Gempa duduk di pinggir katil, dia menunggu kehadiran si suami. Dia melihat pakaiannya yang boleh dikatakan agak seksi.
Dia hanya memakai baju kemeja merah milik Halilintar.
Kepalanya menunduk, menatap kakinya yang terdedah itu. Wajahnya memerah memikirkan hal yang akan berlaku nanti. Jantungnya berdegup kencang.
"Lamanya Linlin.. Ke dia lupa? Dia juga yang minta aku bersedia. Sekarang aku dah sedia, tapi aku takut juga. Sakit kah?" bisik Gempa. Dahinya mengerut. Memikirkan hal yang berbaur dewasa.
"Sakit ke buat anak?" terluah kata-kata polos dari mulut Gempa. Bertanya pada dirinya sendiri.
"Hmmm, biarlah. Nanti aku tahu juga macam mana rasa dia."
Gempa tersenyum, seraya mengayun kakinya. Menghilang rasa bosan.
"Ehem.."
Terangkat kepala Gempa bila mendengar suara dehaman seseorang. Dia tersenyum lebar, tatkala mendapati Halilintar berdiri di muka pintu bilik. Namun senyumannya luntur bila mendapati ada seseorang lelaki berada di belakang Halilintar.
"Linlin? Kenapa tak cakap bawa kawan, Gem tukar baju dulu ya?"
Gempa mula merasa malu, bila perasan akan pandangan mata kawan Halilintar padanya.
Baru sahaja beberapa langkah Gempa bergerak, dia ditegur Halilintar.
"Tak payah, kita mulakan saja."
Bulat mata Gempa mendengarkan itu. Biar betul suaminya ini? Kenapa perasaan menjadi tidak sedap, di tambah lagi dengan raut wajah Halilintar yang kelihatan sinis dan dingin semacam.
"Bro, buatlah kerja kau. Makanan kau dah ada tu. Apa lagi pergi lah makan."
"Are you sure Hali? Tu wife kau kut."
"I'm sure. But sorry, aku masih suci untuk sentuh lelaki yang darjatnya di bawah aku. Dasar pemusnah." kata Halilintar sinis, dia bergerak mendekati Gempa.
"Halilintar! Apa semua ni ha? Awak.. Awak bergurau kan?" Suara Gempa mula bergetar, perasaan takut mula singgah di hatinya.
"Well, well... Hmmm, aku tengok kau ni tak ada bezanya dengan bohsia kat luar tu. Menepati citarasa. Tapi sayang, kau suka memusnahkan keluarga orang. Pembawa malang!"
Halilintar menolak tubuh Gempa ke atas katil.
"Take him. Aku tak kisah kau nak bagi dia mengandung ke tak. Have fun lah dengan jalang kau ni."
"Halilintar! Jangan buat saya macam ni! Kenapa awak berubah!!"
Halilintar memekakkan telinga, dia terus keluar dari bilik itu dan mengunci pintu bilik dari luar.
Bunyi ketukan kuat dari dalam, hanya diabaikan olehnya. Dia mendengus tatkala mendengar suara sayu isterinya memanggil namanya.
"Tch, dasar lelaki pemusnah. Kalau bukan sebab kau, hubungan ibu bapa aku tak akan jadi dingin! Mak dan anak sama aje! Suka hancurkan hubungan orang. Aku pastikan kau menyesal sebab kahwin dengan aku. Aku akan seksa dari segi mental dan fizikal, biar kau mampus secara perlahan."
Tbc...
YOU ARE READING
Durjana (HaliGem) [C]√
Romance"Aku tak sangka, kata-kata manis yang dia bagi kini bertukar pedas. Aku hanya di anggap boneka dan mainan sahaja bagi dia.." Warning! Yaoi! Uke!Pregnant Don't like, don't read! Start : 3/6/2020 End : 17/8/2020 Status : [Complete!] P/S : DON'T PLAGIA...