Välitunnille tultuamme sanoin Taranelle ja Thomasille.
-Menen tutustumaan ihmisiin ettei kaikki luule mua syrjäytyneeks nurkka oravaks.
-Siitä vaan nurkka orava mee hankkii ystävii, Tarane virnuili Thomasin kanssa.
Hörähdin vähän ja lähdin poispäin. En kauaa ehtinyt kävellä koulun alueella kun löysin tytön aivan yksin nojaamassa vanhaan suureen tammeen.
-Saanko istua tähän, kysyn tytöltä.
-siitä vaan,tyttö sanoo hiljaa.
Istahdan hänen viereensä ja saan samalla pienen sähkärin, ajattelen että olen vain vähän sähköinen, vaikka se ei tuntunut normaalilta sähkäriltä.
Seuraa kiusallisen hiljainen hetki jonka päätän rikkoa.
-Kui oot yksin, missä sun ryhmä on ja mikä sun nimi on? Kysyin myötätuntoisesti ilmeisesti omalta luokkalaiseltani.
-Mulla ei oo ystäviä vielä, koska muutin tänne viikko sitten ja mut ilmotettiin tähän kouluun vasta eilen eli en ole listoilla joten mulla ei ole ryhmää vielä, olen Adora.
-Okei Adora, olen Aila. voin kysyä opettajalta ja muilta jäseniltä jos saat tulla neljänneksi jäseneksi meidän ryhmään.
-Jos teet tuon olisin kiitollinen, Adora sanoo kiitollisena ja tarttuu käteeni ja puristaa sitä hellästi.
-No parempi mennä nyt jos koskaan, koska välitunti loppuu kohta. Ennen kuin ehdin lähteä Adora tarttuu käteeni ja pysäyttää minut ja katsoo kaulaani vakavoittuneena.
-Kiva koru, mistä olet saanut sen? Adora kysyy.
-perin äidiltä kun hän menehtyi, kuin niin,kerron.
-Otan osaa ja en kuinkaan se on vain niin hieno.
Väännän kasvoilleni ystävällisen hymyn ja lähden kohti opettajan huonetta.
Kysyn Thomas ilta ja Taranelta mieli pidettyä ja se kävi heille.
Opettajan huoneen edessä meidän opettaja tulee vastaan.
-Hei olisiko sinulla hetki aikaa? Kysyn opettajalta.
Tietenkin, opettaja sanoo yllättyneenä.
-Voisiko Adora tulla meidän ryhmään koska hänellä ei ole ryhmää,Kysyn.
-Voi kun avokätistä,olin juuri menossa hänen luokseen sioittamaan häntä johonkin ryhmään mutta jos te otatte hänet niin sittenhän se on selvä.Seuraavan luvun "aihe" seuraava koitos ja miten Ailan ryhmän uusi jäsen sopeutuu tähän sekamelskan perikuva ryhmään. Toivottavasti ei paljoa kirjoitus virheitä.
Irina
ČTEŠ
The stars don't lie, the stars tell the truth.
Fantasy~Kesken ~en omista tota kuvaa se on Pinterestistä ~tarina Ihan itekeksitty ~kertoo tytöstä jonka äiti on menehtynyt eikä "isän" kanssa ole paljoa aikaa vietettävänä, Aila kuullee avun huudon ja lähtee katsomaan mikä se on ja mistä se on lähtöisin...