היי לכם~מה שלומכם?
היה לי כזה מוזר להפוך את הספר הזה ל"הושלם" במקום לכתוב מתי אני מעלה כל פרק, ואני מקווה שאני אתקדם מהר בכתיבה של הספר הבא כי יהיה לי חסר לא להעלות את הפרקים של הספר הזה.
טוב אז פרקי בונוס הם הדברים שאני הכי אוהבת לכתוב, חוץ מוואנשוטים חולניים וגרפיים בטירוף שלא קשורים לכלום וכל המטרה שלהם זה להוציא את הקרימינליות שיש לי עם תיאור גופות מדממות.
בכל מקרה, חשבתי מה אני יכולה לעשות בפרק הזה חוץ משאלות, ואז מצאתי את המחברת שבה כתבתי כל מה שכתוב על הספר.
נתחיל בזה שהמחברת הזו היא פשוט סיוט של כל כותב שהוא לא אני, אני לא יודעת איך אני מבינה משם דברים, הכל מקושקש אחד על השני, מילים בלי הקשר כתובות בשוליים של העמוד, מודגשות ועם מלא סימני קריאה, מרקרים שמדגישים אותיות מסויימות, בקיצור... בלגן.
זה מה שקורה כשאני מעלה רעיונות, אני משפריצה את כל המחשבות שלי על הדף ואז מתחילה לחבר הכל כמו פאזל ענקי, ומה שלא מתאים לי אני מעיפה, ככה כתבתי מאז ומעולם ואני לא הצלחתי לכתוב באף דרך אחרת, אז היי אם זה עובד לי אני לא אנסה לשנות את זה.
אז כשמצאתי את המחברת הזו קלטתי כמה הספר הזה היה שונה בהתחלה (תודה על העריכה) אז הנה כמה דברים שלא ידעתם על הספר הזה:
1. במהלך הספר תום ופיטר היו אמורים להתחתן.
אז כן, זה די מוזר לי לחשוב עליהם נשואים. חשבתי שאין לי טעם לחתן אותם רק כדי שהם ייפרדו ואז יהיה את כל התהליך של הגירושים וכו אז השארתי אותם מאורסים.
2. הספר היה אמור לעקוב אחרי שתי עלילות- אחת העלילה הנוכחית, והשניה היא הסיפור עם הרוצח הסדרתי בילדות של תום.
טוב אז זה סגנון כתיבה חדש שמתתי לנסות. אבל אמרתי לעצמי שעדיף לי בספר הראשון להתחיל לאט יותר. אז עלתה לי מחשבה אולי לעשות ספר נפרד שמערבב שתי עלילות- סיפור החיים של תום וסיפור החיים של רובין, שמסתיים ברגע בו הן נפגשו.
3. תום הייתה אמורה למות מהיריה.
אני חושבת שזו הנטייה הראשונית שלי, להרוג דמות ראשית בסוף הספר, אבל כשחשבתי על זה לעומק, תכננתי לגרום לתום להיהרג ושהאפילוג היה מראה את רובין מספרת לנכדה שלה- שיצאה בפניה מהארון- על השותפה שלה מהעבודה, כשהייתה יותר צעירה.
4. השמות של תום ורובין היו הפוכים בהתחלה.
כן... כשהתחלתי לכתוב קלטתי שיש פה משהו שמפריע לי, אז החלפתי בינהן את השמות והכל זרם לי יותר טוב.
5. המפקדת של האף בי איי (מייגן- מי שהתעלמה מהתלונות על ההטרדות, ובכך גרמה לדיאנה להתחיל את מסע ההרג הקטן שלה) הייתה אמורה לנהל רומן עם רובין.
YOU ARE READING
עונש מוות
Mystery / Thrillerעונש מוות הוא אחת מצורות הענישה החמורות ביותר שיכולה החברה להטיל על מבצע עבירה. טוב, כל עוד הוא נתפס. גופות מתחילות להימצא בברים ברחבי ברוקלין בדיוק כשתום גריי מתחילה את עבודתה החדשה כפסיכולוגית פורנזית באף בי איי בברוקלין. כל הגופות הן של גברים. כל...