4.Bölüm: Ne oluyor!
"Kızlar artık kalksak mı?" Serra'nın sorusuyla birlikte Nuray dudağını büzdü.
"Ama tatlı yiyecektik."
Şu Nuray da tatlıları yiyip yiyip kilo almıyor. Anlamıyorum.
"Nuray o kadar tatlı yiyorsun, hiç kilo almıyorsun. Spora falan mı gidiyorsun yoksa?" dedim.
"Tabii ki de gidiyorum spora. Spor hocam var benim. Hıh, siz spordan anlamazsınız."
"Ne! Şaka yapmıştım ciddi misin?"
"Evet, ciddiyim. Niye ben spora gidemez miyim?"
Nuray çok alıngan bir kızdı. Söylediğimiz her şeye alınıyordu. Aslında kötü bir şey de dememiştim ama... Neyse.
"Gidersin canım, tabii gidersin." dedi Serra bir yandan gülerken.
Gözlerimi Ela'ya doğru çevirdim, hâlâ oraya bakıyordu. Ama ona bir şey demeyecektim. Onunla yalnız konuşacaktım. Demek ki sakladığı bir şeyler vardı...
"Nuray," diye söze başladı Serra. "Bizi de götürsene o spor hocacığına."
"Tabii götürürüm sizi de. Bugün kayıt yaptıralım size. Spor günlerini aynı güne denk getiririz hem, çok güzel olur."
"Kızlar yaa, ben spor yapamam." diye yakındım.
"Of Zeynep, oyunbozanlık yapma."
"İyi, tamam."
Kızlar tatlılarını yedi. Ben yemedim daha kahvaltı bile yapmamıştım, midemin bulanacağını biliyordum.
Biraz daha oturduk, sohbet ettik kızlarla. Herkes evlerine gitmeye karar verdiğinde Serra söze atıldı.
"Kızlar, bugün bende kalsanıza, beraber otururuz sohbet ederiz."
Nuray çok sever böyle şeyleri "Aaa çok iyi olur."dedi.
"Zeynep(?)" Bu soruyu Ela sormuştu. Ona soru sorduğumdan beri ilk defa bizimle bir diyaloğa girmişti.
"Tabii, tabii ben de gelirim."
Kafeden çıkıp bizim spor kayıtlarını yaptırdık. Birkaç saat sonunda işimiz bitmişti.
"İyi o zaman, şimdi herkes gidip kıyafetlerini alsın evinden. Sonra da benim eve geliyorsunuz."
Beraber anlaşıp kafenin çıkışına doğru ilerledik.
Benim üstüme düşen çocuk, yani oradaki öküzün dediğine göre Gökhan, bize doğru bakıyordu. Aslında tam olarak bize değil de bakışları Ela'nın üzerindeydi sanki. Ne oluyor, ne oluyor! Anlayamıyorum. Ama bu akşam Ela'dan herşeyi öğreneceğim...
~272 kelime~
Merhabalaaar, ben geldim. Yine kısa bir bölüm oldu ama daha uzun bölümler olacak, size söz veriyorum. Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin. Sizleri seviyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEŞ'E DÖRT!
Novela Juvenil"Düşman olmayı keselim artık, arkadaş olalım. Sonuçta biz sevgili olunca düşmanlık bitti, değil mi?" •••