8.Bölüm: Ateş...

220 22 34
                                    

8.Bölüm: Ateş...

Herkes eve girdi, kızlar hâla uyuyordu. Nasıl uyanmıyorlar anlamıyorum.

Ela mutfağa kahve yapmaya girdi. Tabii Gökhan da peşinden...

Diğerleri sızmıştı. Otobüsteki çocukla ben kalmıştık salonda uyanık olarak.

"Ben Ateş." beklemediğim bir anda söylediği için irkildim.

"Ben de Zeynep. Beni başka bir yerden tanıdın mı?"

"Evet." dedi. "Siz bizim eskiden düşman takımımızdınız."

"Eskiden(?)"

"Evet, maalesef eskiden. Sizin arkadaşınız ve Gökhan sevgili olunca öyle oldu. Ama ben sizinle düşman kalacağım. Sakın başka bir arkadaşınızı da benim arkadaşlarıma ayarlamayın! Düşmanlığı bitirmek için yaptınız bunu, biliyorum!"

Donup kalmıştım.

Tamam ben de  onlarla düşman  kalacaktım sadece Ela'nın yanında iyi davranacaktım ama o son söz "Sakın başka arkadaşlarınızı da benim  arkadaşlarıma ayarlamayın! Düşmanlığı bitirmek için yaptınız bunu, biliyorum!" Bizim onlara bayıldığımızı falan mı sanıyordu!

"İyi misin, yoksa sen de mi kafayı buldun?(!)" Sesim biraz yüksek çıkmıştı.

"Hayır, gayet kendimdeyim. O arkadaşınızı da siz doldurdunuz demi, Gökhan'la küssün de sürünsün diye. Amacınız ne? Ne yapmak istiyorsunuz?"

Onun sorusuna cevap vermeden söze girdim. "Belki de siz Gökhan arkadaşınızı Ela'ya ayarladınız. Kim bilir." dedim sinir bozucu bir sırıtışla.

"Peki sen iyi misin?"

"Hayır, hiç iyi değilim. Eğer iyi olsaydım sana kafa göz dalardım. Emin ol!"

"Sen mi bana dalacaksın? Buna sadece gülerim." deyip ufak bir kahkaha attı.

"Son gülüşün olur." deyip göz kırptım.

Ela'lar gelmişti. Herkesi uyandırıp kahvelerini verdi. Gökhan'la barışmıştı sanırım.

"Eee barışrınız mı kanka?"

"Yani, kızlara bakmadığını söyledi. Benim gözlerim mi bozuk bilmem ama. Bir şans verdim."

"İyi, kahvelerinizi içtiyseniz gidelim, benim akıllı kardeşlerim."

Çok sinir olmuştum. Ağzını yüzünü kırmak istiyordum şu Ateş'in. Eğer Ela'ya bu söylediklerini söylesem, Gökhan'dan ayrılırdı. Bu benim işime bile gelirdi. Ama Ela'yı üzmek istemiyordum...

~266 kelime~

Eveeet. Yeni bir bölüm daha. Size bazı sorularım olacak.

Ateş'e sövmeyen var mı? Ne güzel ısınmaya başlamıştık ya Kfkdkdkd

Sizce Gökhan kızlara bakmış mıdır? Gökhan'ım yapmaaazz mfndmdndn

Nuray ve Serra'nın derin uykusundan isteyen var mı? Ndnfnd

Sorularım bu kadar. Bir sonraki bölümde görüşürüz.Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin. Sizleri seviyorum...

BEŞ'E DÖRT!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin