3

398 26 0
                                    

Yoongi mergea pe strada linistit. Afara era placut, aerul era caldut ca de primavara, si cerul era putin noros dar fara semne de ploaie.
Yoongi abia astepta sa ajunga inapoi acasa. Ii era tare foame.

-din punctul de vedere a lui Jimin-

Jimin s-a trezit cu o mare durere de cap, sperand din toata inima sa nu se fi racit dupa ce ieri bause un pahar mare de limonada cu multe bucatele de gheata. Se ridica din pat si se uita la ceas. Era ora 12.30, destul de tarziu fata de ora obisnuita la care se trezea el. Se ridica din pat somnoros cu mana pe frunte, parul sau fiind in toate partile, in camera fiind foarte luminos de afara, lumina deranjandu-i ochii, si se indrepta spre sertarul cu medicamente de langa dulapul cu haine pe care-l avea dupa usa la intrare in camera. Isi cauta o pastila de dureri de cap, dar el nu prea era cu pastilele, si nici nu se ingrijea prea mult cand era vorba de sanatate. Pentru el aspectul lui conta foarte mult. Ii placa mereu sa arate si sa miroasa bine atunci cand facea cunostinta sau se intalnea cu cineva. Sau pur si simplu cand iese din casa. Nu putea iesi nearanjat.

Era o zi nasoala pentru Jimin. Se trezi cu o durere de cap imensa, iar parul lui nu statea nicicum. Incerca deja de 10 minute sa-l aranjeze in oglinda dar nu reusea. Asa ca lasa totul balta, si isi puse de data asta sanatatea pe primul loc, si se duse la o farmacie de aproape.
Langa acea farmacie era exact magazinul la care Yoongi trebuia sa se duca, la aceeasi ora la care a pornit si Jimin.

Si fiecare cu problemele lui, intrau amandoi deodata in farmacie si magazin, fara ca acestia doi sa se observe unul pe altul.
Dupa ce amandoi isi luara bunurile de care aveau nevoie, au iesit in acelasi timp din magazine, cu Yoongi care normal ca nu l-a observat nici atunci, pentru ca gandul lui era numai la mancare, si cu Jimin care l-a vazut si care a inceput sa-l urmareasca pana la apartamentul brunetului. Ei doi isi stiau numele, deoarece Yoongi ii tot scria numele pe sucul acestuia cand mergea la cafenea, si numele brunetului era scris pe ecusonul din pieptul lui, pe uniforma pe care o avea la munca.

Friends with benefits until..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum