Bölüm 18:Her şeyi zamanı geldiğinde öyreneceksiniz

23 4 8
                                    

Odanın o başından,bu başına öylece geziyordu Burak ve Cenk.Biz ise ayağımızı bile kımıldatamıyorduk yorgunluktan.Saat 11e geliyordu ve çook yorgundum.Kolumda ağrıyordu bir yandan.Yarın ilk işim hastaneye gitmek olucaktı..tabi buradan çıka bilirsek.Aniden bir polis memuru kapıyı çaldı ve içeri girdi.Kapıyı niye çaldığını anlamamıştım,kendi odaları değilmi jfdafhls.Bize adeta misafirmişiz gibi davranıyorlardı.Hatta çay ve kahve bile istediğimi sormuşlardı.Tabii ki,istemedim demeyeceğim..beleşciyiz olumm sdjhkasdhas.Evet konuşmamdan da gördüğünüz gibi daha iyiydim.Ben hep olanları kabullenen biri olmuşumdur hayatta.Neyse polis memurunun içeri girmesinde nereye bağladım yaa konuyu jfjdsajlk

Memur içeri girdi ve bize doğru:"Çıkabilirsiniz,aileleriniz dışarıda sizi bekliyor."Bizde kendi aramızda bakıştıktan sonra,memurun ardından çıktık.Doğruyu söylemek gerekirse,bu kadar kısa sürede halledebileceklerini düşünmüyordum..ve birde bize olan bu kadar nazik davranışlarını.Sonuçta bir kumarhanede bulunumuştuk.Neyse detayları babamdan öyrenirdim neyse diye düşündüm ve düşünceleri kafamdan uzaklaştırdım.Ardından çıktığımda gördüğüm ilk kişiye yani anneme koştum ve sımsıkı sarıldım.Sonra benden izin bile almadan gözyaşlarım firar etdi gözlerimden...Sonra zaten olaylar çok hızlı gelişmişti,hepimiz bir-birimize sarıldıktan sonra arabalara binmiş ve hepimiz tabikide sığmak için dzdgdjh en büyük eve sahip olan Yağmurlara gittik.Kahveden,çaydan içtik ve konuya daldık.

Olanları şimdi tam olduğu gibi anlattı Cenk.Aramızda galiba en olgun olan oydu.Sonra babam bizi ordan kamera kayıtları sayesinde çıkardığını öyrendik.Babamın yakın arkadaşlarından biri olan Teoman amca meğer o şubede polismiş ve babam onu arayıp kanıtları getireceğini söylediği için bize öyle davranıyorlarmış meğer.Ardından hepimiz yorgun olduğumuz için evlere dağıldık ve yarın bir kafede buluşup kesin bir çözüm bulmak için konuşmamız gerektiğini düşündük.Evin kapısından içeri girer-girmez kendimi odama attım.Üstümü değiştim ve banyoya girdim.Oldum olası yorgunken banyo yapmak hem bana iyi geliyordu.Çıktıktan sonra penguen desenli pijamamı giydim ve ardından telefonumu komidinin yanına şarja taktım.Ardından kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.

Sabah beni uyku tutmamış ve saat 8den uyanmıştım.Komidinin üzerinde olan sudan bir yudum aldım ve elimi-yüzümü yıkamak için banyoya gittiğimde karşılaştığım manzara bana küçük bir şok geçirmişti.Aynaya kırmızı ruj gibi bir şeyle "SAAT 6DA AŞAĞIDAKI PARKA GELMEZSENİZ AİLENİZ ÖLÜR".Anlayacağınız açık bir şekilde tehdit edilmişdik.Ardında korkunun beni ele geçirdiği an çığlık atacakken bir el ağzımı kapattı.Bir an korksamda,aynadan onun Melisa olduğunu görmüştüm.Fakat neden böyle bir şey yaptığını anlamış değildim.Sonra bana eliyle sus gibi bir şey dedikten sonra elini ağzımdan çekti ve:"Bu işe aileleri bulaştımamalıyız,benim aynama da aynen bunu yazmışlar"-dedi iç çeker gibi.Anlaşılan yine tek başınaydık bu işte.Sonra telefonumdan bildirim sesleri duydum ve hemen koşup telefona baktım.Gruptandı mesajlar ve okuduğuma göre aynı yazılar hepsinin evinde farklı notlar şeklinde bırakılmıştı.Şu an bildiğim tek şey ise bu gecenin uzun olacağıydı.

Sonra büyükler kafede buluşmak için çıktıklarında biz bu işten korktuğumuzu ve bulaşmak istemediğimizi belirtdiğimizde onlar bu duruma çok sevinmiştiler.Fakat farkında olmadıklar buydu ki,onlar her ne istiyorlardısa intikamların bizim üzerimizden gerçekleştireceklerdi.Onlar evden çıktığında saat 5e geliyordu.Yani 2 saatden az vaktimiz kalmıştı.Onların ardından da,bizde Yağmurlarda buluşmak için evden çıktık.Onlara vardığımızda saat 5 olmuştu artık.

CENK:Bence böyle kurbanlık kuzular gibi kendi ayağımızla intihara gitmeyelim.

BEN:Bencede bir plan yapalım bence.

BURAK:Ama ne gibi bir şey?

ALYARA:Bence soğuk silah taşıyalım kendimizle.

YAĞMUR:Bence kontrol edeceklerdir.Ve o zaman hepsini alırlar bizden.

Kaderin Ağları {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin