Karşımda duran kadın pembeler içerisinde bana sevecen bir şekilde bakarken onun bizi nasıl zor bir sınava sokacağını merak ediyordum.
Adının Helen olduğunu öğrendiğim kadın daha ders başlamamış iken her öğrencinin yanına gidip hepsi ile tek tek konuşmuştu.Kalabalık ortamdan biraz uzak durduğumdan bana henüz uğramamıştı. Uğramasını hevesle beklemiyordum doğrusu. Aklım birazdan gireceğim sınavdaydı.
Ayağımda ki botlar büyük ve ağırdı. Dar pantolon beni rahatsız etse de oldukça esnek sayılırdı. Üzerimde ki yarım atlet göğüslerimi sıkıca sarıyordu.
Aklıma sabahki ses geldiğinde geldiğinde üzüntüden saçma sapan sesler duyduğuma kendimi inandırmıştım. Elimde ki gümüş yüzük ile oynamaya başlandığımda yan yana geçmemiz söylendi ve rastgele bir yere geçtim.
Ellerim arkamda karşımızda ki ormana bakarken arkamızda bulunan binadan bizi izleyen gözler olduğunu hissediyordum ve bu istemsizce daha temkinli davranmama sebep oluyordu.
En sonunda Helen Öğretmen (?) kalabalıktan uzaklaşarak karşımıza geçti ve yerden iki, üç metre kadar havalandı. İlk başta şaşırsam da bu görüntülere alışmam gerektiğini biliyordum.
"Merhabalar, Ben Helen Giordano. Bana kısaca Helen diyebilirsiniz. Kendimden size diğer derslerimizde uzun uzun bahsederim. Şu an sizin elementlerle aranızdaki ilişkiyi ve uyumu görmek için buradayız. Bu nedenle dört elementinde bulunduğu San Doong Orman'nına hoş geldiniz!"
Sevinçle bağırdı ve kendi etrafında heyecanla dönmeye başladı. İtalyan olduğunu tahmin ediyordum aksanı arada kaysada hemen düzeltmeye çalışsa da bir iki defa bunu saklayamamıştı.
"Şimdi size ormana girdiğinizde olacaklardan bahsetmek istiyorum. Bu ormanda oldukça fazla canlı yaşar. En son yüz önce ölçülmüştü ve o zamanlar yaklaşık olarak beşyüz bin canlı yaşandığı söyleniyor. Bu sayı bu zamana kadar tabii ki arttı. Şunu söylemeliyim ki ormanda ölümcül olan sadece beş canlı yaşıyor onlar ile ilgili bilgileri ormana girdiğiniz anda size verilecek olan erzak çantalarında bulabileceksiniz. Söyleyeceklerim bunlar. İyi şanslar, sizi izliyor olacağım."
Dedi ve uçarak arkamızda ki binaya gitti. Etrafımda ki insanlar birbirleri ile konuşurlar iken diğer kısım heyecandan veya korkudan midelerini bozmuşlardı. Ben de sınırda sayılırdım.
Ormanın girişinde çanta mı aldıktan sonra bir ağacın yanında geçtim ve zamanlayıcı başladığında ormana girdim.
İlk izlenim olarak oldukça yeşil bir orman vardı karşımda. Yaklaşık elli kişiydik bazıları benim gibi ormanı inceliyor bazıları ise direkt olarak ormanın içerisine doğru ilerlemeye başlamıştı.
Etrafımda ki kişileri boşvererek bir ağacın altına oturdum. Erzak çantasını açtığımda bileğimde beliren yazı ile irkilsemde saatin yazılı olduğunu gördüm. Yirmi üç saatimiz vardı. Şu an saat öğlen tam on ikiydi. Yarın bu saatlerde sınav bitecek ve ben de umarım ki elementimi kullanabilecektim.
Ormanda elementimi bulmak neredeyse imkansızdı. Bir sorun çıkmazsa taşlık bir alanda dal ot parçaları toplayıp onları yakmayı deneyecek ve kendi halimde kontrol etmeye çalışacaktım.
Çantadan bir kitapçık çıktığında okumaya başladım.
-SLAZENGER-▪︎ Dört ayaklı mavi, yeşil ve kahverengi renkleri bulunan sürüngenlerdendir.
▪︎ Boyları 2 ila 3 metre arasında değişiklik göstermektedir.
▪︎ Kilosu yaklaşık olarak 80-100 kilo arasındadır.
▪︎ Kayalık yerlerde çoğunluktadırlar.
▪︎ Küçük hayvanlar ile beslenirler. İnsan yemezler ama kışkırtıldıklarında oldukça tehlikelilerdir.
▪︎ Eğer bir Slazenger ile karşılaşırsanız onu fark etmemiş gibi yaparak yolunuza devam edebilirsiniz.
▪︎ Zayıf noktaları; Ateş, balık, yüksek derecede sıcaklık ve soğukluk.
▪︎ Güneşli havalarda evlerinden çıkmazlar. Geceler ise onlarındır.-VISERION-
▪︎ San Doong Ormanının en ölümcül canlısıdır.
▪︎ Boyutları 3 ila 4 cm arasında değişmektedir.
▪︎ Kahverengi vücudunun yanı sıra kanatları şeffaf renktedir.
▪︎ Kanatları olmasının yanı sıra yer altında yaşarlar. Kanatları onlar için kaçış malzemesidir.
▪︎ Ayaklarında bulunan zehirli yapı düşmanına değdiği anda o bölgede şiddetli bir kaşınma gerçekleşir ardından tüm vücuda yayılır ve dakikalar içerisinde acılar içinde ölürsünüz.
▪︎ Geceleri birbirlerini bulmak için kanatlarından mavi bir ışık yayarlar. Bu ışık onların iletişimini sağlar.
▪︎ Yuvalarına denk gelmediğiniz sürece güvendesinizdir. Tek bir viserion size zarar vermez aksine kaçar.
▪︎ Bir Viserion yuvası gördüğünüz anda kaçın. Yoksa binlercesi üzerinize atlarlar ve saniyeler içerisinde ölürsünüz.
▪︎ Zayıf noktaları; Su, Gece, Sessizlik.-RHAEGAR-
▪︎ Kuş türüne ait olan bu canlı nadir görünür.
▪︎ Boyutu 5-8 metre arasında değişmektedir.
Farklı renkleri vardır. Üzerlerinde değişik şekiller bulunur ve büyük bir ağızları vardır.
▪︎ Ölü bir Rhaegarın kilosu 234 kilodur. Ortalaması ise 200-250 arasıdır.
▪︎ Oldukça sinirli ve agresiflelerdir. Çabuk sinirlenirler.
▪︎ Bağırışları bir insanı sağır edebilecek derecededir.
▪︎ Rhaegarları Orlais'deki kimse daha önce kontrol edememiştir.
▪︎ Dağlık alanlarda bulunurlar.
▪︎ Zayıf noktaları; Burunları, sırtı ile kuyruklarının arasındaki bölge, dar yerler.-SMAUG-
▪︎ Oldukça sevgi dolu bu canlılar üzüldüklerinde kendisini kontrol edememektedir.
▪︎ 300-400 kiloya kadar ulaşan Smauglar 7 ila 8 metre uzunluktadırlar.
▪︎ Gri renktedirler.
▪︎ Karın bölgelerinde nefes almalarını sağlayan yarıklar onları bu listedeki en masum canlı yapar. Bunun yanı sıra oldukça insan severlerdir.
▪︎ Böceklerden oldukça korkarlar.
▪︎ Oldukça güçlülerdir. Karşılarında hemen hemen kimse duramaz.
▪︎ Koştukları zaman altında ezilmeniz olasıdır.
▪︎ Çok sevindiklerinde zıplamaya başlarlar ve bu küçük çaplı depremlere sebep olur.
▪︎ Zayıf noktaları; Böcekler, hediye, karın bölgelerindeki yarıklar.-ALDUIN-
▪︎ Kendi halinde yaşayan bu canlılar avlanmak dışında kimseye zararları yoktur.
▪︎ Siyah, beyaz ve lacivert renkleri bulunur.
▪︎ En fazla 3 metre uzunluğundadırlar.
▪︎ 60-75 arasında değişkenlik gösteren kiloları vardır.
▪︎ Tek dikkat etmeniz gereken onların avı olmamanızdır.
▪︎ Eğer açsa ve karşısında siz varsanız siz ölene kadar sizi kovalar. Öldüğünüzü kontrol ettikten sonra ise sizi yer.
▪︎ Ailesine çok önem verir.
▪︎ Mağaralarda yaşarlar.
▪︎ Oldukça hızlıdırlar ve çenesi çok güçlüdür.
▪︎ Derisi oldukça değerlidir. Koruma amaçlı onları avlamak yasaklanmıştır.
▪︎ Zayıf noktaları; Ailesi, gece, yüksek ses, soğuk.Tüylerim diken diken olmuş bir şekilde kitapçığı çantaya attım.
Umarım buradan sağ çıkabilirdim.
...
🍀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| ORLAIS |
FantasyATEŞTEN DOĞAN KIZ Ateşten doğan bir kız... 17 yaşına kadar hiç terlememiş ve üşümemiştir. Ailesi ile birlikte bir çok doktora giden Mia Evans'a hiç bir teşhis konulamamıştır. 18. yaş gününde olacak bir felaket Mia'nın hayatını değiştirecektir. Şans...