Apua! Outoääni kuului vähän matkan päästä, ryntäsin hädissäni kohti ääntä kunnes kuulin metallin kolinaa. Sielä on jotain muutakin kuin avun huutaja mutta mitä en nähnyt puskien takaa siirryin muutaman askeleen sivulle että näkisin paremmin. Siirryttyäni sivulle aloin hahmottaa jotain uskomatonta jotain mitä en ikinä olisi ajatellut sielä olevan sielä oli isäni mutta hänellä oli jotenkin omituinen ilme kuin hänellä ei olisi hyvät mielessä sitten silmääni pisti suorastaan valtava sinisen hopea hohtoinen veren peittämä ruumis se oli kuuluttava jollekin metsän eläimelle, ei ei se voi olla metsän eläin metsässä ei elä noin isoja eläimiä jotka ovat tuon värisiä tai kokoisia. Valtavan ruumiin vieressä näin pienemmän nyytin mutta se oli puhtaampi ja haavoittumattomampi... mikä lie. Odotin hetken että miehet lähtevät kauemmas jotta ne eivät kuulisi minun vaatteitten kahinaa pusikossa...Nyt, lähdin liikkeelle nähdäkseni mikä se on mitä lähemmäksi saavuin sitä oudommaksi juttu kävi. Aloin kuulla ääntä joka kuulosti samalla surun murtamalta kuin pelokkaalta se sanoi.
-Aila auta olet ainoa toivoni, viimeinen lohikäärmeen-nuoli tule luokseni ole niin kiltti. Ääni puhui äänellä jonka ilmeisesti ainoastaan minä kuulin. Tein työtä käskettyä koskin varovasti nyt edessä olevaa asiaa siinä vieressä seistyäni huomasin suuren syvän haavan jolle painoin varovasti kämmeneni se oli joku suuri ja lämmin tarkemmin kun katson sitä silmät ja keho mielenkiinnosta ja pakokanhusta jäykkänä se oli... Lohikäärme?!
Samassa silmän räpäyksessä kun koskin lohikäärmettä minun ja lohikäärmeen välille alkoi muodostua erikoista hopeapölyä joka yhdisti hetkeksi minun ja lohikäärmeen mielet sen hetken aikana minulle valkeni että minulla oli jonkin lainen yhteys tähän kyseiseen lohkäärmeeseen. Lohkäärmeeseen joka voisi muutta koko elämäni silloin lohikäärme sanoi vähän jo paremmalla äänellä.
-nimeni on Sailem ja olen lohikäärmeiden klaanin yksi viimeisistä lohikäärmeistä ja sinä olet viimeinen luonnon voimia hallitseva ihminen luonnon voimat ovat, maa, vesi, tuli, ilma ja sähkö.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The stars don't lie, the stars tell the truth.
Fantastik~Kesken ~en omista tota kuvaa se on Pinterestistä ~tarina Ihan itekeksitty ~kertoo tytöstä jonka äiti on menehtynyt eikä "isän" kanssa ole paljoa aikaa vietettävänä, Aila kuullee avun huudon ja lähtee katsomaan mikä se on ja mistä se on lähtöisin...