignorerade mig med mening....Fast vem skulle ignorera "älskade" mig?!?!? Okej, Tyler gjorde. Det gör han alltid. Men det är ju en syskon grej va? Hoppas det, för om till och med min egen brorsa ignorerar mig så vad har jag för chanser i livet? Inte många. Eller kanske inga. Min telefon plingade till. Sms? Jepp. Fast vem smsar klockan...oj redan 15:00. Hur kunde bara 6 timmar av mitt liv flyga iväg så där. Mitt egna liv ignorerar mig, eller Stefan. Kunde han inte bara spåra Tyler med sina magiska vampyr talanger eller vafan vampyr gör. Det kanske dom inte kan då, men han behövde väl inte mig....oh skit vad jag låter självisk. Såklart jag måste vara med och rädda Tyler. Han är ju trots allt min bror. Jag går äntligen ut från bilen, efter ungefär en halvtimme. Men såklart slår olyckan till och där står Stefan. Han ser inte speciellt glad ut direkt. Han tvingar in hans blod i min kropp och sen bryter han min stackars lilla nacke.

HEEEJJJSAAANN! Hoppas ni njuter av mitt nya kapitel : ) Och kommentera gärna. OCH JAG ÄR LEDIG PÅ MÅNDAG, YAAY. Idag såg jag såklart 1D på idol, dom var ÖVERBRA *.* Imorgon blir det väl en vanlig lördag, med julkalendern på tv, då jag ska shoppa!! WHOO
Men ha det så bra
BYE
BYE
BYE

Finns vampyrer?Where stories live. Discover now