Aila näkee kaksi oudosti pukeutunutta miestä tulevan puskien takaa puhuen keskenään.
-Kuinka vaikea on löytää, vain yksi,viaton ihminen.
-Älä valita!
-Öhöm,rykäisen,tämä on koulun aluetta joten tänne ei ole pääsyä vieraille.
-Kuin tilauksesta,toinen mies sanoo ja ampuu minua jollain, ja kaadun maahan.
-Mit... Aloitan mutta loppu hukkuu johonkin ulottumattomiin.Herään jostain metalli huoneesta sidottuna seinää vasten, kyseiset miehet seisovat selin minuun.
Haukottelen ja yritän nousta seisomaan,mutta en kykene.
-Aa se heräs, mies sanoo.
-Miss oon ja keitä ootte?!, sanon mahdollisen itsevarmasti.
-lentokoneessa lähdimme juuri siitä mistä noukimme sinut,Alastor ja Gabriel.
-Miksi olen täällä ja miksi olen sidottu,kysyn Alastorilta.
-Normaalit ihmiset eli emme me olette hyvää raaka-ainetta meille zintsurikeille,Alstor sanoo ilkkivasti.
-Onko teillä vettä on jano,kysyn Alastorilta.
-On tuossa savissa mutta en voi antaa sitä sinulle, Alastor sanoo yllättävän pahoitellen.
-Selvä, anteeksi, sanon ja Hyppään seisomaan ja onnistun siinä.
-Hei istu alas, Alastot karjaissee ja yrittää ampua minua samalla aseella kuin aijemmin.
Keski tän kaikki voimani veden hallitsemiseen ja muotoilen vedestä pienen tikun jolla köydet katkeaa.
-Hei ei ihmiset osaa taikoa,Alastor mykvähtää.
-pomo ilahtui jos viemme hänelle taikovan yksilön,Gabriel sanoo pikaisesti.
-Ei kuule onnistu mua ette saa, huudan raivoissani ja kerään vettä kaikkialta ympäriltäni mutta mutta vettä ei ole kuin pieni tilkka.
Nostan alastorin ilmaan ja sanon raivoisani.
Jos ette päästä minua imen joka ikisen pisaran kehostasi.
-Gabriel lätkäsee vieressään olevaa nappia ja takaovi aukeaa.
-Jos haluat ulos sinun täytyy hypätä varoitan pudotusta on noin tuhat kilometriä,Gabriel nauraa.
Päästän Alastorin oteestani ja Hyppään alas koneesta.
-Eii!, isiootti miksi päästit hänet.
-En ajatellut hänen olevan uhkarohkea,Gabriel inttää.
Kummatkin juoksevat katsomaan putoamistani.Vihellän ja huudan Sailem apua.
Yht äkkiä kaunis lohikäärme syöksähtää ja ottaa kopin minusta.
Alaston ja Gabriel katsovat perääni suut ammollaan.
-Hän oli maagi, ja hyväkin sellainen.Toivottavasti nautit tästä osasta se oli vähän vauhdikas mutta sama se.
Irina
BẠN ĐANG ĐỌC
The stars don't lie, the stars tell the truth.
Viễn tưởng~Kesken ~en omista tota kuvaa se on Pinterestistä ~tarina Ihan itekeksitty ~kertoo tytöstä jonka äiti on menehtynyt eikä "isän" kanssa ole paljoa aikaa vietettävänä, Aila kuullee avun huudon ja lähtee katsomaan mikä se on ja mistä se on lähtöisin...