Luku III

36 3 0
                                    

Minä Lohikäärmeen-nuoli, ehei tän täytyy olla unta,sanoin vahingossa ääneen tuon pienen ajatusten vaihdon kestäneen ajan loputtua. Kiitos Lohikäärmeen-nuoli tulemme näkemään vielä jonain päivänä, olen palveluksen velkaa. Lohikäärme lähti lentoon suurine siipineen.
Kuulin askelia ja huutoa.
-ketä jätti lohkarin häkin auki se pääsi pakoon.
Hyppäsin äkkiä takaisin lähimpään puskaan ettei minua huomattaisi.
-Hei kuka sielä en pelkää tule esiin?!, tuntematon mies huutaa puuskuttaen ja tiuskahtaa pimeyteen ja sohii keihäällän puskaan,olin vingahtaa kivusta kun keihään kärki sivalsi haavan minun vasempaan pohkeeseeni mutta saan purastua paitani reunaa lieventääkseni kipua ja ääntä joka kuitenkin kuuluu vaimeasti suupielistäni.
Mies lähtee kävelemään poispäin.
Sitten pystyn taas hengittämään normaalisti tai niin normaalisti kuin haavoittunut voi. Sidon jalkani hiuksia pidelleellä pandana huivilla jotten menettäisi liikaa verta.

Yhtäkkiä viereisestä puskasta kuuluu joku pieni raksahdus ja jokin saa minut voimaan hieman pahoin ja kaadun maahan kuin lamautuneena...
Viimeinen asia jonka muistan oli kaksi suurinpiirtein ikäistäni nuorta tulee luokseni ja katsoo minua ja puhuu jotain jota en kuule koska pysyn juuri ja juuri tajuissani kunnes en voi enää pidätellä "unta"...

Oli myrskyinen yö ja vaaleatukkainen nainen on saamassa lasta, synnytys on kivulias ja vaivalloinen, lapsen isä hätistellään pois sairaalasta sairaan hoitajat kertoivat että Nala vaimosi on maagi eli synnytys on erityisen vaarallinen ja paranormaali eli kaikki häiriö tekiät on suljettava synnytyksen ajaksi pois, ja sitten se tapahtui. Lapsi syntyi. Hän peri äitinsä vaaleat hiukset sen näki jo hius kiekurasta vauvan päässä. Tyttö sai nimekseen Aila Sofia... Samalla sairas tupaaan murtaudutaan keihäät aseinaan olevat miehet massamurhaa toteuttaen ja viimeinen uhri olisi ollut pieli lapsi Aila Sofia, mutta Nala sanoo älä vie esikoistamme tapa mieluummin minut säästä tyttö ole kiltti ja niin Nala sai surmansa ja rötkähti maahan kuolleena, vauva itki  äänekkäästi ja sää oli muuttunut erittäin myskyäväksi, Isä sai viestin liian myöhään sairaalasta että vaimo aiotaan tappaa paikalle ehdittyään kaikki ovat kuolleet ja perheen isä ottaa pienen itkevän lapsosen ja lähtee kotiin lupaa itselleen ettei enää ikinä ei ikinä tapahdu mitään paranormaalia ja siitä hän pitää huolen henkilökohtaisesti.

Herään jostain huoneesta tai jonkun huoneesta, en omasta tutusta huoneesta. Jalko päässäni istuu kaksi keskenään juttelevaa hahmoa...

The stars don't lie, the stars tell the truth.Where stories live. Discover now