5.Bölüm: Anlaşıldı...
Kafeden çıktık, herkes kendi evlerinin taraflarına doğru dağılmaya başladı. Ama ben bu sefer yürüyeceğim. Otobüsteki olaydan sonra bugün bir daha binmek istemiyorum.
Evin önüne geldim. Kapıyı açıp içeri girdim. Sırt çantama pijamalarımı ve yarın giymek için birkaç eşya aldım. Bir tane de ruj aldım. Süreceğimden değildi ama yine de aldım işte.
Nuraylar'ın evi benim evime biraz uzaktı. Yine otobüse binmek zorundaydım yani!
Otobüs durağına kadar yürüdüm. Yarım saatlik bir bekleyişten sonra nihayet beklediğim otobüs geldi. Yine aynı şey; kimse kadınlara yer vermiyor. Ama bunu sefer kimsenin üzerine düşmedim. Hayret!
Nuraylar'ın evine doğru ilerlerken Ela'yı gördüm. Aynı anda gelmiştik, içeri girmeden önce onunla konuşabilirdim.
"Ela."
Dalgınlığına geldi heralde bir anda irkildi.
"Korkuttum mu?"
"Yok, yok korkmadım."
"Peki, benimle şuradaki parka kadar gelir misin?"
"Neden, ne oldu ki?"
"Sen gel, orada konuşalım. Sakladığın birşeyler var, anlatırsın bana." Beraber parka doğru yürümeye başladık.
"Ya Zeynep, nereden anladın?"
"Anlarım ben. Hadi anlat bana." Bankalardan birine oturduk.
"Kızlara söylemeyeceğine söz ver."
"Tamam, söz veriyorum."
"Oradaki Gökhan varya,"
"Eee anlat evet!"
"Benim sevgilim."
"Ne?" diyebildim sadece. Ağzım açık kalmıştı.
"Benim sevgilim dedim."
Bir dakika, bir dakika. Anlaşıldı... Gökhan benim üstüme düştü, Ela da kıskandığı için bir oraya bir bize bakıyordu.
"E-ela sen bana kızmadın değil mi, yani benim suçum yok bir kazaydı sa-"
"Tamam, boşver." diye sözümü kesti. "Sana kafedeyken kızgındım, şimdi sinirim geçti. Ama bir plan yapmalıyız."
"Ne planı?"
"Kızlar bunu bilmemeli, belki tanımamışsındır ama onlar erkek lisesinden. Hani voleybol maçı yaptığımız okul. Bunlar o voleybol takımındakiler."
"Ne!" Şok üstüne şok yaşıyordum. Tabii ya ben bunu nasıl fark etmedim. Onlardı, bizim düşman olduğumuz takımdaki çocuklardı. Ve şimdi bir arkadaşımız. Düşman olduğumuz takımdan birisiyle sevgiliydi. Of, şimdi ne yapacaktık!
~277 kelime~
Selam,yine beeen mdndnd.
Herkes Gökhan ve Ela'yı eski sevgili veya tek taraflı aşk yaşadıklarını sanıyordunuz değil mi?
Ama öyle olmadı. Çoktan sevgili olmuşlar mdndns. Bakalım şimdi ne olacak. Ne olacağını ben bile bilmiyorum ama, hadi hayırlısı kdkdkdk
Bir sonraki bölüm için beklemede kalın, sizleri seviyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEŞ'E DÖRT!
Teen Fiction"Düşman olmayı keselim artık, arkadaş olalım. Sonuçta biz sevgili olunca düşmanlık bitti, değil mi?" •••